Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 27-10-2020, 05:28   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default God tirsdag fra Ris

God morgen fra et vått Ris. Snart ut døren for å ta meg på skinner til OSL og dagens flytur. Med nye retningslinjer er returen fremskyndet med 5 dager da vi som bor i Oslo (selv om vi jobber langt unna)ikke skal ha så mange nærkontakter i løpet av en uke...og det er lettere å overholde på hjemmekontoret. Vask hender og hold avstand!
EB is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2020, 06:04   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Re: God tirsdag fra Ris

Mornings fra Hvalstad. Får vel etterhvert komme meg til kontoret. Men siden det ligger akkurat på feil side av Lysakerelven så ser de ut som det blir siste gang på lenge. Kan ikke si jeg ser frem til ukesvis med konstant hjemmekontor. Ja ja, en tur innom legen for årets influensavaksine står også på programmet. Ha en fin dag
Old 27-10-2020, 06:49   #3
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

God morgen fra Grønland. Fortsatt en fuktig værtype, men ikke så ille som i går. Da var vadestøvler eller kano passende utstyr for å bevege seg ute... Får benytte anledning til å benytte kontorkontoret før det sannsynligvis blir hjemmekontor i overskuelig fremtid. Ha en mindre fuktig tirsdag
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2020, 07:44   #4
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

God morgen fra Forus. Så vidt i gang med dagens innsats her. I løpet av dagen blir det noen timer med førstehjelpskurs så det er jo greit med litt variasjon i hverdagen.
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2020, 07:50   #5
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra bortekontoret, som jo fort blir siste gangen på en stund igjen... Influensavaksine skulle jeg gjerne hatt men kommunen mener jeg kan pent vente til 01.12 og se om det er noen vaksiner igjen. Forsovet greit at jeg jo regnes som såpass ung og frisk da

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2020, 08:08   #6
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

God fri-morgen fra Stavanger. Her sov en utrolig godt i natt så vi satser på at døgnet er snudd tilbake. Et zoom møte venter i 9 tiden. Ellers blir det litt ulike aktiviteter utover dagen.
Ha en fin en
Old 27-10-2020, 08:22   #7
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra knausen.. Litt skremmende med de nye reglene - ikke nødvendigvis det som skjer i dag, men det indikerer hvor fort ting kan gå nå i vinter. Jeg merker lite jobbmessig da jeg har stort sett hatt hjemmekontor siden 5 mars. (Det jeg dog merker er at jobben henger i en ufattelig tynn tråd)

Nå er det er par møter og så ukens andre svømmetur litt senere. Kun en middag skal kokkelers i dag.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2020, 10:18   #8
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Mårnings fra bortekontoret!
Deilig å komme seg ut av hjemmekontoret. Det kan bli litt lange dager på samme sted.
Ikke så mange andre planer for dagen annet enn å vurdere hva man skal ha til lunsj og middag........

Ellers regner det her i sør. What else is new?

Good day! :-)

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2020, 10:21   #9
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
God morgen fra knausen.. Litt skremmende med de nye reglene - ikke nødvendigvis det som skjer i dag, men det indikerer hvor fort ting kan gå nå i vinter. Jeg merker lite jobbmessig da jeg har stort sett hatt hjemmekontor siden 5 mars. (Det jeg dog merker er at jobben henger i en ufattelig tynn tråd)

Nå er det er par møter og så ukens andre svømmetur litt senere. Kun en middag skal kokkelers i dag.
Håper ikke du mister jobben Sud - men dessverre to måneder til omtrent før vi kan si det går mot lysere tider sånn sett.

God dag fra Oslo - må vel lese til eksamen neste uke.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2020, 11:44   #10
OJB
ScanFlyer Rusty

God formiddag fra kontoret på Forus , her skinner Sola i øyeblikket , men det er interessante skyer vest i havet hva nå enn det betyr. På ny på tur nordover til Sandnessjøen i ettermiddag til basen vår via OSL og TRD.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2020, 12:17   #11
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G’morgen! Guttungen fikk en telefon i går, dog ikke den han ventet. Uansett - mandag må han stille på ny jobb. I Bellingham.

Så her er eiendeler lastet og fluktbilen står klar. Kun litt byråkrati som må ordnes før avreise, men håper å være på veien før lunch. Mitt ansvar opphører ca Montana. Der overtar storebror.

Må veigudene følge meg og må jeg finne noen interessante fotoobjekter på returen ... .
Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 27-10-2020, 15:14   #12
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Quote:
Originally Posted by Henshaw View Post
Morn fra bortekontoret, som jo fort blir siste gangen på en stund igjen... Influensavaksine skulle jeg gjerne hatt men kommunen mener jeg kan pent vente til 01.12 og se om det er noen vaksiner igjen. Forsovet greit at jeg jo regnes som såpass ung og frisk da

Det trodde jeg gjaldt her og. Men sendte et spørsmålet til legen min når jeg kunne ta og fikk beskjed om å komme innom.
Old 27-10-2020, 15:44   #13
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God dag fra Gaustad. Jepp, fortsatt bortekontor. Her har man sittet og jobbet med Coronarutiner i dag, så vi følger nye regler. Alle får beskjed om å være hjemme med unntak av dem som ikke kan og det er for så vidt de fleste. Men vi har heldigvis nok plass til at vi knapt klarer å kaste en vodkaflaske å sidemannen. Og alle har beskjed om å ikke kjøre kollektivt eller komme i røssjen.

Heldigvis er det en hel haug å gjøre. Så jeg får bare mase videre. Ha en fjong en

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2020, 16:18   #14
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Det trodde jeg gjaldt her og. Men sendte et spørsmålet til legen min når jeg kunne ta og fikk beskjed om å komme innom.
Dere skal iallefall være glade dere slipper munnbind på butikken og puben der over på den andre siden av Lysakerelven... Her i byen har noen fått det for seg at munnbind er veien til frelse. Får kanskje se på hva Sandvika har å by på av fasiliteter utenom storsenteret.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2020, 16:25   #15
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Dere skal iallefall være glade dere slipper munnbind på butikken og puben der over på den andre siden av Lysakerelven... Her i byen har noen fått det for seg at munnbind er veien til frelse. Får kanskje se på hva Sandvika har å by på av fasiliteter utenom storsenteret.

Da er Asker heller å anbefale
Old 27-10-2020, 16:43   #16
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

God ettermiddag fra BGO. En av de siste turene til Horten for denne gang, og det gjøres med litt ekstremsport: tog gjennom Oslo. Først venter deg SK278 om et kvarter.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Hickok is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2020, 17:37   #17
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Mistenker at det kommer til å komme noe i Bærum i det minste, da både trikk og T-bane åspesielt strekker seg godt inn i kommunen. Sandvika i seg selv er det et stygt sentrum med fin elvepromenade og Norges mest trafikkerte veg utenom kjøpesenter. Drar heller til Bekkestua eller Rykkinn, med mindre det kun finnes på Storsenteret

Henshaw is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules