![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra et enda hvitere Ris...stemning med sne:-) Juletreet er pyntet og vi er klare for det første juleselskapet...siden svenskene er så opptatt av å feire jule 13 dager etter julaften - så har vi tatt ansvar for de 16 dagene før julaften. Ha en topp lørdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Her nytes en post-frokost espresso. Gårsdagen snømåking har alt snødd igjen, så på’n igjen. Endel ærend før eldstemann og jeg skal på grøtfest. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mårnings fra Stavanger. For meg startet dagen for et par timer siden.
Har siden i går, forflyttet meg over i huset hvor kidsa bor og skal være her med dem i litt over en uke. Fortsatt er det dørgende stille fra andre etasje. Frokost og morgen kaffe er unnagjort, diverse nettsider likeså. Ute er det skikkelig høstvær. Godt at nedbøren kommer i flytende form. Ingen store planer, men får høre med ungdommen når de våkner. Og da blir det nok et besøk til kvadrat er jeg redd. Ha en suveren førjulslørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God dag fra Prærien. Straks til byen for å se om tyven til Stordalen er noe bra. Jeg er litt skeptisk, men sjefen bestemmer jo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Jumeirah Al Naseem. Her går dagene sakte men samtidig ultra-kjapt. Man dytter i seg mest mulig kalorier mens man nyter en latterlig god service fra en herlig gjeng som er mer eller er gamle venner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra det sørlandske!
Hadde en strålende aften hos venner i går med god mat og drikke. I dag sov jeg til kl 13. Deilig å få sovet ut litt. Litt lettere hangover kjenner jeg i skallen, men det hjalp å få i seg litt egg og bacon. Nå må man snart ta seg selv i nakken og ut og handle noen julegaver. 25% rabatt på H&M og 20% på Power med DNBs Mastercard i helgen må utnyttes. Men venter til litt utpå ettermiddagen da det forhåpentligvis ikke er så stappfullt av mennesker på kjøpesenteret. Kvelden tilbringes i fred og fordragelighet i heimen! God lørdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag morgen! | TriStar | Flyforum | 17 | 11-03-2018 05:07 |
God lørdag morgen | EB | Flyforum | 13 | 24-07-2016 03:14 |
God Lørdag Morgen | OSL-MRU | Flyforum | 23 | 23-01-2010 22:52 |
God lørdag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 26 | 11-10-2008 20:20 |