![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenkontoret. Nespresso, nyheter i bakgrunnen og nå fokus på innboksene. Heier på en tørrere dag slik at kanskje noen av dagens kilometer kan gåes ute. Ha en bra onsdag der du er...det nærmer seg helg - for noen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Ikke så mange planer i dag heller her, men et besøk hos fysioterapeut blir det for å trene armen litt. Dette tar litt tid og kun en sovestilling fortsatt om natta.
Ha en fin en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Romsås! Skal sette over tevann og ta en kjapp frokost før hjemmekontor for et par timer med teams møte, og så en tur for åpen kirke og kanskje en prat eller to.
Flere tekopper blir det uansett, men aller først English breakfast tea ![]() Ha en god onsdag!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Egentlig en møtefri dag, bare avbrutt av en løpetur. Så får man se om jeg kommer hjem "ferdigdusjet" eller bare svett. Dog startet dagen med en telefon til Viking så de kan komme å løse problemet med et flatt dekk etter at kona hilste på en kantstein i går. Ikke bare må jeg rydde opp etter henne, men jammen er jeg alene med barna i kveld også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra "gamle-kontoret" på Sola. I går kom en hjem igjen etter jobb-helg i Bergen, ble da også overrasket av deilig middag tilberedt av datter.
I dag blir det Skype-møte store deler av dagen. Ha en fin fin onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
TE...? Får jeg ikke helsvart kaffe på morran, er jeg et rabiat monster mesteparten av dagen ... og der sa jeg svart kaffe, eller ‘cafea neagra’ som det heter på rumensk, så da blir sikkert noen krenket her og ... Nullføre ute. Hadde det vært sne, hadde det vært klart for fiolett Swix. God dag herfra. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Mamma kjenner meg på en måte. I sted ringte mobilen med en irritert Mamma i andre enden: "Har du vært på Polet, Fnate? De er helt tom for Bollinger".
Riktignok hadde jeg vært på julehandel på Polet. Og ja, det gikk helt over styr, men Bollingerbeholdningen var sånn når jeg kom. Jeg lover. De hadde imidlertid masse fine ting som jeg nå skal gjemme vekk i ulike depoter. Og noe skal i julegave da. Jeg elsker å handle på Polet! Vesentlig mer enn å drikke det de har der faktisk. Men å kjøpe masse crap og ha med hjem og så stulle og dille med flaskene og sånt. Ha masse greier liksom. Da er det jul Ja... dagens usammenhengende rambling fra meg. Nå må det hoppes i dusjen før en liten "Fly & Munkholm" med en medforumist her på Lillestrøm. Ha en fin en
![]() |
#8 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Bytt ut ordet "flaskene" med f.eks frimerker, hundeutstyr, garn, bøker, flymodeller eller lego - så har du beskrivelsen på en vaskeekte samlerhobby ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Jeg er nok mer preget av å ha vokst opp med en mor som var fra en bondegård langt fra folk. Da liker man å åpne skapet og se at det er alt for mye av alt. ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
G'onsdag herifra. Stressdelux på gjemmekontoret i dag. Satser på at det blir roligere i morgen. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Forus. I gang med et kveldskift her. Så blir det samme i morgen, deretter langhelg. Tuslet en liten tur i det nye nabolaget før jobb. Fine turområder rett utenfor døra. Må nok ut å tusle litt i morgen også. Hvis været er bra? Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra knausen.. Kulern foran peisen med junior. Ble 26.000 skritt i marka i dag i til tider dyp uopptråkket snø. Planen var en hvit dag men det står en iskald Aass og roper "blønning" på kjøkkenet.
Snart raser dragen og jentene inn døren så maten må snart ferdigstilles. Nyt dagen og husk tran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() Ikke gi meg en dag med KAFFE! Det er mer enn 18 år siden jeg gikk på den, og ble så surmaga at jeg ikke vil ta ansvar for hvordan det kan bli Monster eller ikke, likeverd for tedrikkere i et land som kryr av kaffedrikkere, og in en ditto bedrift, det ligger meg på hjertet ![]() Jeg drikker ikke te fordi jeg må, men fordi jeg elsker det bare den er svart (grønn te er bare farga vann) ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() God kveld herfra. En lang tur ute med bikkja gjør godt for både kropp og sinn. Første kveld denne uka uten øs pøs regnvær til og med. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 19-08-2020 17:11 |
God onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 13 | 01-07-2020 21:46 |
God onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 27 | 29-04-2020 20:51 |