![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Her soves ikke dagen bort, selv om halv sju ikke er så ille. Dagen begynner med fotballcup, før vi får finne på andre aktiviteter så alle får løpt fra seg. Før jeg vurdrer dra med barna på restaurant den Gylne Måke, i ren latskap. Kona skal ut på vift i kveld, så lurer på om jeg så snart barna er lagt bare skal parkere i sofaen med en bok og noe godt i glasset? Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Mornings fra Kiev.
Høyt tempo, lange dager, seine netter og mye å drikke tar på. Kvelden i går klarte eg ikke å få noe ut av. Ble sengen og her er jeg enda. Snart stå opp, pakke og komme meg til flyplassen for SK til OSL. 5 timer venting på OSL er katastrofe så gjenstår å se hvordan eg håndterer det. FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm!
Sløv deilig morgen med nykvernet kaffe i Lufthansa koppen som vanlig. ![]() I dag skulle jeg fløyet med en Cornell men hun ble dessverre syk, dessuten er været ikke så bra heller. Forhåpentligvis blir Cornellen frisk igjen snart så det blir en tur før hun vinterlagres. Håper det! ![]() Som sagt ingen store planer, bare handling og indretjeneste på planen her. Men neste helg er det langhelg og ferden går til utlandet, første gang siden februar 2020. Det blir stas og litt rart. Ha en gjennomført bra lørdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God og lat morgen fra Grønland. Rolig i heimen, kona har allerede forsvunnet ut for å hanke inn råvarer til frokosten. Kaffe, nyheter og et par ferske magasiner borger for en lat formiddag. Vurderer en liten tur til Nice, så får sjekke litt fly og hotell. Blir ikke middag blant gylne måker, men derimot glade griser
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
GOD LØRDAG fra Frankfurt!
Jeg har min sommerferie nå og tenkte sjekke ut hvor langt man kommer med koronasertifikatet. Det går få avganger på lørdager, så det ble første LH flight til FRA kl. 06.35. Det er svært uheldig å starte utreisedagen med å stå opp kl. 03 og særlig om dagen ender med 6 timer tidsforskjell, men det går seg vel til. C-class med LH var helt grei, men ingen ‘Wow-effekt’. Hvem orker ostekake klokken 07? Herlig å være ute på tur igjen, men det er ikke som før. Mer stress! Kjennes litt som en krysning av rebusløp og 400 meter hekk; mange hinder som skal passéres før man er i mål. Første ‘hinder’ gikk greit! Skal bli spennende å se hvor jeg ender opp ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God morgen fra Haugesund.
Her regner det, og det skal det visst gjøre hele dagen og helgen. Ekstremt mye plommer på trærne i år, epler og, så en får prøve å plukke mest mulig de neste dagene, før lange, men forhåpentligvis fine og kreative arbeidsdager i strøket her fra mandag av. Og self: ManU og Ronaldo står jo og på timeplanen i dag. ![]() Last edited by Eirik; 11-09-2021 at 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra knausen. Mye hosting og harking på familiemedlemmene her så det så ut til å bli en kjedelig innedag. Stor glede når man hører en venn fra nede på Frogner-slummen kommer opp for en laaaang marka-tur.
Merker at glede over dette indikerer den økende alderen.. Der Peppern Gror delivery i kveld med edle bobler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Fin lang morgen og formiddag med øl og lang frunch. Nå blir det en solid nap før aftenprogrammet.
Ha en stilig dag
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da går reisen videre til Toronto med Air Canada! Første gang jeg flyr med dem!
Nye opplevelser ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen! Her har jeg allerede maltraktert buskene rundt huset for vinteren, så nå er det fortjent forballkamp på tv. ManU-Newcastle ble hasteoppsatt på en kanal som normalt ikke viser fotball, så stor interesse her og.
Men nå: Sport! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke helt Bjørge Lillelien, men ikke så langt unna. Slik hørtes det ut hos meg i går.
https://twitter.com/rundejirun/statu...ampaign%3Dver1 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Asker | Someone | Flyforum | 10 | 19-06-2021 22:48 |
God lørdag fra Asker | Someone | Flyforum | 6 | 09-01-2021 18:25 |
God lørdag fra Asker | Someone | Flyforum | 10 | 14-11-2020 18:16 |