![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Feb 2013
Posts: 584
|
![]()
For et par dager siden reiste jeg fra CPH til STR - Stuttgart.
Da boarding skulle starte ble det opplyst at flyet ved gate hadde tekniske problemer og at crew, bagasje, catering og passasjerer skulle flyttes til en annen maskin. Det skulle komme buss til gate A14 og hente oss. En stund etter planlagt avgangstid kom så 2 busser og boarding til den første bussen startet etter vanlig prioritering hos SAS --- de prioriterte passasjerene først ombord og sist ut av bussen... Den første bussen ble fylt og fylt og fylt og til slutt overfylt, før den kjørte til flyet. Utenfor bussen telte jeg til 8 passasjerer som sto igjen, og det var disse 8 som kom med buss nr 2. Finnes det en logisk forklaring på en så talentløs boarding? All sunn fornuft skulle tilsi at den første bussen kjørte når omtrent halvparten av passasjerene var ombord, slik at disse kunne komme ombord på flyet og bidra til å korte inn på forsinkelsen. Nå sto buss nummer 1 unødvendig lenge ved gate, noe som førte til at ombordstigning begynte minst 10 unødvendige minutter for sent, og lite effektivt med en full CRJ 900 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En helt... vanlig torsdagsefda??? | putzmeister | Bilder & foto | 11 | 25-03-2012 09:32 |
En helt vanlig søndag på Værnes | NAX115 | Bilder & foto | 7 | 26-06-2011 23:30 |
OSL - En helt vanlig lørdag | viking1965 | Bilder & foto | 16 | 09-02-2011 19:37 |
En helt vanlig dag på Rygge | SE-DYD | Bilder & foto | 14 | 20-06-2010 11:55 |
En helt vanlig arbeidsdag.. | Concorde | Flyforum | 0 | 28-02-2006 19:35 |