![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Morn fra Deltabyen! Her sov man godt på hotell i natt med AC. Straks går turen til OSL og deretter skal en Crj ta oss til Trondheim. SAS Plus så får man se om det er noen form av servering nå.
Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Scandic Park og Sandefjord. Litt utprøving av lekeplasser i formiddag, før vi senere i dag går for en short haul kjøretur til noen venner på Nøtterø og neste stopp på turneen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret
Her er man i ferd med å få dagens fiskebil avgårde. Og muligens tilogmed på sånn ca normert tid. Blir litt ekstra når man har kontoret alene i 3 uker, med nærmeste kollega på ferie. Fordelen er at ingen roter i mine systemer, mens ulempen er at at jeg må gjøre alt.... Jaja, ser ut som blir ferdig i løpet av times tid. Så da er resten av helgen stort sett ledig. jaja, slik går nu dagan S |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morgon frå uti Trondheimsfjorden. Kjapp tur på hytta med største kidd for å bygge litt. Men veiret ser ut til å bli dårlegare enn planen. Det betyr derimot at vi reiser heim seinare i dag og kan få besøk i morgon. Ferien (dvs fri frå jobb) nærma seg desperat slutten, på mandag skal innboksen sjekkast... Så skal det skje ting borti austeuropa som eg må fylgje med på framover... Hausten vert som vanleg "spennande". Håpar likevel at det blir roleg liv fram mot skulestart og litt fri innimellom.
Det er sabla mykje trafikk på vegane og 30-40% ser ut til å vere campingbilar. Kan ikkje hugse å sett så mykje folk på vegen før. Så gla for å vere "ferdig" med ferien slik sett. Så funderte litt på - covid willst - om neste år verkeleg vert det store året for noregsferie, når alle desse bubilturistane skal tilbake der dei høyre heime; i utlandet. Vi får no sjå.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Her skal Storsmurfen straks leveres for å få redigert knollen. Selv har jeg for første gang troppet opp på polet med en åpnet vinflaske og bedt om ny pga feil på lukt og smak.
Det gikk som en drøm og jeg ramlet ut med ny flaske etter noen minutter. Det var knall. Men skal innrømme at jeg følte meg nokså dust. Nei... ha en fjong dag.
![]() |
#6 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hepp fra Hamn på Senja i 10 grader, kuling og regn. Bryllup til borderen i dag som uansett blir bra på alle mulige måter. Tirs-søndag parkeres bilen vår på EVE og vi tar en (sør) ferie fra (nord) ferien pga. været. Forrige gang «ferie fra ferien» var i 2012, ref. en trip report her inne
![]() ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen. En dag nærmere helgen. Fint her på terassen nå, men etterhvert som gradestokken kryper opp på tredvetallet, er det bedre inne i airconditionen.
Skal man unne seg en kaffekopp til, mon tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger,
Lørdag i sakte "kino" , lite inn og litt ute arbeid. En tur inn til byen senere i ettermiddag for restaurant besøk med min bedre halvdel. Fortsatt god helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei fra Sandnes. Fin lørdag. Overskyet men behagelig temperatur. Blir det noe nedbør mon tro? Ser ikke sånn ut på værvarselet. Har kommet hjem etter en haug med ærender. Så nå blir det å ta det med ro. Ligger an til grillings når fruen kommer hjem fra jobben. Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Lillestrøm | Concorde98 | Flyforum | 13 | 08-05-2021 20:24 |
God lørdag fra Lillestrøm | Fnate | Flyforum | 12 | 11-04-2021 05:39 |
God lørdag fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 16 | 06-01-2018 22:40 |