![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Nespressomaskinen er fyrt opp, men merker jeg godt kunne sovet litt lenger. Om ikke gresset har vokst så mye de siste ukene, så har ugresset det. Så får forsøke ta det værste. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad søndag fra Beitostølen. Snart frokost med slekta før det blir retur til Oslo i formiddag. Kvelden fylles med noen venner, middag, vin og helt sikkert en bursdagsaperol. Klart det blir en herlig dag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra sommerlichter Mainz. Skal ta et oppsamlingsheat i formiddag for å få med meg gutenbergmuseet og et par steder jeg ikke klarte få med meg før lukketid igår da jeg brukte tid på en severdig båttur nedover Rhinen og besøk av Bacharach. Jeg og en haug kinesere sprang fra side til side på soldekket for å ta bilder mens tyskertene bare satt og drakk øl. Avsluttet dagen med fyrverkshow som hadde en overflygning som jeg ikke kan skjønne var helt etter etter boka.
Har allerede fått SMS fra Luftwaffe om krøll med servering også idag. Får se hvilken sjokolade det blir denne gangen. Jeg regner med at dette vil få permanente konselvenser for motkonseptet på økonomi. Ha en god en alle som skal få sjokolade på fly.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 28-07-2019 at 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her kom en seg ikke særs tidlig hjem fra by’n i går, men tiltross for det er formen nydelig. Våknet til en aldri så liten katastrofe-Mail fra Bankokair, i overskriften lød det bla: Downgraded. Mailen er besvart så får vi se hva det ender med.
Ha en glitters søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fyllesyk søndag fra et telt på Beitostølen. Trollrock leverte. Om noen timer går ferden nordover på riksveg 51 til Gjendesheim hvor man satser på båt til Gjendebu. Men telt gidder jeg ikke der oppe. Har uansett godt med tid før bussen som korresponderer med den båten
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra OSL. I dag blir det en litt pussig rute til Hamburg: OSL-BGO-HAM. Har ikke fløyet Widerøe siden jeg fløy FBU-THF(Tempelhof) på midten av 90-tallet, så dette blir spennende. Har litt småting jeg må få fikset i Tyskland. Kunne kanskje ordnet det på andre måter...men TRENGER man egentlig en veldig god grunn for ut å fly? Man reiser jo tross alt «kollektivt.»
Ha en velsignet søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra Oslofjorden. Enda en varm dag, og nå har temperaturen i lufta passer vanntemperaturen også. Meldes om 25C i vannet her. Ha en fin dag
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Det tegner til å bli en varm dag her også i dag. Vi får prøve oss på en liten trim senere i dag selv om det er varmt. Det blir nok også et bad i løpet av dagen tenker jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Helgeroa. I går var fest og jeg knuste alle i kortspill. Nå bærer det hjemover med Storsmurf og Svigers i bilen. Ha en fin en.
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Å fly er da i seg selv en veldig god grunn til å fly.
Og der fikk jeg 4 kjederøykende narkomane ved siden av meg på frokostterrassen.
![]() |
#11 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Rhodos.
Etter 4 netter med festligheter er det hjemover igjen. Kroppen trenger detox og kredittkortene må til avkjøling. Passet utrolig dårlig med forsinkelse på flyet i dag. Til sengs kl 0630 og opp igjen 1015. Da var det soving på flyet som var planen og ikke henge i public på denne nedslitte flyplassen hvor kapasiteten er på bristepunktet + generelt mye forsinkelser her i dag. Flyselskapet har spandert på oss matkupong på hele €7 så dette blir bra ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra E39 sånn ca rett nord for Vikeså. Start hjemme i S-town etter 10 dager på ferie i Telemark og på Sørlandet. Kjæresten og jeg planlegger en tur til Syden sånn i midten/slutten av august når skolen har startet igjen. Jeg har lyst å bestille så snart som mulig. Dama synes vi skal ha litt is i magen en stund til. Vi får sjå, vi får sjå. En ting er sikkert. Vaskemaskinen kommer til å få kjørt seg det kommende døgnet. Noe slags uvær er varslet ila. ettermiddagen, men det har hvertfall ikke vi sett noe til enda.
Ha en fortsatt fin søndag forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God kveld fra Pompano. Nok en svært fin dag hvor vi var heldige med alligator-oppmøtet på airboat-turen som imponerte både store og små. Nå nyter vi noe som er helt haram på dette forumet - en nydelig Chardonnay, og ikke nok med det - MED ISBITER!! Været er som vanlig i Florida på denne tiden perfekt og varmeste hittil var vel 33 grader. I morgen skal vi igjen bli grundig lurt på båtutleien
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Ah, du har endelig fått kontakt med LN-RTP? Pass deg for ham - han er en rakker.
![]() Dagen går mot slutten her litt lenger nord også. Det dupper over 30 på dagtid, men er fortsatt levelig på morgenen. Slikt liker vi. Dere skal bare beholde de 35-40 gradene der borte. Jeg klarer meg godt uten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg takler ikke dette forferdelige klimaet..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Hvalstad | Someone | Flyforum | 10 | 30-06-2019 13:55 |
God søndag fra Hvalstad | Someone | Flyforum | 8 | 28-04-2019 22:45 |
God søndag fra Hvalstad | Someone | Flyforum | 2 | 06-01-2019 14:47 |