![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Godt plassert i eplehagen, som er endel større enn oldemors eplehage på Nordstrand, bare bussoperasjonen er betydelig større enn Oslo Follo Rutebiler - og On Demand Shuttle er supert til / fra Hotell - Campus. 6 uker her blir helt OK, Alaska MVP på siste reise, Alaska har forøvrig skrudd på innovasjonen - et nytt Premium Produkt med solid benplass, Prioritert Boarding som fungerer, og de byr på noe Godt i Glasset (lukk øynene og nesa de av dere som ikke tåler MikroBrygg - her er det Sculpin IPA fra San Diego som absolutt er å anbefale).
Ha en bedre tirsdag med eller uten epler....
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Kofferten er pakket og snart venter tre strekninger på skinner. Blir bra å komme opp til kollegaer og samarbeidspartnere på Røros igjen. Satser på at det også fylles på med nok skritt i dag. Ha en fin tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker, hvor jeg står å venter på trikken. Første møte 07:30 i dag, men siden det er jeg som har kalt inn kan jeg ikke skylde på andre. I følge pakkelisten til Pregosaurus Rex er det barskapet som skal i esker i dag. Så derfor drikker jeg ikke
![]() Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Tungt å stå opp i dag og de fleste muskler sier ifra hva de mente om trening i går.
Glad ingen hos oss finner på å ha møter 0730. Tungt nok å komme seg opp bare for å være til stede kl 9 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen med oversikt og mange landinger på OSL i dag, i det de benytter 01 banene - de synes godt på den blå himmelen.
Ha en flott tirsdag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra regnby nr 2 (noen ganger føles Trondheim litt som Bergen)!
Glad for at jeg liker regn, ellers ville jeg fått en tung uke. Får bare håpe på at værvarselet er til å stole på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Helt vanlig kontordag i dag, hvilket blir supert.
Så off til NY på jobb/fritid imorgen. Skal ha med både pellefanten, kakaduen OG svigermor.... av alle ting. 2 dager jobb først. Så 2 dager fri. Alle har planer. Kakaduen er stålsatt på pastrami sandwich fra Satriales og svigers har funnet et bakeri i Hoboken... sånn for å gjør det enkelt. Elefanten vil ha en brus. Ha en fin en
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God aften fra Singapore. Kanonbra vær på disse kanter. Dagen tilbrakt ved basseng, Buggis street og et lokalt vannhull på hin siden av gaten. Dyrt øl her i byen, i Vietnam fikk jeg 7 - 10øl for det jeg her betaler for 1.
Men jeg fant et mikrobryggeri her som reklamerte med free flow i 2 timer for 38 SGD. DE ska få kjørt seg på torsdag, tenkte jeg ![]() Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
javeeel ... da var man i gang med arbeidsdagen etter to og en halv ukes pause. Men kaffekoppen er full og Spotify i gang, så da skal jeg nok få tiden til å gå.
Solen tittet såvidt frem, men skyndte seg å gjemme seg igjen, så da blir det nok vått i dag også. Må høsten bli lang, tørr og kjølig ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bedre tirsdag fra «ikke» Ris... | dc-8-63 | Flyforum | 19 | 03-10-2018 05:00 |
God torsdag fra Cupertino | dc-8-63 | Flyforum | 8 | 06-09-2018 12:42 |
Norwegians ruter fra Torp selger bedre enn fra Gardermoen | NorwayDY | Flyforum | 5 | 12-01-2012 12:30 |
Bedre tirsdag .... | LN-MOW | Flyforum | 9 | 21-12-2004 12:45 |
Bedre (tirsdag) morgen! | LN-MOW | Flyforum | 12 | 14-12-2004 22:45 |