![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Etter over 5 uker på hjemmekontoret skal jeg i dag endelig tilbake til Røros og en uke på jobb i den lille, rare bergstaden vår på fjellet. Fortsatt langt fra normale tilstander men det skal bli kjempegodt å se igjen alle menneskene som betyr så mye i hverdagen - kollegaer og innbyggere. Stelvio`n er pakket og klar - tut og kjør!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Bergen. Her nytes Nespresso til nydelig utsikt over blikkstille sjøvann ved båthavnen. Om en stund settes kursen inn i hula for nytt dagsverk.
Ha en glitrende og flott søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Lommedalen. Morgenstund er tull i grunn..... Våknet alt for tidlig og etter en stund orket jeg ikke ligge lenger. Ser ut over dalen og det er knallvær. Oslofjorden ligger også stille, uten en båt å se. Vi skal ha både mine og konas foreldre til en enkel middag i ettermiddag, før svigers drar på hytta i morgen. Mine foreldre må bare finne ut hvilken hytte de skal dra på, så blir vel de også borte en stund. Desserten ble jeg akkurat ferdig med og kapping av 4 av de 6 løkene jeg klarte å skrelle før det ble for mye tårer i øya. Snart skal jeg fylle opp Caravellen med 12 hjul og dra ned på bensinstasjonen og vaske dem, så blir det polering før de tas opp på garasjeloftet.
Behøver ikke kjede meg i dag heller. Ha en aktiv dag du også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen, plassen i Norge som har sol på blå himmel i dag også. Ser på flightradar24.com at det er ikke en vanlig søndag å se så lite med fly i luften.
Men ha en flott søndag der du befinner deg i dag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Her ligger eggene i panna, og vi nærmer oss frokost. Litt lett hagearbeid står på programmet så det trengs en tur til plantasjen for jord. Også er det vel noen som trenger å få brent av litt energi som vanlig. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God formiddag fra Finnmark! Vi har ikke eggene i panna, men i kasserolle, og en god mørkbrent Löfbergs brygger seg ferdig nå, så da er det sen frokost på oss i dag. Sørpe forskjellige plasser i bygda, så sommerdekk blir det ikke noe utav før det har gitt seg med det føret. Og så må jeg kjøpe nye dekk i tillegg, så der får reiseregningene fra mine reiser til Bodø komme til nytte!
Bålings i snøborgen etterpå, mulig vi griller et par koteletter også i løpet av ettermiddagen. Vi tar det som det kommer! Ha en flott dag!
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Yadda yadda yadda .. da har man endelig fått rullet svigerbeistet i gang, og da kan man konsentrere seg om andre ting.
Første tordenskrallet er akkurat hørt, blir nok en del fler før dagen er omme. Tror det blir å konsenterere seg om Kalifat på Netflix .. Men først (mer) kaffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tidlig søndag morgen - endelig sommerferie! | LNv22 | Flyforum | 17 | 21-08-2011 20:03 |
ENDELIG!!! | putzmeister | Bilder & foto | 16 | 05-04-2010 15:20 |
Endelig fredag - endelig pinse! | EB | Flyforum | 25 | 12-05-2008 14:06 |
Endelig... | EB | Flyforum | 2 | 10-08-2007 08:20 |
Endelig... | RavenRiley | Flyforum | 12 | 27-07-2007 02:14 |