![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra hele Norges deltaby.
Her er det nykvernet kaffe i den store Lufthansa koppen og etterhvert går turen opp til landets hovedflyplass hvor kursen settes vestover til BGO med SAS. Tilbake i kveld. Normalt fløy vi Plus, det er litt dyrere og ingen servering nå så vi tar noen turer i Go nå når segmentene kommer som kastet etter deg. ![]() ![]() Ha en fin dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Asker. Her blir det en tur-retur Tjøme, for å sette av arvingene hos svigers. Så blir det litt trening i kveld, mens jeg kan fundere på hva jeg skal ha i glasset. Bobler eller ikke og drue- eller humlesmoothie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra Flytoget.
Turen over i morges fra Bergen (med BN/SEQ1 på Boarding Passet) gikk aldeles utmerket. Var i luften før oppsatt avgangstid. Nå blir det familiegjenforening i Sandvika så kjører jeg en bil tilbake til Bergen. Satser på at de blåkledde har tatt fri i dag ![]() God helg!! FQTV
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God torsdag fra Phizer. dag 2 i fabelaktig adm i Messehall Lilestrøm. Møtte tidlig , ferdig 45 før min tid.
Last edited by SQ 777; 13-05-2021 at 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Glad jeg fikk Moderna …. ![]() G’morgen .. Helligdag i Gnore gir halvannen straffetime for meg .. Menmen, vi får ta med oss både fordeler og ulemper. Ser ut som de har begynt å pumpe bensin igjen, så da får vi håpe folk roer seg litt. Det var fullt kaos på bensinstasjonene i går. Det var så ille at de gikk ut med advarsel mot å fylle bensin i plastposer …. Hjemmekontor er uansett alltid best, men funker jo ikke for alle. Frokost, kaffe og Steely Dan akkurat nå. Fortsatt god dag der ute! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Forus. Helligdagsjobbing på denne karen. Greit med litt ekstra grunker. Ha en torsdag videre!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
.. og hackergruppa Darkside kan glede seg over $5 mill i banken ... Noen særlig sjanse for å bli stilt til ansvar er det neppe heller ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God kveld fra Lillestrøm. Var tidlig oppe på svigerfamiliebesøk ettersom Storsmurfen sin bror fikk en ny liten skunk her om dagen.
Nå blir det litt vin og Masterchef Ha en en
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 13-05-2021 at 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hæppi himmelsprett.
![]() Ellers skjedd fint lite. Fått avbestilt den ene bookingen jeg hadde for årets sommerferie, siden konserten jeg skulle på ble flyttet enda et år. Så da hadde man nada planer for en sommerferie man fortsatt egentlig ikke helt vet når blir. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld fra sør. Våknet i dag tidlig med en umulig nakke, og tanken om at det skulle bli bedre utover dagen har falt i grus når man har blitt forvandlet til en pinne som ikke klarer å reise seg opp. Har veldig lyst til å ringe inn en egenmelding til morgendagen, men som tredje og siste person som kunne ta vakten har jeg ikke samvittighet til det med de problemer det medfører - så da krysser vi alle fingre og tær for at Ole Lukkøye gjør noen mirakler i løpet av natten... Hardt å bli 30 år og havne bakerst i vaksinekøen
![]() Last edited by livinspeed; 13-05-2021 at 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag fra Lillestrøm | Concorde98 | Flyforum | 11 | 19-02-2021 11:08 |
Glad torsdag fra Ris | EB | Flyforum | 18 | 13-02-2020 16:34 |
Glad torsdag fra Tønsberg | EB | Flyforum | 10 | 31-01-2019 13:59 |