![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Hjemmekontoret er åpnet og Nespresso`n leverer allerede kopp nr. 2. Lunsjmøte i sentrum før det blir ettermiddagssol er hos en nevø med nytt hjem. Ha en bra start på helgen du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ferieformiddag fra et regntungt Coconut Island. Det lysner nok snart igjen, så det betyr ikke all verden. Blir kun en mulighet til å gå innendørs en tur og lese litt nyheter. Som kjent kan man gjøre som man vil på ferie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Gull stova på CPH.
Turen fra CPT i A350 i går var veldig bra. Mest pga fantastisk service og en god meny. Eneste jeg klarte å sette fingeren på var de trange toalettene som 350 har. Føles mer som å gå inn i et sugerør ved å gå inn der. Så 787 er å foretrekke for min del. Turen fra DOH i natt var en vanlig 777 tur så intet å skrive hjem om, bortsett fra at jeg vet at jeg har flydd med det flyet før (A7-BAS). Årsaken til å huske slike detaljer er ikke passende på et flyforum ![]() Eller hjem til nytt bad. Spent på resultatet og hva jeg har fått for en anselig sum. Billig blir det ikke. Så må eg ikkje glemme å skifte dekk på bilen og sjekket postkassen for nytt Amex kort. God helg. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. -9 ute, og er også her på dagens andre espresso, dog har denne følge med en liten berlinerkrans. Et par ærend på programmet, samt å få tatt juleklippen, for å unngå å gro en hockey bak der. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er det fine med ferie. At man kan gjøre hva man vil
![]() God fredag fra et stykke nord i Oslo. Ny dag på jobb før det blir helg. Litt usikker på hva helgen går med til, men litt brainstorming rundt hva man skal bruke neste års feriedager på er ikke helt usannsynlig. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim.
-13 i dag, folk klager på meg at jeg fremdeles går i t-shirt. Dem om det. Ha en flott fredag, og god helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Da har en klart å karre seg ut av sengen. Ute er det nydelig vær, men kulden ødelegger hele greiene. Første på planen er gløgg og julekaker på gamle-jobben.
Så burde en også ha mosjonert litt, og hadde det ikke vert for kulden hadde det gått etter planen, tror jeg. Ha en kanonbra dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Morgen fra Nationaltheatret. Virker som om togmennesken igjen er i sjokk over at det er vinter i Desember. Det er forsinkelser ca hver eneste dag nå.
Kjenner jeg er sykt klar for juleferie nå. Trenger det ille veldig. Ha en fin en
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Snakk om forsinkede tog. Toget mitt kjørte etter boka, men lysene var dempet i Kafevogna. Jeg spurte om det var pga St Lucia og at de feirer det etter skjema, i god NSB-ånd.
(svaret var nei). |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Christiania hotell. Heldigvis har de frittstående hotellene til Stordalen råd til aviser til frokost. Får se hva resten av dagen bringer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God ettermiddag fra loungeløs på OSL. Måtte booke om til senere og rødere fly for å få meg meg siste undervisningsdag, men helgetur sørover blir det likevel til tross for sen ankomst i kveld. Har optimistisk pakket både shorts og badebukse for helgen.
Uten lounge har jeg til og med hatt tid til å gå innom taxfree og sjekke litt priser der. Pakke med Freia marsipanpølser: 14 kr hos Kiwi, 35 på OSL. Ha en god en alle som har prioritert shorts over marsipan i helgen.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 20 | 27-07-2019 04:46 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 01-06-2019 04:15 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 14 | 05-10-2018 15:16 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 12 | 21-09-2018 20:16 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 07-09-2018 16:42 |