![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
.....så god lørdag fra Seattle, hvor det er tid for en fredags øl - en Lush IPA fra Fremont Brewery i the Bookstorebar.com - med James Comey på øret (Audible). Dessverre er pub’en på brygga revet, store endringer langs kaia i Seattle, Viaduktet skal rives og hele området skal bli skikkelig stilig med ute resturanter, oppvarmet svømmebasseng for Robert Aas.
Ellers var det Graduation Day sammen med 100 kollegaer fra hele verden, 14 dagers intensivt kurs er over. Nå begynnner moroa (med skattefrie BonusPoeng) ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Jada, her er det lørdag. God morgen fra OSL hvor kursen settes østover med SAS. To flighter i Plusness class får meg til Gotland i dag, fint vær er det meldt også. Så dagen i dag blir jet og propell. Ha en fin en!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris hvor solen er på vei opp og det er klart for nok en herlig sommerdag. Satser på å få gått lang nok tur i dag også...så langt i 2018 ligger jeg på et snitt på 13000 skritt pr dag. Ha en sprek lørdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Tjøme. Her har vi holdt vært oppe en stund, da lyse sommermorgener ikke akkurat får arvingen til å sove lenger. Endel forberedelser til morgendagens familiefest her ute. Dog har jeg glemt shorts, så må trolig ta en tur innover til Tønsberg for å fikse det. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra Bangor. Gårtur til utrolig slott hvor planlagt vei ikke kunne brukes og gåtur nesten hele veien tilbake fra landsby med altfor langt og kronglete navn sendte meg over 34.000 skritt igår og da ble det avkjølende fotdusj på kvelden. Skal tidlig opp for å ta buss og så smalsporet jernbane opp på Snowdon idag. Videre skal jeg til et idyllisk kultsted hvor jeg håper jeg i motsetning til fokene i serien klarer komme meg unna.
Bryllup? Har sett endel oppsatte dekorasjoner selv her i Wales og regner med å høre mer om det i løpet av dagen. Ha en god en alle som satser på å både komme seg til og ikke minst fra idag.
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra et noe slitent hotel Neptun i Bergen. Sommeren er også kommet hit. Hadde en rolig runde i solen igår. Blir nok mer fres i dag, når gutta samles. Men først blir det vandring rundt i denne herlige byen
![]() Ha en glitrende flott dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Radisson Blu Alcron i Praha hvor madammen og jeg skal tilbringe pinsen. Fin tur i SK Plus i går via ARN, strategien med å booke D og F seter funket slik at det ble ledig midtsete på begge flighter. Kan også rapportere om at kuben med røkelaks lever i beste velgående... Og må motvillig innrømme at jeg begynner å like Harahorn med fever-tree. Nå er det dags for frokost og så får vi se hva dagen bringer. Ha en finfin lørdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Harahorn+fever tree er slett ikke gæernt, den har gjort solide byks oppover på listen i Knuts verden. Dog ikke før "the sun is over the yard arm" som de sier.
Nuvel, her skal slekta samles til brunch, så det er straks ut på henterunde. God lørdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Go morgen fra Oslo - godt at Robert kom seg til Lllanfair bla bla osv i går da (ligger rett i nærheten av Bangor)
Her er det stillig og rolig og den rolige pinsestemningen er til å ta og føle på. Husk at butikkene stenger kl 16 og ølsalg (iallefall her i Oslo) stenger kl 15... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Radisson Blu Bremen!
Hadde en fin kveld her i går med god mat og drikke etter en laaaang tur ned gjennom Danmark og Tyskland! Hele 2 steder var det en buss som hadde sprengt et dekk og hindret dermed trafikken. Veldig kjedelig å bruke 2 timer på å forflytte seg 5 km. Nå skal byen utforskes litt før man forflytter seg noe lenger sørpå i ettermiddag. God pinse til både pinsevenner og pinseuvenner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Da er du jo rett rundt hjørnet. Skal du til Hannover?
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp .. sitter på ‘tronen’ mens kona ser et par døllinger bli gift på balløya. Forloveren sørget visst for å få greia lagt tidlig så han kunne rekke FA-cupfinalen. Godt noen har prioriteringene klare.
Nok en arbeidsdag starter snart, men først en kjapp tur ned til Biscuit Barn for å hente frokost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hallais. Her på Haukeland er man såpass frisk at de egentlig kunne flytta meg over på pasienthotellet. Men det er stengt i pinsen. Håper de ikke finner på å sende meg til Stavanger før overlegene har sett på meg. Men de jobber vel ikke i pinsen, så da får man bare ta det med ro. Men snart får man broderlig besøk fra Stavanger så da går vel ettermiddagen og kvelden unna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air Namibia - hvor sikkert er det? | LN-TIB | Småprat | 5 | 31-07-2014 23:36 |
Det gikk akkurat | grove | TripReports | 9 | 24-05-2014 23:29 |
Er det et sted det er mulig å få tak i antonov, tupolev 154 og Ilyushin 96 i sca | tsalom1984 | Samlerhjørnet | 1 | 04-04-2006 13:19 |
Litt OT: Er det rart det er krig i verden? | Falcon | Flyforum | 19 | 31-01-2005 21:03 |