![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Vertshuset Røros. Snart ut døren i t-skjorte og klar for dagens oppgaver. Med nærmere 30 grader her i fjellregionen så skal vi absolutt ikke klage. Selv bading i fjellvannet frister nå...så kanskje skal jeg bruke litt tid på utfordre kollegaer til å bade sammen med meg i 12-13 grader i ettermiddag. Ha en bra onsdag - det nærmer seg helg og ferie:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Tunhovd!
Tidlig på'n idag, etter en tidlig kveld igår. Det ble ikke gjort stort, men et lite besøk i spa-hjørnet ble det tid til ![]() ![]() Må en tur i butikken idag. Håper de har fått levert noe annet enn Tuborg og Ringnes Lite... Velvel. Nå kaffe, (gårsdagens) avis og Nyhetsmorgen på P2. ![]() Overdigg onsdag ønskes ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
God morgen fra L21. Skal en tur til Oslo, og sola skinner
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Heller ikke i dag er det spesielt folksomt på L1. Litt kontorering venter, før jeg må stelle hjemme alene i kveld, mens mor er ute å hygger seg. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret i Oslo nord/øst og startet tidlig grunnet noen oppgaver som trenger noe lengre tid til planlegging.
Fikk nå et nyhetsvarsell: https://www.nrk.no/norge/norwegian-g...jen-1.15055581 Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God onsdag fra Oslo. Den dårlige nyheten er at jeg skal til tannlegen. Den gode nyheten er at en trestjerners utvendig lugar på Color Fantasy venter på meg i 1315 slaget i dag. Skal bli godt å reise litt igjen. Apropos ting med lege i navnet så tok jeg en Covid 19 antistofftest i går, nysgjerrigheten tok overhånd om det var det som slo meg helt ut i to uker i mars. Får svar innen helga eller rett over helga sa legen på Dr Dropin i går så får man se. Det jeg synes er morsomt var at filialen på løkka ligger rett ved siden av en Cutters. Samme folka som står bak. Dyrere enn fastlegen, men samtidig billigere enn andre private legetjenester.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra bane 1 faktisk.. Kollektiv transport ned til sentrum hvor et nytt frakteskip skal forhandles.
Tenkte å gå hjem, men vi får se hvor langt det går i litt ubehagelige pensko og lett Dubai-temperatur. Blir nok ganske sikkert grilling i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Kråko. Fantastiske dager på hytta. Stort sett sitter vi og fisker og surrer fra formiddag til kveld.
Det er strengt tatt planen i dag også. Ha en fin en
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra vestsørøst. Deilige 15 grader i dag også, men nå skal det sakte krype oppover til normalt nivå. Hjemmekontoret skal høytidelig innvies om et par timer og VPN-tunellen må sjekkes for lekkasjer. Høres ut som at SAS ha hatt et kanselleringsraid i månedsskiftet, så da blir det nok FXI og TTP’ering mesteparten av dagen.
Det går desverre nedover med eldstebikkja. Problemer med å komme seg opp og å holde seg. Hater å gjøre det, men ikke umulig at kompisen skal få lov å krysse regnbuebroen i nærmeste fremtid. Gi meg styrke, noen .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Er det ikke meningen at man skal gjøre andre ting enn vanlig i ferien?
Her i Oslo "jobbes" det på gjemmekontoret. Lader opp til dagens svømmetur i Østmarka
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Og i dag starter Premier League .... Så får vi håpe at NBC viser bedre vett enn Fox og ikke legger på fake stadionlyd ... Ikke sikker på om dette gjøres lokalt eller om det kommer fra produksjonsselskapet ..
Ser ut som at det er mer aktivitet utenfor 'kontorvinduet' mitt enn det var for to uker siden. Fint det og. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
God ettermiddag fra Horten. Her også skinner solen og det er varmt og godt. Blir fotball i dag på pub med både Premier League og Brann kamp samtidig. Genialt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger. Her kom en hjem fra Bergen sent i går, og er klar for fri, stort sett helt fram til slutten av juli. I morgen går turen tilbake hil Bergen, men bare for litt festligheter.
Ha en nydelig onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Nydelig kveld fra Stensparken, en øl, live musikk og plutselig en 747 (Sky gate Airlines?) rett over hodet utgjør en perfekt setting etter timevis med skikkelig fysisk aktivitet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
|
|
![]() |