![]() |
|
![]() |
#1 | |
Onkel reisende kekker
Join Date: Oct 2009
Location: Akershus
Posts: 2,648
|
![]()
Ser ut som DY utvider eventyret i Sør-Amerika.
Quote:
Sent from my HTC U Ultra using Tapatalk
__________________
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down. - Toni Morrison |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,934
|
![]()
Det virker som artikkelen blander mellom i og til/fra, og er nok det siste som det er snakk om her
Husker jeg rett er det jo eierskapsbegrensninger for å kunne operere i Brazil. Så skulle jeg tippe så ønsker Norwegian å kunne starte en rute mellom LGW og enten Sao Paolo eller Rio |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,386
|
![]()
De burde fokusere på å få i gang sin operasjon i Argentina, før de åpner noen baser i nye land i Sør-Amerika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,934
|
![]() Quote:
Ser nå fra andre kilder det skal være snakk om å kunne fly til Brazil. Så er ikke snakk om baser, med å kunne fly IC mellom Europa og Brasil |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Location: Mosjøen
Posts: 3,118
|
![]()
Norwegian Air Argentina har også trafikkrettigheter til å operere mellom byer i Argentina og Brasil (med s
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
Location: Oslo
Posts: 3,539
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Location: Mosjøen
Posts: 3,118
|
![]()
KLM/Joon har suksess med sine nye ruter til Fortaleza. Nå nevnes det at Norwegian, i tillegg til GIG og GRU, muligens vil kunne fly mellom London og FOR.
Quote:
Last edited by Desk pilot; 30-07-2018 at 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,934
|
![]() Quote:
Husk at KLM og Air France har et samarbeid med GOL slik at de dermed får feed i begge ender |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Apr 2010
Posts: 935
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,934
|
![]() Quote:
Blir spennende å se både når og hvor de eventuelt annonserer ruter Hvordan er slotsituasjonene på GIG og GRU, og ikke minst byråkratiet rundt dette? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Location: Mosjøen
Posts: 3,118
|
![]()
GIG har aldri vært travel når jeg har vært der, SDU er nok en mer populær flyplass. Tipper det er lett å få slots på GIG.
![]() I tillegg til Rio og Sao Paulo, snakkes det fortsatt om Fortaleza og Salvador som mulige destinasjoner. Quote:
Last edited by Desk pilot; 09-08-2018 at 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,399
|
![]()
Tillatelsen gjelder nok Norwegian UK, selv om det ikke er spesifisert.
https://mobile.reuters.com/article/amp/idUSKBN1KT2JO Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2012
Posts: 310
|
![]()
om de vil tjene penger så er ikke akkurat brasil stedet de burde satse (gjelder Innelands/regional)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banned
Join Date: Feb 2018
Posts: 56
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Newcomer
Join Date: Apr 2012
Location: VIE
Posts: 26
|
![]()
Vil de nye Airbus'ene som NAS har besilt, kunne ha rekkevidde LGW-FOR/NAT/REC ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
Posts: 5,602
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jul 2012
Location: Oslo/Dubai
Posts: 387
|
![]()
I et gitt scenario at Norwegian vil satse regionalt/innenlands; hvorfor er ikke Brasil stedet etter din oppfatning? Dette for å få delt kunnskap om dette ut til oss uten førstehånds info:-)
__________________
EBD og EK Platinum. Har ingen agenda og arbeider ikke i bransjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Newcomer
Join Date: Apr 2012
Location: VIE
Posts: 26
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2012
Posts: 310
|
![]() Quote:
mange flyselskaper som er LCC og som er ganske store (Gol, Azul) + andre selskaper som er der fra før (Avianca brasil, LATAM osv) og i tillegg, de må ha en eier som er brasilianer (hvertfall 51%) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,873
|
![]()
Jeg er 100% enig i det Epilef skriver, Brasil har for det foerste noen solide LCC, baade GOL og Azul er vel etablerte og solide selskaper. Azul har ogsaa startet forsiktig (holdt noe tilbake pga. oeknomien i Brasil - Long Haul LCC. Avianca Brasil starter opp Long Haul, ikke direkte LCC - men de har bygget selskapet opp i en vanskelig Oekonmisk Situasjon og driver ryddig.
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BA starter London-New Orleans | Discus | Flyforum | 8 | 21-10-2016 17:03 |
Er Norwegian sin long-haul satsning egentlig revulosjonerende (splittet) | dc-8-63 | Flyforum | 40 | 04-02-2014 21:56 |
Norwegian starter London og Tenerife fra Torp - oppdatert vinterprogram på TRF | Glenn | Flyforum | 17 | 23-06-2012 11:46 |
Lufthansa starter Frankfurt-Rio | Someone | Reiseforum | 3 | 17-02-2011 10:11 |
Norwegian starter Oslo–London/Gatwick | FlightDeck | Flyforum | 16 | 22-05-2007 12:29 |