![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for hjemmekontorering her på Ris - inkludert 1 og 1/2 time walk and talk i bakgården aka Nordmarka. Middagen i kveld kommer fra Vinderen sjømat. Nyt fredagen du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Døgnvillhet er slitsomt, våknet 04.30. Det positive er at jeg allerede er på USA-tid. Det blir standsmessig reise bortover siden jeg var altfor generøs med oppgraderingsbudet.
Allerede fått kjøpt høytalere hos Neby i anledning doble Mastercard poeng. Så skal det kjøpes ny trillekoffert/bag/sekkeløsning fra Osprey. Farpoint har nemlig fått hjul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
God morgen fra NSB L21!
De har hatt signal problemer i lang tid... Det blir kort dag i dag på jobb. Ha topp fredag, selv om det skal komme masse regn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Her sitter jeg og venter på barnevakten så jeg kan reise avsted på jakt. Samtidig sørger naturen for både vinduer og oppkjørsel blir spylt. Ellers var det noen artige anbefalinger gjennom AirBNB. Har leid en hytte i Odalen gjennom dem, og deres anbefaling mens vi er der i helgen er å dra inn til Oslo for å dra på kokkekurs i indisk mat. Noe sier meg det ikke er så mye annet enn skog der oppe
![]() Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Gløshaugen!
Doble poeng på MC, og et behov for heiskort med en deal som avsluttes i dag, bra saker det! Neste uke er jeg på vei til Nashville, men har enda ikke fått ferdig det jeg skal vise fram der, frykter at jeg ikke rekker det på en uke heller. Men vi får se. Ha en flott fredag ![]() Last edited by FlyingDutchman; 27-09-2019 at 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra det Sørlandske!
Kom hjem sent i går etter 3 dager på farten. Nå skal det bli fint å roe litt ned inn mot helg og gjennomføre en helg uten de store planer. Meldes bare drittvær også så deilig vær å være inne i. Men først får man få gjort unna noe her så man forhåpentligvis kan gå litt tidligere hjem. God helg ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God formiddag fra Omis. Har allerede vært oppe i pirattårnet, sjekket priser for solstoler og spist en is. Venter nå på båt for en tur oppover elven. Etter det skal det sløves på stranden. Skikkelig stressende dag altså.
BTW ble kjørt hit igår av en som var statist i Game of Thrones. Ha en god en alle som har et stramt program for dagen.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Zipline og rafting er off the table på denne turen.
![]() |
#10 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra Bergen.
Har observert kapasiteten på morgendagens flight på KVS. Ting kunne tyde på at mitt ikke-generøse bud kunne gå igjennom. I går kom svaret da det plinget i sas-appen om forandringer i bookingen. I dag er innsjekken gjort med sete i fremste kabin til EWR og lovlig parkering av bilen på BGO er fikset ![]() God helg. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg sluttet tidligere på jobb i dag, og så skulle jeg ta toget....
Men alle tog hjem er INSTILT! Så her står jeg og blomstrer ![]() Ikke bra. Ha en fin helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Sitter og blomstrer i båten på vei tilbake ned til Omis. Folk zipplinet akkurat frem og tilbake over båten. 3-4 liner som ble brukt samtidig. Fullstendig galskap! Og ikke bare gjør folk dette frivillig, de betaler til og med.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra stranda i Mogan. Nest siste dag av ferien for denne gang, men disen i luften tyder på at en calima er i emning, så da er det kanskje like greit.
Tar en iskald tropical for dere som sitter på kontoret, ha en fin en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() Kom meg endelig av sted.... tog 3 stasjoner og så buss 5 stasjoner og tilbake til tog resten av veien ![]() Håper jeg kommer hjem til slutt. Det var ikke dette jeg skulle bruke fri timene minne til ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God ettermiddag Oslo nord og sier bare møkkavær - møkkavær - striregnet siden i natt og det gir seg vel ikke før lang på morgenkvisten i morgen, tror jeg.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Glad fredag fra Schiphol's lounge 52, liten forsinkelse på siste strekket hjem. Men det gjør ingenting. Hadde en grei flight over natta fra PTY med KL, uten de store høydepunktene.
Ha en finfin fredag folkens ![]() Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
![]() |
#17 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Skyfri himmel og stranda er neste punkt på programmet. Det er riktignok bare 23 grader i vanner så det blir nok mest på land.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
God dag fra SK 953, CPH - MIA, presently over Canada, sesongens første SAS maskin til Miami, helt fullt ombord virker det som.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Hadde glemt hvor kaldt 23 grader var. Brrrrr.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 20 | 27-07-2019 04:46 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 12-07-2019 15:05 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 01-06-2019 04:15 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 14 | 05-10-2018 15:16 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 12 | 21-09-2018 20:16 |