![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen. Solen er på vei opp og kanskje kan vi late som det er sommer... Hjemmekontoret åpnes nå. I ettermiddag blir det middag på Brasserie France før vi nok går til innkjøp av noe kunst på Pride Art som åpner i kveld. Ha en topp fredag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hallaisen fra L1 ved Oslos grense. Første jeg skal gjøre når jeg kommer på jobb er å sjekke inn på dagens Leap flight til ARN. Etter jobb rekker jeg først et par fredagspils med jobben, før det bærer opp til OSL. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hå fra jobben. En liten innsats her før helg. Skal dessverre ikke på DO, men helt sikkert noen turer på do, selv om det neppe bråker like mye som en SAAB 340. Nuvel...
Planer for kvelden er en kald en mens man sjekker ut det nye Springsteen-albumet som ble sluppet i dag. Anbefaler låta "Tucson Train", min favoritt blant de tre låtene som er sluppet så langt. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Snillfjord.
![]() Skyet opphold med noen få solgløtt, helt ypperlig vær. Her er frokosten unnagjort litt senere enn vanlig, som seg hør og bør på en fridag..#nullstress. Nå skal nettet saumfares for visse innkjøp, slik at man kanskje får varene levert før sommerferien. Deretter har man noen hagerelaterte oppgaver denne dagen- blant annet må en kantklipper fyres opp etter en lang pause. Satser på å avrunde fredagen med en treningsøkt, da bør man være fornøyd. En fortreffelig en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra havet.
Delvis nattevakt er snudd mot dagvakt. Solen skinner bak skyene og i horisonten. Øvelse, timelister på forskudd og en Helibus, det er ettermiddagens plan. God helg Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Ahh.. Fredag allerede..
Planen var null planer for helgen og det gikk ikke bra.. Tettpakket program, men heldigvis mesteparten utendørs. Et herlig møte downtown nå og deretter andebryst, 19 år gammel Bordeaux og en litt eldre drage i sofaen foran peisen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hau hau. Sjokkerende kaldt å gå ut med bikkjene i morges, kun 12 grader! Nesten så jeg røsket med meg jakka. Nesten. Airconditionanlegget og strømregningen sukker takknemlig.
Snart helg her og. Ettersom finværet er tilbake, må det trås til litt på eiendommen. Kanskje tar jeg meg en tur ned til nærflyplassen med kameraet. Time will show. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God efta fra OSL. Her kan det meldes om en del trafikk og VY toget fra Lillestrøm var smekkfullt, og vel så det... Fikk klemt meg med 1705 avgangen. Ellers litt klok av skade unngår jeg innenriks loungen og sitter på de rolige C gates mens man venter på at gaten til Stavanger skal kunngjøres. Ser fram i mot flyshowet på Sola i morgen og ønsker gjengen til Arlanda god tur!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 20 | 27-07-2019 04:46 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 01-06-2019 04:15 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 14 | 05-10-2018 15:16 |