![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God lørdag alle sammen! Her startet dagen 05:55 da minstemann fant du at nå var det morgen. Prøvde tappert å få han til å sove, men da var skaden allerede skjedd og eldstemann var også våken. Heldigvis har man Disney+ og Netflix, så far i heimen har fått seg en halvtime på sofaen. Ellers ingen planer i dag, blir kanskje en tur i skauen for å grille litt pølser til lunsj.
Ønsker alle en flott lørdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra 1395. Nærmer oss ferdig pakket så får vel snart fylle opp bilen. Frokosten er inntatt og en stor omelett som niste til turen er laget. Lite påskefølelse når man ser ut på gråværet, men endrer seg nok så snart vi kommer opp på hytta. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra 1352. Her våknet man rundt kl 7 da det tydeligvis var noen som hadde funnet frem motorsagen. Velger å tro at det hastet og få gjort fordi det lå i veien eller holdt på å falle på et hus, i stedet for at fyren er en dimling som mener lørdag morgen og motorsag er en god idé
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Får følge opp med morn fra 1364. To krapyler dratt med på joggetur til store protester. Humøret bedre nå etter litt frokost. Fjellturen ble avbestilt og føler egentlig det blir digg å bare henge hjemme. Har en Companion ticket jeg lurer på å bare la utgå. Blir eventuelt en alenetur i Ana First neste år, men kan jo tenkes at noen synes det er litt for sært i heimen her.
Uansett ble det tegnet nytt DN abonoment med 5000 eb poeng på torsdag så etter litt spyling av legemet blir det to timer i godstolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Morn fra 4790. Her begynner man å bli skikkelig lei av en skral rygg.
God helg til folket. Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jaggu blitt postnummer man tar ting her på nå - vel da smeller jeg til med morn fra 0674 - et av områdene i Norge som er ground zero for hele coronapandemien kan man vel si. Ble stittende oppe en stund i går kveld for å spille Uno digitalt - hvem kunne spå at jeg skulle bli så fryktelig engasjert i det dumme kortspillet? Får rydde litt opp i ting i heimen her da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra 0655.
Ingen større planer for dagen. Lagde vaffelrøre i morgentimene som vel får ben å gå på gjennom helgen. Ha en tipp topp lørdag!
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra 30340 .. jada, femsifret. Behagelige 17 grader ute, så smått begynt å lysne og det blir nok en runde med motorsaga før fotballkampen.
Og til natten er det vel deres tur .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kan man ikke slutte med dette tullet en gang for alle? Jeg skal ikke Putin mye rett men Russland har slutta med dette og er nå på permanent vintertid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God dag fra 2165.
Kun magiske klokker, bortsett fra komfyren. Men den viser konstant hvor mange timer det er siden det klokka var sist strømmen kom tilbake etter å ha vært borte. Dagens planer er en tur på butikken. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God dag fra 2000. Jepp, selveste Deltabyen. Her våknet man opp før klokken 6, et tegn på at man er over 50 kanskje...
![]() ![]() En uke siden småflytur alt gitt! Det kan anbefales! Sitte i cockpit er skikkelig gøy, bedre enn i kabinen. I hverfall flyfølelsen er kulere! Ha en fin en uansett hvilket postnummer dere innehar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra 0970
![]() Tåke og vått idag så indretjenesten er snart utført, og en god lunsj venter. Som flyspotter vil jeg gjerne beholde sommertida og har ikke noe imot det å måtte skifte en time fram og tilbake, det gir bedre fotomuligheter for fly som ellers går i mørket. God lørdag og helg!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra 2003. Har det blitt sommertid i dag? Betyr det at jeg våkna tidligere eller senere? Og stod jeg opp i det hele tatt eller alt en illusjon?
Uansett... vi har jo ikke småbarn. Så jeg sitter her med en Brooklyn Lager (det er da lørdag, for pokker) i glasset, Storsmurfen tar en nap, Påskens siste polekspedisjon er unnagjort og jeg gleder meg til kampen i kveld. Er innmari spent faktisk, selv om jeg egentlig har en litt dårlig følelse. Veldig dårlig følelse, faktisk. Ellers skal vi montere fiskestenger som kom i går og så skal vi bestille oss redningsvester tenker jeg. Snart båtsesong! Ha en fin en EDIT: Forøvrig har jeg et tillegg... hvis jeg leser om en eneste til pensjonist som sutrer over at vedkommende må på karantenehotell etter å ha kommet hjem fra "3 måneder i syden", eller pensjonist som sier nei takk til vaksine fordi man heller vil på hytta, så kommer jeg til å løfte noe og riste det skikkelig mens jeg kveler et brøl. Bare sånn på helt generell basis. Jeg kjenner hjernen min skriker fy-ord inni seg bare av å skrive dette.
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 27-03-2021 at 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra 0673
Her sto man opp i god tid før kl 12 (kanskje et tegn på at man har passert 60?) Ser fram til sommertid. Klokkeskift gjør meg lite, men kan godt ha sommertid hele året.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra 5019. Flytte klokke er oppskrytt. Noen klokker justerer seg automatisk, resten er rett halve året. Enkelt. Solen skinner ellers, men det er nok bare spørsmål om tid før det er slutt på det...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Himmalaya Kalinka, det er lørdag også her i 4621!
Nå skal jeg straks ut og plante noen påskeliljer her før det skal kokes bankekjøtt til middag. Vin til skal det også bli. Det er jo påske! Minner alle om at det er i natt man skal gå over til sommervekt. Det betyr at alle må stille badevekten 10 kg tilbake! Lykke til og god påske videre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() ![]() Hallaisen fra 5-sifret postkode. Har planta thai-basilikum i dag. Tudelu!
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Her er det bare å hive seg rundt å si hei fra 4322. Fin lørdag så langt med en tur ute i finværet etterfulgt av en handletur. Ingen store planer utover å lage middag til kona kommer hjem fra jobb. Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra 0778.. To av arvingene ble med på litt abstinens-spotting og jaggu com det ikke en deilig 747 rett over skalpen våres. Ga flash-back til søndagene i gamledager hvor Senior og jeg kjørte opp og sto på akkurat samme sted (tror jeg?) og så på North West Orient maskinen..
Fremedeles litt usikre på når og om det blir fjellet eller hovedstaden - begge steder har sine fordeler under nok en rar påske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Men dette gjelder kun de som hører inn under tiltaksnivå 5A paragraf 2 seksjon 3, avsnitt 5 og linje nr 2. Tror jeg. Så store deler av Norges befolkning har ikke lov å gjøre det der. Med noen få snevre unntak om man jobber i et yrke i paragraf 7. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tirsdag fra Mjøndalen | fluxie | Flyforum | 7 | 02-03-2021 14:30 |
Onsdag i Mjøndalen | fluxie | Flyforum | 4 | 17-02-2021 13:33 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
Go lørdag fra Pattaya | Hpkris | Flyforum | 13 | 26-01-2013 18:10 |
Bilder av 2 stk. Avro RJ70 i Tromsø fra lørdag 21/6-08, og et bilde fra 21/6-1998... | LN-MEH | Bilder & foto | 12 | 26-06-2008 18:14 |