![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I siste KK er det et større intervju med en "bortskjemt" Bjørn Kjos. Han sier blant annet at det nå er mye mindre stress i luften etter at Norwegian fjernet servering innenlands... Løp og kjøp - hvis du tørr kjøpe KK da!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nåja, det var også en måte å si det på. Men når det gjelder KK, så synes min samboer at det er et skikkelig dusteblad så det blir nok ikke akkurat kjøpt inn til Scanair avd. Solbergelva...
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det finnes to KK: Klassekampen og Kvinner & Klær ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Å i sverige betyr KK noe helt annet.......hehe......men det egner seg ikke på trykk...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Kanskje vi skulle laget et alternativ til bladet Kvinner og Klær : Kvinner uten klær.
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
PST, de bladene finnes....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Jeg måtte kjøpe bladet for å lese intervjuet. Synes dette var interessant. En reflektert kar som Kjos vl neppe gå til grunne.
For øvrig kan noen og enhver av oss mannfolk ha godt av å lese om myke verdier. Min kone er ikke så begeistret for bladet, men jeg må inrømme at det er en del interessante artikler å lese i KK. Min anbefaling er å kjøpe et eksemplar til din samboer/kjæreste/kone osv. Kjøp en blomsterkvast også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
KK er absolutt noe av det bedre på "damefronten" av blader... Kjos er flink til å få presseoppslag - også i nye medier. Det er vel en del kvinner i dette landet som bestemmer reisemønsteret i familien... Bra Kjos!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Selvsagt syns jeg det er bittert å bli satt ned i stilling, og jeg syns synd på alle de gode kollegaene som mister jobben sin, men å ønske at Kjosern går til grunne gjør jeg ikke. Norsk luftfart trenger Norwegian, så får heller jeg (og de andre rammede i Servisair) se etter en annen jobb! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Rampen, du blander kortene litt syns jeg.
At NAS har vært passive stemmer nok, men hvorfor skulle de være aktive? De kjøper en tjeneste av Northport, og forholder seg til dem. At Proffice ikke ønsker å benytte seg av kompetansen som vi i Servisair har skjønner jeg veldig godt. Når LFF går ut og flagger at de skal saksøke Proffice og Northport, og har tatt ut stevning, så skjønner jeg godt at Proffice ikke ønsker å ta inn noen fra Servisair. Å blande inn Braathenssalget i denne saken blir helt feil. Dette var en virksomhetsoverdragelse, og de lover og regler som gjelder for dette ble (til slutt) fulgt. Hvis man skal kritisere noen, så må det være Northport. De har valgt en helt ny form for organisasjon, og bryter med alt det som er tradisjoner i handling. Jeg syns nok kanskje det er en spennende løsning, men jeg er ikke sikker på om det gavner arbeidstakerene til slutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Slik som de har gjort det nå ER jo slik det må bli når man en gang kjøper inn tjenester fra et handlingselskap.
Slik jeg ser det er jo det også litt av muligheten et lavprisselskap MÅ ha nettopp fordi de har stort fokus på kostnader... Jeg føler også med dere alle som mister jobbene pga av dette, bevare meg vel. Men som også Svenk sier, å sammenligne det med når SK kjøpte BU blir helt feil. Selv er vi også her oppe hvor jeg sitter SVÆRT spente på hvordan dette kommer til å fungere med Northport og tjenesten dems her oppe...Vi er SVÆRT avhengige av både tauinger og annet for å få vår kabal til å gå opp, og går ikke dette smertefritt DA er jeg spent på å se hva vi må gjøre for å få dette til.
![]() |
#17 | ||
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Hvor mange tøsedrenge her inne leser egentlig KK??? Nei takke seg til Kvinner UTEN klær da! ![]() BF ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Ja , jeg tror nå du vil bli overrasket Bizflyer hvor mange som har mangfoldig interesser og følger med på ulike arenaer. Jeg har abonnert på en haug med fagblader innen luftfart i flere tiår , men synes det er kjekt å lese andre ting også.
Jeg er enig med deg at jeg foretrekker kvinner uten klær. Min "charmante hustru" opptrer ofte som kvinnen uten klær ved behov , men det er kanskje ikke alle som har det slik!? Forøvrig glemte Kjos i intervjuet a si at de har ytterligere 3stk B737-300 i anskaffelse. Dette er for å dekke opp WAW satsingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
KK ledes nå av tidligere ansatte i NRK`s nyhetsdivisjon...sier kanskje mer om dagens KK enn kommentarene her på forumet. Så kan BizFlyer drømme seg bort i LEK eller hva nå han foretrekker...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
LØP OG KJØP! Garuda Indonesia £1111 i C tur/retur LHR-MEL/SYD/SIN/CGK | nime | Reiseforum | 1 | 28-11-2016 19:46 |
Løp og kjøp 1 SAS + diverse. | safir | Samlerhjørnet | 2 | 09-08-2011 22:05 |
Air Asia - løp og kjøp... | SQ 777 | Reiseforum | 13 | 11-11-2010 04:57 |
Løp og kjøp | sirpjalle | Flyforum | 3 | 30-07-2008 14:12 |
AY løp og kjøp denne helga: Mumbai | gustavf | Flyforum | 11 | 06-05-2007 10:18 |