![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,258
|
![]()
Hvordan det er mulig å ikke få med seg treffene med lykter og murvegg, basert på lyder ved sammentreff og/eller flyets høyde/angrepsvinkel ift. posisjon, er nærmest uforståelig.
http://avherald.com/h?article=4bedd321&opt=0 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,415
|
![]()
Utrolig at de ikke punkterte trykkabinen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,785
|
![]()
__________________
Provinsbeboer og sterk motstander av sentralisering |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]()
Minner litt om QR778 når det gjelder å ikke få med seg at de har vært i kontakt med noe under avgang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyulykke - Air India Express | akira | Flyforum | 11 | 25-05-2010 08:42 |
Lufthansa flyr videre i + | sail4fun | Flyforum | 0 | 10-08-2005 08:39 |
Air India Express oppdatert livery! | LN-AFG | Flyforum | 10 | 21-02-2005 13:44 |
Air-India express | Blubird | Flyforum | 11 | 08-02-2005 00:41 |