![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra et veldig vått Ris... Eneste dagen i Oslo før lørdag ettermiddag. Nå er det Nespresso i k(r)oppen og nyhetene fra Sverige fordøyes. Ha en bra mandag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Usikker på om regner har gitt seg eller bare har en pause? Jobben kaller så får vel komme meg innover snart. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Mjøndalen! Alle er oppe, matpakker til ungene er smurt og nå starter et leveranse-run. Først JrJr i barnehage, så Jr i SFO, så kona på jobben.
Om regnet har gitt seg eller ikke, er ikke noe problem da man har garasje i kjelleren på jobb. Førs te dag på 3 uker jeg ikke sykler de 12,5 km til jobb, så det er litt digg med bil i dag ![]() Ha en flott logistikkdag du også! Thomas Sent fra min SM-G965F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God mandag fra tbanen. Løp for å rekke banen som jeg så komme, men den var ikke i trafikk. Tenkte kanskje det var banen før litt forsinket. Ha en fin dag uten unødvendige løpeturer
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Enda en uke hvor man skal sponse de ansatte i Norwegian litt. Ha en fin dag. Dørene lukkes.
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Ny uke, nye muligheter, og jaggu meg en utenlands jobbreise denne uka. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim!
Gikk ned ca en halv kilo i vekt på få minutter. Blodbanken ble glad for det. Og jeg ble glad for Mummitrollkopp nr ørten. Kunne gledelig tatt imot Eurobonuspoeng framfor koppen, men det kommer vel aldri til å skje. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hepp fra Bergen. Her jobbes det for harde livet, stort pådrag og tiden går følgelig raskt.
Ute farer værgudene med en regnbyge, den skal vare ut uken. Da er det godt vi jobber innomhus, langt fra ruskeværet. Ha en super mandag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Hu hei .. her vestsørøstpå ser det ut som at sommeren har hengt seg opp .. trærne har begynt å gulne, men det er nok fordi de er lei. Orkansesongen har også vært stille så langt, men nå kommer det en jævel. Ser imidlertid ut som at den bommer på oss. Charleston ligger imidlertid rett i siktet. De får skikkelig juling ca hvert 30. år, og det er 29 år siden sist ...
Dagens aktiviteter bestemmes av været. Så langt ser det lovende ut. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra Sola
Siste dag i ferien i dag, så kan ikke ligge lenge om morgenen lengre ![]() Like greit da utbyggingen på feltet har funnet noe hardt som ikke bare kan graves opp, så her har man hørt metall mot stein i flere timer... Woo-hoo... Hadde planer om å se film, men med bråket utenfra så gidder man ikke. Har vært noe tidligere som kom fra oven, men nå er det noen som leker med en ganske kraftig lyskaster i stedet. Venter større pakke, enn det jeg normalt får tilsendt, fra Drammen i løpet av de neste dagene, men har ikke fått beskjed om at det er sendt enda ![]() De har tross alt hatt en hel arbeidsdag til å pakke og sende ![]() Styremøte i kveld. Får se om vi alle er enige i det som skal tas opp. Ha en fin mandag forumister ![]()
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() (I forrige jobben min var en del av kollegaene mine sjåfører, som ofte hørte fra kundene: "Hele den store bilen bare for pakka mi??") |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() Som Elefanten sier; MAKAN!!
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God dag fra LHR. Fin flight over dammen med nevnte elefant i 1K. Nå en ost og Skinke toast på Giraffe før man begir seg til loungen. Er så lei av loungemat at jeg holder på å spy. Dessuten er jo BA768 kansellert så det hadde blitt lenge å sitte og sprelle med bena. Selv på Concorde Room. Ha en brillefin dag
![]() |
![]() |
#14 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Beagleham, den lille italienerinnnen holder kurs for BP så vi har 2 dager i Fairhaven, hyggelig å være tilbake - artig å se at så å si samtlige vannhull og hyggelige resturanter fremdeles er i full drift pluss nye spennende har kommet til. Hotel Chrysialis er et oase med flott utsikt mot Vancouver Island i det fjerne.
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
https://www.bring.no/radgivning/send...enteret-i-oslo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God aften fra det Sørlandske!
Dagen startet med revelje 0430. Det burde egentlig være forbudt ved lov..... Tur/retur Køben og nettopp hjemkommet. Blir tidlig kveld i dag føler jeg. 2 timers søvn i natt var vel ikke akkurat plenty. Nå skal det bli godt 3 dager hjemme før man setter kursen mot det Københavnske igjen. Fortsatt god aften! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 13 | 08-04-2019 16:32 |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 15 | 23-07-2018 17:28 |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 20 | 16-01-2017 17:50 |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 21 | 09-01-2017 20:47 |