![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mornings fra Stavanger. Sitter her med dagens første kaffekopp. Før det blir buss til Forus i dag. Ha en fin dag forumister.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ålborg. Klar for nok en sjøreise om værgudene vil. Fergene mellom Hirtshals og Kristiansand har hatt noen dager til kai pga vind...men man kan jo håpe de seiler igjen i dag. Nå morgenmad og kaffe før vi kjører til Hirtshals. Sett sjøbein!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gooodmorgen på denne dejlige dag i Juli hvor klokken netop har paseret klokken 7.47 <3
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Hamar stasjon. Ut på togsightseeing i dag, samt komplettere loggen over togtyper jeg har reist med (av de Norske Tog har par i dag).
Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra jobb, hvor det i ferietrafikkens navn ble bil for tog (selv om toget mitt går). Ferien nærmer seg, så får vi se hvor jeg får lov av Erna til å ha ferien, fasiten kommer vel på fredag.
Gjetter på en Type 93 (alternativt, 92) i retning bergstaden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Stemmer vel at jeg sitter om bord i en Type 93, ja. Og særlig mange andre retninger utni fra Hamar går vel ikke den typen? Blir Type 92 senere, samt at jeg har lagt inn en mulighet for litt 74 på tampen av dagen. Last edited by Martin; 07-07-2020 at 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() God formdiddan fra Oslo - en legetime står på planen i 14 tia og så blir det øl med en kompis i kveld. Er ikke helt feil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Typo i forrige post. Blir 92 etterpå. Synes nå 93 minner om en trikk og jeg, da men. Tips om man skal ta toget fra Evenstad: Stå synlig på perrongen. Første gang jeg har opplevd at et tog måtte rygge tilbake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret, det real kontor. Så da skal det kontoreres litt. Startet dagen med en sykkeltur, og var egentlig ganske greit med sykkel for tog. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgn fra kaffkoppn. Samm planr som i går og i morgn - dvs ingn. Dt nst som har skjdd r at bokstavn e på tastaturt har slått sg vrang.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hva i all verden er det å finne på - på Evenstad? Såvidt jeg vet er det en gudsforlatt plass. Og ja du var nok antagelig på stopper ved behov stasjon - da må man være veldig godt synlig på plattformen slik at toget rekker å stoppe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Vel, ver bare at det var ei som ville komme seg vekk derifra med toget. Pratet visstnok ikke norsk heller. Forøvrig kan man gå på skole der: https://www.inn.no/om-hoegskolen/stu...ested-evenstad |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Brødsmuler borte - eeeeeee virker igjen.
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Mornings´fra Oslo. Tregt å våkne i dag, så bøtter først nedpå litt kaffe nå, før dukkert i fjorden. Så burde en vel klare å være våken til 12-tiden eller så, klar for et par avslappede gjøremål i ettermiddag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Gaustadbygda. For første gang siden sånn ca Påske sitter jeg her på kontoret og oppdaget at det ikke var så mye forefallende småting å gjøre. En strålende følelse. Desverre er det en del ting jeg har utsatt siden ca Påske, og de er ikke like fristende å sette i gang med. Det er ikke 100% tilfeldig hvilke jeg har utsatt heller. Men om 4 dager er det ferie.
Ha en brillefin dag
![]() |
#18 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hei fra SK252, første flight på 4 måneder. Rart, samtidig godt. Fløy hver eneste kalendermåned fra juni 2012-mars 2020, så nå starter man fra scratch juli 2020 til ?? Once a nerd, always a nerd
![]() ![]() Take-off, woooohoooooo!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra knausen.. Fjerde nydelig koppen med kaffe er inntatt og nå blir den faktisk laget perfekt av den eldste arvingen.. Etter snart tredve år med forskjellige varianter fra fancy italienske trykk-kokere, trakter, maskiner osv. så vinner fremdeles å male bønner (utrolig nok Evergood Dark Roast) presset på oppvarmet Espro aluminium press-kanne med dobbelt filter.. Mmm
I dag blir det muligvis en gåtur ned til Løkka og kjøre en hipster-dag med påfølgende middag på en av sjappene der. Prøvde den "nye" Nigthawk Diner forrige uke som fremdeles ser kul ut, men hadde noe mat som var brekk-verdig. Litt trist, for med god amerkiansk mat så hadde den vært en inner-nier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
93-trikken kom fram til Røros. Fått meg en pølse og venter på det jeg tror er en 92-trikk tilbake.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 14 | 05-11-2019 17:07 |
God søndag fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 10 | 12-05-2013 16:28 |
God tirsdag fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 8 | 30-10-2012 13:45 |