![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Til min store overraskelse ble jeg nektet å ha med en gjest inn i loungen i København i dag som EB gull fordi jeg reiste med Widerøe.
I følge dragen var det nye regler fra Widerøe som var årsaken. Jeg synes det er dårlig gjort å innføre nye regler før det blir oppdatert i bonusfordelene. På SAS sine hjemmesider står det i skrivende stund: SAS Lounges Slapp av, jobb og nyt mat og drikke i SAS-loungene når du reiser med SAS, Star Alliance eller Widerøe. Du kan ha med deg en venn eller opptil fire av dine nærmeste familiemedlemmer (ektefelle/partner/foreldre og egne barn) inn i loungen når du reiser med SAS, Star Alliance eller Widerøe. Altså ikke til å ta feil av. Og som vanlig blir vel ikke en slik "forbedring" informert høyt om heller men innført i det stille..... Lumpent! Er det rart at jeg drikker....... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
https://www.wideroe.no/flyturen/fast-track Her må dere ordne opp WF-boys!
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
Det blir ordnet opp umiddelbart. Ingenting er endret og våre prosedyrefolk tar opp dette med kontraktansvarlig hos SAS i morgen.
Beklager, Biz! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Har sendt mail til infosjefen deres med spørsmålet. Men de var veldig bestemte i loungen på dette, og det lyste rødt når man prøvde å komme gjennom med gjest, så de har tydelig tilpasset systemene sine. Med andre ord var det ikke tilfeldig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Gull loungen @ CPH | petter380 | Flyforum | 12 | 13-11-2016 22:49 |
Flyselskap som du har flydd, men som ikke lenger eksisterer ... | BraathensSafe1985 | Småprat | 65 | 11-02-2015 13:36 |
EuroBonus Gull er ikke bare tull... | ILS2 | Reiseforum | 17 | 21-04-2010 14:21 |
Flyselskap som ikke lenger er tilgjengelige.... | SpotOn | Flyforum | 35 | 23-10-2008 11:31 |
Noen som sa flygeryrke ikke er glamorøst lenger? | OMW | Flyforum | 10 | 07-10-2004 19:28 |