![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Boarding.no ønsker tydeligvis å være med på å formidle at skattelistene er lagt ut for allmenn snoking igjen. Men, problemet er at skattelistene i utgangspunktet overhodet ikke har noe med luftfart å gjøre. Så hva gjør man? Jo, blander inn en yrkesgruppe innen luftfart som har vært mye i media den siste tiden, og brått så er det hele luftfartsrelatert nok til å kunne publiseres. Smakelig?
http://www.boarding.no/art.asp?id=13579 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hm, jeg fikk dette:
"Denne siden eksisterer ikke lenger eller det oppstod en feil som ikke kunne løses automatisk." kanskje flere som har reagert? Unasett synes jeg den årlieg snokingen i skattelistene er lite interessant, og bare pinlig. Ikke gir tallene den reelle inntekten /forumen heller. Slutt med det våset! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Samme her - siden kommer opp.
Synes vel egentlig ikke dette er verre enn hva man i dag kan se på alle internettsidene til de ulike avisene i landet. Nytt av året er visstnok at det KUN er på www.skatteetaten.no en kan få listene og ikke hos de ulike avisene. Hadde Boarding valgt å søke opp navnene for så å liste dem opp på sin internettside hadde jeg syntes det var å gå over streken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg registrerer jeg tjener rundt 2/5 av hva jeg gjorde året før.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
aftenposten har også en side for skattelister, så bare på skatteetaten er det vel ikke...
http://tux.aftenposten.no/skattelisten/
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Men som du ser så er det siden til skatteetaten som kommer "inn i" Aftenpostens side. I alle fall skal man visstnok slippe 20 sider med oversikt over innteketer i alle norske aviser - og det er jo bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
..., ja de linker jo hit opp de også da
<td valign="top" width="948"> <iframe src="http://www.skattelista.skatteetaten.no/person.aspx" frameborder="0" scrolling="no" width="948" height="700" style="margin-bottom:0px"></iframe> </td> |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor mange SAS-poeng tjener jeg med partnerselskaper (StarAlliance)? | LNv22 | Reiseforum | 684 | 12-06-2023 13:06 |
Ryanair tjener fortsatt mye penger | SQ 777 | Flyforum | 4 | 05-10-2017 15:11 |
Hvor mye fuel... | catocontrol | Flyteknisk forum | 8 | 06-01-2007 09:15 |
Norwegian høster mye ros for sin web løsning. | Klippe | Flyforum | 14 | 06-04-2005 22:19 |
Hvor mye tjener SAS på lavprisselskapene? | morr | Flyforum | 1 | 03-11-2004 16:00 |