![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Nespresso i kopp og kropp. Nyheter på nett og papir. Ingen store planter før vi skal feire at en nevø forlater tenårene og en annen nevø inntar tenårene. Ha en bra søndag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Fortsatt God kveld fra MEX.
Ting gikk ikke som planlagt. Lagt strak ut de siste 18 timer og ligger her enda. Var sterke drinker de hadde her nede. Satser på en søndag med bedre form og få unnagjort de turist tingene eg ikke fikk gjort lørdag. Over-og-ut
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Uvant å kunne sove til 08 og spesielt når jeg uansett var kjørbar. Fornøyd med resultatet i gårsdagens kamp, selv om selve kampen inne var veldig spennende. Men bra streaking i det minste. Baconet surrer i panna og dagens aktiviteter kan snart starte. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra OSL! På vei til Hamburg med en av SAS sine wet-leasede CRJ(håper hydraulikken er i orden...?).Valget av Hamburg er ganske tilfeldig...mer av typen ‘steder jeg ikke har vært på lenge(les 20 år)’. Har dessuten litt småting jeg må handle i Tyskland og da kan denne nord-tyske byen være god som hvilken som helst. Blir mest småturer i sommer før neste langtur som er estimert til august.
Ha en fin søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Nice!
Ræva kamp, bra resultat. På denne siden av verden skal man på utflukt. Den lokale bestemmer, vi følger etter. Snasen søndag ønskes ![]() ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bra av United | Pandion | Reiseforum | 4 | 27-10-2017 09:38 |
Bra flyselskap? | Peterfsx | Reiseforum | 13 | 08-12-2010 02:19 |
By Bye BRA | sk931 | Flyforum | 5 | 08-11-2007 12:00 |
Bra jobbet! | LN-KOG | Flyforum | 30 | 07-03-2007 01:51 |