![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har såvidt begynt å tenke på årets julebord i regi av Scanair.no. Siste uken av november eller første halvdel av desember i Oslo. Mat, drikke, sosialt samvær og ikke minst julegaver er noe vi tar med oss videre fra fjorårets julebord på Cafe Christiania. Det kommer i allefall 3 flymodeller til "gavebordet".
I første omgang sjekker vi nå interessen blant medlemmene... Kommer du? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]()
I og med at jeg plutselig har et par feriedager aa brenne av foer nyttaar samt en velfylt Skymiles-konto, er det ikke umulig at unge MOW tar turen hvis budsjettet holder.
Haaper i tilfelle paa fredag, loerdag eller soendag ..... maa bruke helgen. Traaden er iallefall stickyfisert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Var hyggelig ifjor, satser på enda hyggeligere i år.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det må vi prøve å få til....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Interessen er der og jeg håper jeg kan selv om det nå ser litt mørkt ut om det passer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Starten på des passer meg. November er utdanningsmesser x 2000
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Starten på desember passer meg også best, da jeg oppholder meg i varmere og østlige strøk i hele November ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg kan ikke første lørdag i desember,da har vi vårt tradisjonelle lutfisklag.Ellers er alt mulig bare jeg får innvilget frisøknad.
![]() |
#9 |
www.lch78.net
|
![]()
Hvis alt klaffer så kan det hende at jeg også kommer..
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Delta sier de kan faa meg til Oslo baade foerste og andre helgen i desember - med CO .. dog mangler klarering hjemmefra ennaa ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Jeg stiller gjerne på ett slikt arrangement. Så sant jeg ikke er på reise den dagen festlighetene finner sted , tar jeg turen over fjellet fra SVG. Det passer bra med å besøke familie og venner på Jar igjen på den tid av året uansett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jag är gärna med
![]() Början av desember passar bäst för mig!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg tar sikte på å komme jeg også, det var et særdeles hyggelig julebord i fjor.
![]() |
#15 | |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]() Quote:
Hvis dette er julebord for medlemmene, så legg gjerne noe mere informasjon om fjorårets julebord - hvordan dette er lagt opp for i år !! Pris - arrangement osv. Kunne vært hyggelig å møte noen av de som har samme hobby og/eller jobber i miljøet !! Bare en tanke, ettersom det er lagt ut her på forumet !! God kveld. Jan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg stiller gjerne opp om datoene passer. Første halvdel av desember er i såfall en bedre tid enn slutten av november.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Stemmer i med at første halvdel av desember er best - i november får man ikke den rette julebordstemningen heller.
![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hørtes spennende ut :-p Kan ikke en "sjef" skjære gjennom og sette en dato? Folk og fe rundt omkring på Tellus må få bestillt fly! Jeg kan ta toget fra Gardermoen!
God Jul ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
JA! Alle er velkommen... Pris med tre retters julemeny og drikke kom vel på på i underkant av NOK 1000,- i fjor - eller husker jeg feil? Ser ut som vi prøver i i begynnelsen av desember - i fjor hadde vi det på en onsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyprats Julebord - 5 desember kl18:00 - Mahayana | Someone | Flyforum | 116 | 10-12-2019 22:43 |
Flyprats julebord - Grilleriet 15 desember 18:00 | Someone | Flyforum | 183 | 11-01-2017 17:37 |
Flyprats julebord - Oslo 1. desember | Someone | Flyforum | 91 | 02-12-2011 14:44 |
Scanair.no sitt årlige julebord - onsdag 16. desember | EB | Flyforum | 116 | 20-12-2009 19:14 |
Scanair.no sitt tradisjonelle julebord - 17. desember 2008 | EB | Flyforum | 150 | 20-12-2008 18:23 |