![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Vertshuset Røros. Nok en rask tur med SAAB2000 opp hit i går ettermiddag. Nesten smekkfull maskin var det også. Nå klar for godt gammeldags kontorarbeid. Ha en bra start på uken du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Bergen. En times tid igjen på jobb før kursen settes mot hybel og soving til utpå eftan. Hva ettermiddagen skal bringe er fortsatt uvisst.
Ha en fin fin mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings, fra L1. Samme gamle type 72, men nå med ny kontaktledning. Merker det skal bli greit med en dag på kontoret, og slippe passe på en 1,5 åring som stand forsøker stikke av eller rive ned noe. Dog begynner dagen med en telefon til IT, siden jeg har klart å låse brukeren min. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good morning, fra Oslo Nord med sol og blå himmel. Denne uken starter med et par videomøter med noen leverandører og samarbeidpartnere, så er vi i gang etter en kort ferie tid.
Ha en flott start på en ny uke og ny måned. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Scandic Sørlandet. Frokost er unnagjort og når venter noen timer i Dyreparken. Jobb i morgen, skal bli digg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Kunne lese i Aftenposten på fredag at alle de ansatte i Norgesgruppen skulle tilbake på kontoret nå etter ferien, og nå har man også fått en mail fra sjefen til sjefen til sjefen om det samme, men tillater meg hjemmekontor i dag for det.
Kontorhunden har slått seg ned og kaffen er i koppen, så her er det bare velstand. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Hjemme igjen etter en fin tur til Røros. I dag er det litt handling og repakking til Molde tur med SAS i morgen på planen. Sjekket inn allerede er også utført.
Ellers er det å håpe at flest mulig følger hjemmekontor rådet da vi som er avhengig av fysisk å være til stede på arbeidsplassen trenger kollektivtrafikken. For meg må jeg fysisk sende ut prøvetakingsutstyr til nettopp Covid19. Så gi meg plass! ![]() Ha en fin dag alle sammen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God mandag fra Oslo. Siden jeg for tiden er arbeidsledig, men skal i et eller annet ubrukelig NAV tiltak slutten av måneden (det spørs siden det er godt mulig anbefalingene om hjemmekontor fortsetter) så vurderer jeg charter til utlandet etter skolene har starta. 5k for en uke på Kreta høres ikke så dumt ut (ja fysj og fy Sydenskam).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God mandag fra Gardermoen
Startet dagen med en tur innom min kjære tannlage. Alltid litt artig å gå igjennom et mørkt Strømmen storsenter lenge før åpningstid. Tannlegen var relativt fornøyd, og han mente det kunne jeg også være. Må innom en tur om ikke så lenge for litt vedlikehold av noen gamle synder. Men sånn generelt ikke galt ![]() Nå forsøke å få litt kontroll over butikken og hva som skjer i vår lille flyfrakt verden. I kveld tror jeg det blir tur til Ikea for litt innkjøp. Faktisk såpass at man må ha med seg hengeren også... Ja ja, slik går nu dagan S |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra kontorkontotet. Litt folk tilbake på jobb i dag, men fortsatt hjemmekontor for de fleste. Også både en del møter og litt reisevirksomhet denne uken, så feriestillheten er i ferd med å avta. En liten kikk i SAS-appen minte meg også på at vi nå er over i august
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God morgen fra foten av Alpene. Her har det gått fra 30 grader + til 14 og pøsregn ila. en dag og to.
Fløy ned med Air Dolomiti’s E195LR, stilig, liten ‘mini DC-8. Merker at det gjør noe med trivselen å fly business, fine måltider og god vin, og blokkert midsete. Til og med den 35min. korte turen fra MUC til FRA forrige uke bød på full servering. Loungene på MUC var og åpne igjen, om enn med koronatilpasset serveringsopplegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Det er du som har "forsøplet" instagramfeeden min med masse bilder fra Røros, ikke sant? turiskontoret der oppe bør betale deg for det. Jeg får faktisk lyst til å reise dit en tur (og være der litt lenger enn de 45 minuttene jeg var der for en måneds tid siden ![]() God mandag fra jobb. Passe arbeidsmengde i dag. For all del, bra at man har mye å gjøre så arbeidsgiver tjener penger, men også ålreit med litt rolige dager innimellom. Rakk til å med å vikarierere for en av oppgavene til en kollega som har flyttedag i dag, og enda gikk resten med god margin, og enda til tross for at noen hadde valgt å parkere på E6 i dag, så vi andre måtte kjøre kjempesakte. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra skogkanten. En sen og lang frokost starter karantenedag #7 og så langt har det vært fornøyelig. Nå skal nabo-toppen bestiges med medbrakt bakst og sprudlevann. I kveld er det Angus-burgere og Monopol på programmet.
Nyt mandagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Sandnes. Her er det sløv start på dagen etter bryllupet på lørdag. Men godt gift ble man. Stua er full av gaver som skal pakkes opp(!) i tillegg til masse annet nips, naps og ikke minst tiloverskommende drikkevarer. Så man har nok å finne på. Bryllupsreise senere i uken ble akkurat bestilt. Hvertfall første del av reisen. Så da gleder vi oss til å kjøre avgårde på onsdag.
Ha en fin dag forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det er du som har "forsøplet" instagramfeeden min med masse bilder fra Røros, ikke sant? turiskontoret der oppe bør betale deg for det. Jeg får faktisk lyst til å reise dit en tur (og være der litt lenger enn de 45 minuttene jeg var der for en måneds tid siden
![]() Innrømmer det! Beklager så mye. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Gaustad. Spent på hvordan trafikken blir nå fremover nå altså. Ferien begynner å gå over, flere blir kalt tilbake fra hjemmekontor, Vålerengatunnellen er delvis stengt, man vil gjerne ikke ta trange tog og busser... Spennende.
Til noe mer positivt så har vi snakket med den lokale båtsjappa, så jeg og Storsmurfen skal ut på onsdag morgen for å titte på aktuelle båter og båtplass for 2021 sesongen. Ikke noe kjempebalje, men med plass til å sove, tisse, prompe, koke ting og å kjøle ned øl. Den må også ha badestige og en flat plass. Ideelt sett også en skuff. Ha en fin en
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske!
Her skinner solen, og man har fått bestilt nye pass til unga, vært til legen med den yngste og hatt både hjemme- og bortekontor. Ettermiddagen og kvelden byr på mer jobbing fra hjemmekontoret, men en middagspause med bakt laks med sandefjordssmør skal det bli tid til. God middag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Dag 2 av ferien forløp uten problemer, så regner med at den onde sirkelen er brutt allerede.
Måtte på butikken i morges, og på vei ut porten så jeg noe jeg først trodde var en hund, lunte langs veikanten. Da han svingte ned til naboen med hønsene så jeg ham ordentlig, og det var en vaskeekte coyote, gitt. Men siden han hverken hadde med seg sprengstoff eller andre farligheter lot jeg være å ringe 911. Sjanse for litt regn og torden her i dag. Første runde er allerede over. Med litt flaks slipper jeg å vanne tomatene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag fra Røros | EB | Flyforum | 10 | 14-07-2020 08:50 |
Glad mandag fra Røros... | EB | Flyforum | 10 | 14-10-2019 17:47 |
God mandag fra Røros | EB | Flyforum | 11 | 15-07-2019 17:30 |
Glad mandag fra Røros | EB | Flyforum | 12 | 17-12-2018 20:21 |