![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Good Fredag, så blev det endelig Fredag, og idag står på fri hjemme ved familien :-)
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag fra Røros. Møter, økter og møter før Widerøe flyr meg hjem til Ris i ettermiddag. Satser på at middagen i kveld kommer fra Vinderen Sjømat. Ha en digg fredag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
God morgen fra L21 til Lysaker. Ja endelig fredag
![]() Det ser ut som det blir fint vær i dag. Ha en god fredag og fantastisk helg når den tid kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Solen er på vei opp, og vi tre gutta har spist frokost for lengst. Får vel vekke liv i i feltmarskalken så to av oss kan komme oss på jobb og barnehage. Siste dag på jobb før pappaperm, og jammen får jeg lagt en en fly&kaffe også. Det ble også hevdet Veslemannen raste i natt, i så fall må man nesten være litt skuffet når man har sett all hypen? Ha en fin dag
![]() Last edited by Someone; 06-09-2019 at 06:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra L12 mot Lysaker. Nettopp passert Asker. Siste innspurt før helg, litt møter og litt annet forefallende på blokka i dag. Helgen blir brukt til meste mulig R&R, men det skal vinnes en krokketturnering i helga.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trønderbanen, på vei mot Værnes.
Det blir en svipptur til Oslo i dag, målet er å være plantet på sofaen hjemme før kl 1900 i kveld. Ha en flott fredag alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Flytoget. Her bærer det til Berlin med Norwegian for å ta i mot en sånn fjong award på prisutdeling i kveld. Min og Elefanten sin del av dette har vært å utøve mye demokrati i baren tidligere i år, samt å være nokså flinke (åpenbart) til å si ting og spille sanger. Elefanten håper også å bli nevnt spesielt for sine episke minibar raid på jobbtur.
Litt dust er det da at dressen har revnet i rompa. Ha en fin en
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hei og hå fra Finca'n!
Ibiza er hyllet inn i skyer, som passet fint til dagens løpetur. Det trues derimot med både sol og temperaturer opp i det øvre 20-tall utover dagen, noe som kommer til å kle ettermiddagens grillbonanza aldeles utmerket ![]() Fet fredag ønskes! ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Snillfjord.
![]() Skyet, litt sol og for det meste opphold, men skal visst komme noen dråper utpå dagen. Fridag her- og helg. Det betyr mulighet for litt flysimulator på denne kanten. Atlanteren er unnagjort, og om vel 2 timer landes det på JFK- forhåpentligvis i alle fall.... Etterpå skal en oppvaskmaskin settes i arbeid, så får man se om man får unna en treningstur før været blir våtere. Fredagskvelden byr nok på middag og Netflix. En fin fin en ønskes. ![]() Last edited by ForeverSAS; 06-09-2019 at 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Glad for å overlate Sirkus Svigerbeist til kona, som endelig har fått sendt influensaen videre til guttungen. I dag skal jeg IKKE ned til sykehuset.
Ser ut til å bli nok en solfylt dag .... Nesten helg, så SKÅL kosmonauter! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God fredag fra Vy på vei til OSL. Forsinkelser og signalproblemer idag ga stappfull perrong. Tenkte at jeg skulle være lur og ta toget til Nationalteateret for å få sitteplass. Det ble litt springing og toget etter kom før slik at jeg tapte et par minutter, men jeg har fårt sitteplass.
Så er det ut på lang ferd ut på eventyr igjen. Har antagelig booket vel optimistisk busstid etter 2 flighter og har sett at den siste ofte er forsinket. Så endel stress idag. Har allerede fått skrevet ut boardingkort for returen som er noe man vanligvis kun gjør med Ryanair. Ha en god en alle som stresser rundt med en haug bookinger for dagen.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag, fortsatt på jobb...
Begynner å se enden av galskapen heldigvis. Det ligger øl i kjøleskapet hjemme, og Status Quo sitt nyeste album (kom ut i dag) ligger klart i Apple Music, klart til å blastes i Skodaen på veg hjem. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Hmmm... skjønte at jeg hadde glemt noe på denne helgeturen.... kamera.
![]() |
#14 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Nittedal.
Akkurat fått satt seg ned etter en lang dag tilbragt på Ahus med poden. Han var litt ivrig på fotballbanen i går og sparket feil på en ball. Lokale legevakten mente det var mulig brudd, så henviste oss til Ahus for bilder og slikt. De var da stengt for kvelden og måtte komme tilbake i dag. Var på plass 09 og fikk møte legen 4,5 time senere... Totalt 10 minutter behandling og overkant 6 timer venting ble resultatet. Takknemmelig for at jeg hadde en feeling at dette kunne ta tid, så vi hadde med både ipad og powerbank. Så fikk dratt unna div serier og litt film. Det må da virekelig være mulig å gjøre slike besøk en smule mer effektive... Trivelig ønskes S |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Alt har sine fordeler og bakdeler, ser det ut som .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Hva mener du med "signalproblemer", når var det??
Jeg tok toget (L21) fra Lysager til Moss kl. 15:05 og da stod alle tog på Lysaker, men det var bare i ca. bare 10 minutter som alt var rødt. Så kjørte alle togene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Det var rett etter dette. Toget som skulle gått 15:24 fra Oslo S var ca 15 minutter forsinket.
![]() |
#18 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God fredag fra Oregon Coast - Salishan Spa and Resort hvor allt er i rute, en Trippel IPA (no comments SudCaravelle) Local Fish Tacos (street taco style) Crab Cakes - livet er i grunn meget bra
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig fredag... | EB | Flyforum | 27 | 20-11-2018 22:18 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 31 | 21-07-2018 07:11 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 29 | 05-10-2009 19:25 |
Endelig fredag! | EB | Flyforum | 15 | 25-09-2009 15:08 |
Endelig fredag - endelig pinse! | EB | Flyforum | 25 | 12-05-2008 14:06 |