Flyprat

Go Back   Flyprat > Småprat
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-09-2018, 20:23   #1
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Widerøe Ikke lenger lov å ha med gjest i loungen som EuroBonus Gull om du flyr Widerøe

Til min store overraskelse ble jeg nektet å ha med en gjest inn i loungen i København i dag som EB gull fordi jeg reiste med Widerøe.

I følge dragen var det nye regler fra Widerøe som var årsaken.

Jeg synes det er dårlig gjort å innføre nye regler før det blir oppdatert i bonusfordelene. På SAS sine hjemmesider står det i skrivende stund:

SAS Lounges

Slapp av, jobb og nyt mat og drikke i SAS-loungene når du reiser med SAS, Star Alliance eller Widerøe.
Du kan ha med deg en venn eller opptil fire av dine nærmeste familiemedlemmer (ektefelle/partner/foreldre og egne barn) inn i loungen når du reiser med SAS, Star Alliance eller Widerøe.

Altså ikke til å ta feil av. Og som vanlig blir vel ikke en slik "forbedring" informert høyt om heller men innført i det stille.....

Lumpent! Er det rart at jeg drikker.......

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2018, 21:26   #2
TG923
ScanFlyer Crusty

TG923's Avatar

Widerøe Re: Ikke lenger lov å ha med gjest i loungen som EuroBonus Gull om du flyr Widerøe

Quote:
Originally Posted by Bizflyer View Post
Til min store overraskelse ble jeg nektet å ha med en gjest inn i loungen i København i dag som EB gull fordi jeg reiste med Widerøe.

I følge dragen var det nye regler fra Widerøe som var årsaken.
Merkelig. Også Widerøe skriver tilsvarende på sin nettside
https://www.wideroe.no/flyturen/fast-track

Her må dere ordne opp WF-boys!
Old 10-09-2018, 21:40   #3
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Default Re: Ikke lenger lov å ha med gjest i loungen som EuroBonus Gull om du flyr Widerøe

Det blir ordnet opp umiddelbart. Ingenting er endret og våre prosedyrefolk tar opp dette med kontraktansvarlig hos SAS i morgen.

Beklager, Biz!
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2018, 09:29   #4
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Default Re: Ikke lenger lov å ha med gjest i loungen som EuroBonus Gull om du flyr Widerøe

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Det blir ordnet opp umiddelbart. Ingenting er endret og våre prosedyrefolk tar opp dette med kontraktansvarlig hos SAS i morgen.

Beklager, Biz!
Veldig godt å høre!
Har sendt mail til infosjefen deres med spørsmålet.
Men de var veldig bestemte i loungen på dette, og det lyste rødt når man prøvde å komme gjennom med gjest, så de har tydelig tilpasset systemene sine. Med andre ord var det ikke tilfeldig.

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules