![]() |
|
![]() |
#1 | |
Newcomer
|
![]()
Lufthansa offentliggjorde i går ny rute fra 1. desember fra Munchen til Tromsø.
Quote:
Nordlys Itromsø |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Er det vintersesongrute eller fortsetter den inn i sommeren
Litt artig denne Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hehe, sant nok. Men det er en nordmanns perspektiv du tar der, Someone. Kanskje også et nord-europeisk.
Hva som er "foul weather" for resten av verdens befolkning, kan kanskje diskuteres. Hvis du aldri har sett snø, is, nordlys og mørketid - så er det nok eksotisk, ikke "foul". Da er det jo nettopp det du VIL se! For meg er det galskap å frivillig oppsøke det ovennevnte, men så har jeg jo allerede sett alt det ovennevnte mer enn én gang ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
For øvrig, veldig artig.
TOS og omegn begynner å seile opp som nokså betydningsfull turistdestinasjon. Og siden det fortsatt er godt med plass i de nordligste fylkene, og Norge generelt, så er det etter min mening kun til det positive. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det vil liksom ingen ende ta, disse utenlandsrutene til TOS. Av mer eller mindre logiske destinasjoner som mangler, så er kanskje noe i Nord-Tyskland, AMS eller KEF det første man kan forvente av ytterligere utvidelser. Andre synspunkter? Det er vel heller ikke mange utenlandsruter fra TOS som har gått dukken de siste årene? Tull med smale ruter til Russland og Nord-Sverige regner jeg nesten ikke med. Ellers ble Norwegians rute til London innskrenket, men der er jo Wizz på banen i tillegg nå. RIX ble lagt ned, men det var jo i AirBaltic sin periode av sjanseløs ekspansjon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nå kan ting endre seg, men MUC-TOS ligger nå inne igjen i Lufthansa sitt planlagte vinterprogram med 2x ukentlig fra 12 desember
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Free Luigi
|
![]()
Er den også knyttet til charter? Frankfurt-Tromsø var så urealistisk priset at å kjøpe tur/retur via lh.de var som å kjøpe en tur-retur til new york i SAS PLUS.
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
https://www.routesonline.com/news/38...00gmt-22aug20/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg fant den heller ikke på Lufthansa sine sider istad. De ville sende meg via OSL med SK uansett hvilken dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ah, ser jeg leste litt fort
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
MUC-TOS ser ut til å gå ned fra to til én ukentlig neste vintersesong (kun lørdag)? Alle oppdateringer er kanskje ikke ferdige?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fredrik
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lufthansa starter Frankfurt - Tromsø | Frode789 | Flyforum | 44 | 21-12-2024 09:21 |
Munchen Flyplass og Lufthansa bygger ut T2 satelitten | Someone | Flyforum | 0 | 16-12-2019 18:17 |
Lufthansa med Seattle, Detroit og Bangalore fra Munchen | Someone | Flyforum | 2 | 08-08-2019 11:02 |
Lufthansa med Teheran og Denver fra Munchen | Someone | Flyforum | 13 | 24-11-2015 21:44 |
Lufthansa legger ned Munchen-Dubai | SQ321 | Flyforum | 1 | 23-11-2015 21:47 |