![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God fortsatt tirsdag fra JFK.
Airsiderommene på TWA-hotellet må vel være det man kan kalle roow with a view. Ikke hver dag man kan sitte i køya og nyte utsikten. Flere bilder og tripreport kommer en annen dag... Noen timer til Caribbean Airlines skal ta meg 5 timer sørover over natta, hvor en ny jobbperiode venter. Budet på businessoppgradering gikk igjennom, så får håpe at setet står til forventningene. Ha en finfin onsdag folkens! ![]() Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra BGO.
Turen hjem fra MEX gikk helt frem til kl 23 i går. Enda ikke lagt meg. Like greit å få unnagjort klesvask når øynene ikke vil lukke seg. Den jet-lag’en. Satser på litt søvn til frokost. Nå litt nattmat. Junk fra en lokal kebabsjappe i sentrum siden kjøleskapet er tomt. Ha en fin dag Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morn fra Atlanta. Sitter på banen til parkeringshuset der bilen står parkert. Så venter en halvtimes kjøring.
The Musical Box var skitbra og fikk en øredøvende mottagelse. Når ikke originalen lenger turnerer, er dette slett ingen dårlig erstatning. ![]() Halv tolv nå. Om drøye 6 timer får jeg en tunge i ansiktet ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Onsdagen er åpnet og ny dag med møter venter. Litt kontorjobb hjemme først før vi gjør Oslo sentrum. Satser på bra vær slik at vi kan gå mest mulig. Ha en bra onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra L1. Her er det definitivt onsdag. Grått og litt middels vær. Fortsetter det sånn så må vel etterhvert flyene sørover fylles opp igjen? Hvis jeg får ånden over meg eller kona maser nok så har jeg en hylle som monteres i heimen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Stilig lue!
God morgen fra Lillestrøm. Her har jeg og pellefanten oppdaget noe helt nytt, nemlig utbytte. Etter at vi ble aksjemoguler og Fnate fikk egen ASK i fjor, der vi har organisert noen "supre" rødsnuteinvesteringer, har vi oppdaget noe helt nytt. Nemlig utbytte. Vi har også gjort noen svært få ganske lure investeringer. Elefanten holdt på å besvime når han så meldingene fra Lerøy og DNB i dag. Så nå er det boller og brus... ...i dobbelt forstand. I kveld er det nemlig inn-ølling av nye kollegaer, og hele sjappa skal ut på "rundt bord diskusjon med mye flytende tilbehør" i kveld. Kommer til å få ben å gå på det utbyttet. Ha en fin en
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ikke fullt så god onsdag. Feber, vondt i hele kroppen, hoster som er gærning.
Jaja, går seg til det. Håper dere har det bedre ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mandag, men fortsatt søndag | RJon | Flyforum | 16 | 27-08-2018 20:05 |
Også Emirates merker oljepriser, men tjener fortsatt penger | Someone | Flyforum | 0 | 10-05-2012 11:33 |
Lavere men fortsatt bra overskudd for Swiss | Someone | Flyforum | 0 | 15-03-2012 09:31 |
airBaltic vokser - men har fortsatt mange ledige seter ... | FlightDeck | Flyforum | 1 | 09-03-2010 23:08 |
MD 87 - fortsatt i i drift, men hvor lenge varer det ? | 737-405 | Flyforum | 2 | 11-11-2009 20:41 |