![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Nespresso og nyheter før det blir en runde med vasking av huset. Mellom 10 og 12 kan jeg dra ned på Rikshospitalet for å hente mannen min...torsdagen står definitivt lettelsens og takknemligheten tegn. Ha en herlig torsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra TRF og WF402. Langhelg skal bli bra. Ingen planer, annet enn å støtte utelivet litt med sårt tiltrengte kroner.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Ikke de helt store planene for fridagen, annet enn litt hagearbeid og en løpetur. Dessuten har jeg skaffet noe fersk tysk asparges til kveldens middag, så da bør det vel tas frem noe godt i glasset også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Gardermoen vest. Her er man på tur og straks blir det en tur ut til Ravinedalen like ved. Der et fly så tragisk styrtet med allierte soldater når krigen var slutt... Snakk om skjebne, overleve WW2 også styrte når freden kom. Ha en fin dag alle sammen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
God himmelsprett morgen
![]() Det blir to båt turer i dag (med Bastø Fosen). Det skal bli moro å se familien i Vestfold ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Burudvann i Bærum, hvor natten ble brukt i telt. Det er fyr på primusen så da venter det nok kaffe om ikke så lenge.
Modern på besøk i kveld så får vel re opp gjestesenga når man kommer hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good morning fra Groruddalen også, her er det litt sol og temperaturen 12 grader - noen som ser ut som bra start på denne Pinsen.
Stille rolig langhelg, hjemme kontoret er stengt i morgen - så en bra start på langhelg. God helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() God torsdag eller himmelfart fra Oslo. Ikke så mye spennende som skjer- kanskje rydde litt i heimen og sånt. Skal jobbe i morgen så blir ikke noen langhelg her. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God himmelsprett fra Mjøndalen. Etter å ha sett Someones fasinasjon av tysk hvit asparges i grønnsaksbutikken i går, så går formiddagen med til research på hva man kan lage i helgen med det. Må også kjøpe inn litt av det i morgen. Ellers så går dagen med til "indremisjon" og se etter unga mens kona leser til eksamenen.
Forøvrig så unner jeg ingen podagra, satser på at siste rest slipper snart slik at man kan oppta løpeturene igjen. Beste nyhet i dag er at mannen til EB ikke brukte denne torsdagen til himmelfart, og god bedring og rekonvalesens ønskes fra Mjøndalen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God himmelsprett. I Polen er ikke dette helligdag og hjemmekontoret er aapent, men det er det 11. juni (Corpus Christi).
Kjenner motivasjonen for aa jobbe er noe sviktende etter snart 11 uker med hjemmekontor.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
ja jeg glemte også å si at det er bra det gikk bra med mannen til EB.
Tiden mannen har vært innlagt har han forhåpentligvis vært i trygge hender hos dyktig helsepersonell som står på dag og natt for oss alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God himmelsprett fra Lillestrøm. Hele verden feirer jo ikke dette, så her er det hjemmekontorering for alle pengene.
Spurte en kollega om han skulle feire "Jehova-sprett", noe han relativt tørt avviste ettersom Jehova ikke hadde sprettet spesielt mye. Nå mer kaffe Ha en fin en
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Riktig God Himmelfart! Tydelig er asparges dagens grønnsak
![]() Pussig nok står asparges på min meny i dag også, men mine er spanske "espárragos verdes" og når det pakkes inn med serrano skinke fra Zaragoza og litt tid i ovnen, så blir det et fint innslag av Spania over dagens middag! Ha en fin dag! Last edited by FBI2012; 21-05-2020 at 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hel fra knausen. Da var en meget lang frokost over og hele storfamilien skal gå ned til byen og få i oss noe soft ice med Hockey Pulver.
I kveld blir det restene fra bacalaoen i går og nesten vanskelig å forestille seg at den faktisk blir enda bedre. Den ble skylt bed med tysk pinot noir i går, men blir nok med Kollen-brus i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
«Noone is to stone anyone until I blow this whistle ..... even if they DO say Jehovah .....». ![]() G’morgen, ja ... hadde glemt hvilken dag det var .. straffet med halvannen time ekstra arbeid selv om det er vanlig dag her hos meg. Menmen .. man skal tross alt være takknemlig for at man fortsatt er i full jobb. Pencer’n er i by’n i dag .. skal prate litt med guvernøren. Antallet nye tilfeller er i fritt fall her i Georgia til tross for trøbbel med kuleramma, så man kan vel si at ‘åpningen’ har vært vellykket. Men her i huset er man ikke trygg før det dukker opp en vaksine. Om hun holder ut så lenge, da ... Klippet opp Amex-kortet i går ... Fant ut at det var dødvekt i lommeboka. Ikke reiser jeg for tiden heller, og UA-kortet kan skrape inn de mila jeg ellers drar inn .. så det så. Dere ønskes en fredfull torsdag og spesielt på Ris. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad himmelsprett | EB | Flyforum | 17 | 10-05-2018 18:27 |
God himmelsprett fra Royal Silk lounge BKK | robertaas | Flyforum | 12 | 06-05-2016 07:15 |
Vil gjøre flyboardingen raskere - gråte eller le? | starwarsfan | Flyforum | 1 | 08-03-2008 20:00 |
Glad himmelsprett... | EB | Flyforum | 7 | 25-05-2006 17:33 |
Kjosern vil mate nettverksselskapene ... eller?? | CK | Flyforum | 13 | 14-01-2005 09:31 |