![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Nyheter på nett og radio sammen med den første koppen med Nespresso. Hjemmekontoret åpnes om en halv times tid. Selv i regn ble det bra med skritt i går og satser på at også jeg får gått litt i dag. Ha en bra tirsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Få møter i dag, så da må jeg vel produsere litt også. Ennå to timer til barnehagen åpner, så rekker vel smøre dobbelt opp med matpakker innen det. Merker jeg savner opplegget at de faktisk fikk alle måltidene i barnehagen. Full au pair tjeneste på meg i ettermiddag blir det også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Gjeeesp fra knausen. Matpakker, hjemmekontor, levere bil, handle, hente barn, lage middag.. Hva skjedde?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra solfylte Bergen. Kursing i dag før havet kaller i morgen. Drømte forresten at DY gikk konkurs og Willie Walsh kjøpte resten. Han ville ha osl som hovedhub fordi Erna hadde lovet at alle flyavgifter skulle gå uavkortet til klimasaken. Det beste var at EB Diamond skulle statusmatches til sånn rockestjernestatus som Fnate har.
Vurderer en joggetur ned til Lagunen i ettermiddag, men finnes det gangvei langs flyplassveien nå? Ser det graves ganske heftig rundt om Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra Oslo øst - her står radioen på som den vanligvis gjør. Så blir det vel noe frokost etterhvert tenker jeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra kontoret, ja faktisk bortekontoret som hverken er i samme by eller fylke som en bor i. Det er litt deilig, selv om det er litt tungt å starte hverdagen igjen etter en flott langhelg. Ellers er en flyreise for helgen avbestillt og krav til forsikringsselskapet sendt for å få tilbake penger for hotell.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God eller ikke god morgen når man åpner nyhetene, så ser man SAS sier opp 5.000 ansatte. Nei dårlig start, en ny kopp med Evergood i kroppen , det hjelper på en dårlig start på denne tirsdagen.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Litt varmere enn i går på samme tid, så slipper vinterjakka. Bikkjene bryr seg ikke.
Ny arbeidsuke står for døren, sannsynligvis (nok en) travel en. Neste fridag blir på mandag. Det høres lenge ut ... Veldig stille på kveldene, nesten ingen contrails. Fedex og UPS flyr for fulle mugger, men det blir færre og færre paxfly. Kun en tredjedel av vanlig antall hits på feederen min, og det inkluderer jo GA også .. Georgia har så smått begynt å åpne, med blandede reaksjoner. Risikogruppene holder seg mest ‘i dekning’ mens andre beveger seg som normalt. Mistenker at summen av dette likevel gjør at tallene vil synke. Folk begynner å bli vant til å holde avstand. Jaja, la dagen sveive seg i gang ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo vest.
Utagerende formiddag med kafebesøk, frisør og massasje, nå trygt (?) tilbake i isolatreservatet. Ny økt med loftsrydding, div. obskure ting kommer for en dag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God efta fra Gaustad. Her føles det nesten normalt med flere folk på kontoret. Lader opp til alskenslags videomøter og presentasjoner fremover. Men også til helgen.
Det er veldig deilig med helg når man er hjemme. Sannelig er det helg, sier man liksom til seg selv. Skåler og setter seg ned. Fint konsept. Ha en fin en
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sa noen helg??
Heisann fra jobben. Har hatt bedre dager, fåråsiresånn. Noen påstod at noen paller som ikke var her var her. Da gikk det skeis, kan man si. Altså brukt mye av dagen på å ikke få gjort det ene jeg skulle, og stressa som f med resten. Satser på at det blir bedre i morgen #jasærlig. Var det helg snart? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Rød my ass ... halvannen time ekstra arbeide og ingen ekstra komp ... Arbeidets dag .. tror ikke det var dette Marx og Lenin tenkte på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
USA har jo litt andre helligdager som du jo vet - selv om 1 mai som arbeidernes dag faktisk kom derfra. Det er jo uansett nok folk som jobber her til lands og
Last edited by Hypern; 28-04-2020 at 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Jada, og jeg klager ikke selv om jeg bitcher. Jeg har jobb, og er uendelig takknemlig for det. Mange som ikke er like heldige som meg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 31 | 14-04-2020 22:30 |
God tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 33 | 07-04-2020 21:43 |
God tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 29 | 11-03-2020 08:29 |