![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet. Nespresso pg nyheter flr hjemmekontoret åpnes om en liten stund. Et par teamsmøter og heldigvis et godt gammeldags telefonmøte også...da er det lettere å få gått en tur samtidig. Ha en bra tirsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Hjemme med eldstemann siden han ble sendt jeg med litt rennende nese i går. Så får vi se om det gir seg eller om vi må styre med koronatest og full pakke, så han kan komme tilbake. Syk er han ikke. En løpetur er planlagt i kveld og så må det hjemmekontoreres litt innen det. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Romsås, hvor hjemmekontoret straks åpnes. Men skal så ut på et tannpleiebesøk, og da blir det nok en sving innom kontoret i ruinparken etterpå, tror jeg.
Ha en god dag!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Gjesp fra Kollen. Ny rimelig lik dag coming up.. Nå skal litt kaffe kvernes og tre av familiemedlemmene skal vinkes avgårde. Jobb, sole seg, tur, hente unger, middag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra bortekontoret hvor det egentlig er ganske greit å være. Ingen kø på veiene så sparer en 25 minutter vs å reise kollektivt. Med blå himmel og varme i solen føltes det heller som jeg burde kjøre til sommerferie og ikke til jobb, men man kan visst ikke få alt her i verdenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Oslo. Hjemmekontor som vanlig, heldigvis mulighet for å benytte en balkong og park i korte avbrekk. Gleder meg til uteservering åpner i morgen men håper folk bruker vett slik at det ikke blir innstramminger igjen.
Ha en fin tirsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen folken`s fra Groruddalen som ligger 40 KM fra Gardermoen og her skal det jobbes direkte fra hjemmekontoret.
Spennende dag i går som avgjorde Norwegian skjebne i de neste 6 mnd ![]() Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God morgen vestfra. Fina veret med frokost, kaffe og flyprat, begynner å bli en vane dette.
Blir lett en `gjøre alt på en dag´dag før Sas østover igjen i morgen, klippe plen(er), levere regnskap, bil på verksted, besøke mor, rydde osv, men ingen grunn til at det ikke skal bli en strålende dag. ![]() Last edited by Eirik; 05-05-2020 at 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Rennende nese er vel heller et tegn på gryende pollenallergi eller forkjølelse, og ikke kårånnaen ![]() - God dag fra kontinentet. Innarbeider damen som skal ha jobben min mens jeg er i permisjon, via TEAMS. Dagens moderne samfunn, altså ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God dag fra Oslo - her blir det å lese på en del ting og full rulle fra 12:30 og utover med Zoom møter.... Sånn er det når man sitter i diverse komiteer og dette får man ikke betalt for heller. Makan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Trallabom fra Gaustad. I går kveld gikk det opp for meg at jeg ville få sjans til å være alene på kontoret litt om jeg stod opp tidlig i dag. Alle de forbaska morgenfuglene skulle nemlig ha hjemmekontor.
Så da har jeg hatt et par timers "blissfulness" alene på kontoret. Fy søren så deilig. Åjåjåj. Han fikk sikkert gjort mye da, tenker noen. Absolutt. Jeg fikk hentet et par fancy høyttalere inn på kontoret og koblet opp. Søkte opp "Jesus is King" i Spotify og blastet… Det kom ikke noe lyd. Så ringte det hjemmefra. "Kan du slutte å blaste musikk i stua?". Så jeg tweaket oppsettet litt og vipps så dundret det løs på Gaustad. Hentet meg kaffe. Spiste litt peanøtter. Så på dataen. Nå kom folk. Ha en fin en ![]() UPDATE: Om dere ikke har hørt Jesus is King, så hør. Bilde kommer straks. Her kom det: ![]() Jeg digger hele albumet, noe som er sjelden i moderne tid. Det var Storsmurfen som introduserte meg til skiva, siden hun er storfan av Kanye, men jeg tror jeg liker den bedre. Hun bryr seg om hva han synger om og da blir denne skiva litt "much". Jeg bryr meg lite om hva han synger og bare liker soundet. Da er denne plata sjef og spilles fra begynnelse til slutt
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 05-05-2020 at 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God tidlig ettermiddag fra Orkland.
![]() Skyet opphold og sånn sett egentlig greit vær. Her har man fått brukt noen kroner på litt netthandel. Både høyst nødvendige ymse og sikkert noe unødvendig som sådan er sikret, men sånn er det. Alt er uansett fra norske nettbutikker, så norske jobber holdes i sving også. Ellers er det heller rolige tilstander på denne kanten. Dog burde man nok få kjørt litt sånn støvsuger, lagt inn en trimtur og planlagt middag utover dagen. Får man i havn de tre sier man seg greit fornøyd med dagen tror jeg. En fortsatt god en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Trallala .. helgen går mot slutten.
Kanye West? Bohemian Rhapsody Disaster. Tulling. Sol og 20+ her nå. Men redningen er på vei. Tor (han med hammeren) er på vei med en kaldfront, så det blir rundt 10 grader kaldere i morgen. Litt privat kontorarbeide må gjøres, så får vel koke meg litt kaffe og sveive i gang heimekontoret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
He he, jo den er ganske krise. Men så har han det motsatte også. Det er ganske fett.
https://www.youtube.com/watch?v=X1GtBpIORJY
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Ganske fett og Kanye West og ord som overhodet ikke passer i samme setning. Basta!
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
https://www.youtube.com/watch?v=q6emQpBXe5Y
|
|
![]() |
![]() |