![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Til forskjell fra mange flyfilmer ser jo den der rimelig severdig ut, om ikke annet....
(Et par småting var det jo selvsagt, men det jeg overraskende nok ble sittende å irritere meg over, var "spor-røyken" fra kulene.....).
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Syns det var noe av de mest realistiske tracerene jeg har sett i en film jeg.
Du kan jo se i denne virkelige filmen. Selv om den er fra andre verdenskrig. http://video.google.com/videoplay?do...3&q=guncam
Uansett, dette virker som en av de bedre filmene med fly der ute, og skal absolutt sees. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Men det hjelper ikke, i FLYBOYS ble det bare litt FOR "data".... ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Enig med SSL.Dette blir veldig mye data.Men greit nok,det er ikke så mange andre muligheter å gjenskape nærmere 90 år gamle scener i dag.Men sporlys kom ikke før på slutten av 30-tallet med De Wilde ammunisjon.Det fantes ingen indikasjon hvor kulene tok veien før man så dem treffe målet under første verdenskrig.Eventuell kruttrøyk forsvant som dugg for solen med én gang den kom ut av munningen.Det la seg faktisk ikke kruttslam på noen deler av flyene under første verdenskrig,noe det derimot gjorde i andre verdenskrig med sine vesentlig høyere (les: kraftigere) kruttladninger i patronene.
Artig med Gotha III i scenene.Problemet er at disse fløy KUN natttokt,hovedsaklig mot London. Men jeg tror jeg skal se filmen når den kommer ja!:-p
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Stusset på hvor "data" det faktisk så ut i traileren siden de i siste Sport Aviation gjorde så stort nummer av replikaene som ble bygd for filmen og filmingen av flyscenene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]() "from the producer of Independence day" Jeg tillater meg å ha en sunn porsjon skepsis....... En ny kalkun ala "Pearl Harbour" kanskje..? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Årets flyfilm? | jameson82 | Bilder & foto | 8 | 10-02-2014 22:17 |
Årets flyfilm! | CK | Flyforum | 1 | 11-08-2008 13:54 |
Ny flyfilm "Grounding" | sail4fun | Flyforum | 1 | 02-02-2006 23:39 |
Aviator - en flyfilm? | Fly high | Flyforum | 1 | 26-01-2005 14:00 |