![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Da er det mandag og siste hele dag ved poolen i Samui. Det er skikkelig kjipt egentlig. Skikkelig digg med så lang ferie på en plass. Ikke gjort det på 10-15 år.
I morra bærer det til Singapore. For et drøyt døgns byferie. Ha en fin dag ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Linje 2!
Ferien er over for denne gang. Kun ett hekto i pluss må sies å være godkjent ![]() Tipp, topp start på uken ønskes!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God regnværsmorgen fra Jæren. Det er lett å tenke på bilen når været blir grått, men tog og buss er fremdeles billigere. Skogbrannfaren er over for denne gang, og det regnet som er meldt den nærmeste tiden gjør nok også godt for bonden og drikkevannskilder. Så får det bare være at været gjør det mindre attraktivt å benytte apostlenes hester i kombinasjon med offentlig transport...
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Verdens Ende. På tide å sette kursen hjemover mot Ris og dagens arbeidsoppgaver. I kveld blir det godt med en treningsøkt...og vi satser på en dag uten alkohol. Puh
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Hjemme i går kveld etter lørdagens dagstur til Bergen.
![]() Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God kveld fra Manhattan Beach - når en skal ut på jobbreise så er nok dette noe bedre enn Hønefoss - sitte ute ved Stillehavet med noe godt i glasset er helt grei slutt på helgen. Stortrives med Alaska Premium Class kombinert med TSA Pre gikk det 7 minutter fra Light Rail til Gate - i morgen er det møter hos en kunde med hovedkontor her, men butikker i både Strømmen og Ski Storsenter - tror de butikkene kan bli grunnlaget for analysene ;-)
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra bartebyen. Jeg nyter stillheten på kontoret så lenge det varer.
Olavsfestdagene er i gang! Hva det er? Ikke sikker, men det er vanskelig å unngå å se at det er i gang, flagg og reklame for det overalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Heldiggris. Har enda ikke fått med meg Garden by the Bay. Tok en høyst ekstraordinær gjentagelse av en destinasjon da de hadde bygd Marina Bay Sands og de var et par andre severdigheter som jeg ikke hadde fått med meg i Singapore.... og så kommer de med Garden by the Bay. Trippelt besøk på en destinasjon er helt utelukket.
God formiddag fra tiggerstaden. Satser på både å få unna svømming og litt jobbing i løpet av dagen. Ha en god en alle som klarer utsette prokastineringen idag.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra OBC på Granka. Morgenens løpetur er unnagjort, så nå blir det frokost. Arvingen skal avsted til Lollo eller Bernie sin bursdagsfest i dag. Sinnsykt flaks en av de hadde bursdag akkurat den uken vi er her......
Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Da er det endelig mandag, tulla! (Det skulle vært 3 dagers helger
![]() Ha en fin arbeidsuke alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Hjem fra Praha i går. Ingenting av betydning på agendaen i dag, i morgen eller onsdag. Typisk at det er meldt dårlig vær når eg har slike fridager i vente. Ja ja, det går seg nå til. Neste flytur er på fredag. God mandag. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#12 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gruff fra jobb. Altfor tidlig oppe - på plass 0545 og han som skal på opplæring stod allerede utenfor og ventet på meg.... Men men, får jo avsluttet 1345 da. Litt sliten. Og så lei av å ringe til Postens kundeservice for å spørre hvor i huleste de har gjort av pakken min! Nå letes det både på Grønland og Vålerenga, visstnok. Så da får jeg se da - om det blir ny ostehøvel, steikepanne og røreboller på meg eller ikke.
Ha en fin-fin mandag ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
De tester ut neste innhold i SAS sine polarbrød.
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja ... her blir det tidlig igang for å levere bil på verksted. Så blir det en liten roadtrip med guttungen for å hente drakt for avgangssermonien på universitetet.
Fire arbeidsdager før det blir to ukers ferie. Går alt som planlagt blir det en kjapp tur til Relativt behagelig temperatur på morran. Kan det være første smak av høst? Man kan jo håpe, men i ettermiddag skal Tor være tilbake til gamle synder ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God litt over lunsj fra det sørlandske...
Her er man tilbake på jobb. Greit nok det når det allikevel regner ute og man har 4 dagers uke og neste ferietur starter til fredag og involverer business class på langdistanse.... Dessuten er det nok litt som EB, kroppen har godt av et par hvite dager. Visste dere forresten at hvite dager er dager hvor man bare drikker hvitvin og hvitt brennevin? Det er jo derfor jeg drikker! ![]() Fortsatt god mandag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Kjipinguke på OSL. Fire nattvakter på rappen. Må vaktene gå dritfort unna. Ha en fjong dag
![]()
![]() |
#18 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Kanskje noen flighter fra Rhodos?
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Koh Samui | Ruby | Flyforum | 22 | 19-08-2019 22:54 |
God torsdag fra Samui | Fnate | Flyforum | 19 | 27-07-2018 02:57 |
God Torsdag og Happy Valentine's Day fra Koh Samui! | Robbiedeluxe | Flyforum | 16 | 15-02-2013 02:55 |
Nye terminalen på Samui | valen | Bilder & foto | 6 | 01-07-2007 22:17 |
Koh Samui | DY Tech | Flyforum | 3 | 17-10-2006 11:43 |