![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Nespresso og marsipan er også dagens kombo ved frokostbordet. Planer om å få gått en lengre tur i dag også. I kveld blir det bursdagsmiddag litt lenger opp i åsen bak huset her. Ha en bra søndag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Siste morgen hvor espressoen har følge av Jäger og kake, for i kveld skal bilen fylles opp og kjøres hjem. Men en siste tur med raske briller for å utfordre et par Strava segmenter før jeg tar med resten av familien på tur skal jeg får til. Så parkeres skiene for sesongen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God påskemorgen fra Lillestrøm også. Samme fine været. Sjelden hjemme i påsken, men i dag blir det lammesteik og Zinfandel..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra RB Riverside i Gøteborg. Fint hotell og hyggelig bar med over 50 sorter gin. Men litt knotete beliggenhet på «feil» side av Gøta elv. Med båtavganger hvert 20. minutt ble det Uber/taxi frem og tilbake til sentrum. Hyggelig fiskemiddag i Haga i går, i dag blir det nok shopping på Nordstan for å blidgjøre fruen. Ha en strålende 1. påskedag
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra cph. Sq fløy oss trykt hit i natt. Nå får vi se om det blir suksess med Tivoli før siste strekk til Osl. Dusjene i loungen er for øvrig oppgradert til osl standard, dvs at toalettene er tatt bort.
Triste nyheter fra Sri Lanka, og jeg puster lettet ut over at det ikke var bonusbilltter ledige dit da påsketuren skulle bookes. Shangri-la hotellet der var på planen. Last edited by Chriscross; 21-04-2019 at 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Påskemorgen slukker sorgen. Jeg håper virkelig den slukkes for min del og at jeg får komme hjem i dag, fra Gastrologisk avdeling på Ullevål Sykehus. Er på Ullevål på 5 dagen etter første natten på intensiv overvåkning. Bilen rullet av klossene da jeg lå under og reparerte bremsene, så jeg fikk en del hundre kilo over meg, som ga klemskader på milt og nyrer. Sengen er god, maten kan jeg ikke klage på og oppvartningen er også strålende, så dette er virkelig et sted jeg ikke vil tilbake til.... Men havner man her så har mann ikke så mye å frykte. I løpet av de 3 første timene jeg var i kontakt med Helsevesenet hadde over 40!!! Personer tatt del i undersøkelser og behandling av meg.
For de som er interesert i luftfarkoster så virker det som om det er rundt 20 landinger på hellipadden per døgn. Dog tror jeg varisjonen i typer flyvefarkoster er relativt beskjedent. Det begrenser seg nok til 6-7 forskjellige individ. Last edited by Futura; 21-04-2019 at 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God formiddag fra Mjøndalen. God bedring til Futura. Høres ut som du kommer deg raskt tilbake, en slik ulykke kunne jo fort gått verre. Håper alle har en flott påske og at man unngår klemskader de siste dagene i påskeferien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Ytre Møre. Siste dag i barndommens trakter. Blir fly etter hvert, men først hurtigbåt og en relativt dyr taxi fra kaia til Vigra, dvs sist gang var det akkurat fire stykker som skulle samme veien, så da ble det samme pris som bussen normalt tar. Reisen opp ble litt stressende da SAS klarte å lage forsinkelse på et fly som stod parkert - akkurat en slik 25 minutters forsinkelse som er det verste som finnes når man er avhengig var ferge. Vi rakk fergen med 3 minutters margin. Men til gjengjeld var fergen full akkurat full, som siste gjenstående bil ble det halvannen time venting - men litt synfaring i nærmiljøet var jo greit nok i det fine værer, litt olme kuer fikk vi også hilst på.
God første påskedag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra Vestsørøst. Her går arbeidsuken mot slutten men først må dagen gjennomføres. Har fortsatt litt Hval marsipansjokolade liggende, men den overlever neppe dagen.
Solen er fremme igjen og det ser ut som at temperaturen drar seg over 20 grader etter et par ensifrede dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God påske fra Stavanger! Oppstandelsen feires med lang brunsj og "Are og Odin" på podkast. Nyhetene fra Sri Lanka er forferdelige å høre. Vanskelig å finne ord. Og så sender man hilsener om god bedring over til Futura.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God påskedag fra et tysk ICE tog retning Hamburg fra Frankfurt. Jeg skjønner godt at ingen drar til Frankfurt på ferie, byen virker rimelig sjelløs. Men godt å få vite faktum om 1 påskedag da. Ha en fin videre påskedag
![]() Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Til alle foreldre: Nei, det er ikke ok å bruke Ipad uten headset hverken i lounge eller på flyet.
![]() Hilsen pappaen |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Forøvrig - ha en fin dag!
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Lillestrøm. Deilig å være hjemme et par dager før det braker løs igjen.
Koser meg med litt rødvin på terrassen. Ha en fin en!!!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God påskemorgen | ENGM 911 | Flyforum | 22 | 04-04-2010 23:37 |
God Påskemorgen | SQ 777 | Flyforum | 16 | 12-04-2009 21:02 |
Sådan her slukker man en brand | sk931 | Flyforum | 7 | 12-03-2007 20:37 |
Sterling lukker og slukker i BLL | Jan | Flyforum | 4 | 09-01-2006 18:17 |
QI lukker og slukker på Lodz ! | Jan | Flyforum | 1 | 27-04-2005 22:48 |