![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra de øvre lag av bydel Sagene. Kazaar i Nespressokoppen og Thomas Toget på TVen. Søndag, så da måtte noen stå opp ekstra tidlig
![]() Det skal både skiftes hjul og lage kylling cacciatora i løpet av dagen, samt arvingen har vel planer om å besøke ymse lekeplasser i området. Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Gjøvik. Frokost før turen går videre til OSL og en 737 som skal fly meg til Stavanger. Ha en strålende søndag du også:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God soendag til dere fra Portland paa en loerdag. En "clouded" IPA fra Bellingham i glasset, en Krim serie fra min tidligere arbeidsgiver paa Apple TV - Bosch Season 4 leverer. Tviler paa at Kazaar er sterk nok i morgen tidlig - naar en er vant med Espresso fra Gambrinus i Napoli smaker Kazaar vann !! Maa nok innom Stumptown for et korrekt Oktan nivaa paa Espressoen... Ellers blir det noen timer i Powells Bookstore mens man venter paa den lille Italienrinnen paa vei fra California - de 3 soestrene fant et uoppdaget Vin disktrikt og er saa langt mer forsinket enn Amtrak....
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - stedet som har sommervarme , sol og blå himmel. I tillwgg har vi inntatt frokost og ser på BONANZA på TV2 .
ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Søndag er hviledag, de kunne vi godt hatt flere av.
Nyt an! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God søndag fra ICE på vei til FRA. Og her står nå toget i Lohr am Main. Det var varslet problemer så jeg tok et tidligere tog. Folk lo høyt av den uklare forklaringen som kom over høytalerne.
På hotellet opplevde jeg at jeg måtte ta plastikken av serveringsfatene og det var også noen som slo på lyset i lokalet for meg. Oppdaget litt senere at søndagsfrokosten skulle starte en time senere. Det var en japansk familie som kom rett etter meg så da skjemtes jeg mitt mindre. Ble tradisjonen tro en tur innom "Klamotten-Anton" igår så ryggsekken er spekket til sprekkepunktet. Ha en god en alle som prøver holde skjema idag.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God söndag från Hyatt Regency i Mainz. Solen skiner nu efter att det regnade i natt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Olavsgaard. Kanonbra søndagsfrokost her. Senere blir det å fly med bolaget over fjellet tilbake til Stavanger. Dagstur til Bergen med rødnesene i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra At Six Stockholm. Frokost var bra og hotellet også innafor. Bare vær obs på at frokost ikke er inkludert om en booker på Choice no. Med ansattpris er den det
![]() Blir retur uten kone siden hun blir igjen for noe de kaller å jobbe. Tenkte å teste om Amex loungen funker for utenlandske Platinumkort. Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Da har jeg kommet meg inn hos senatorene på FRA som idag får servert kylling i paprikasaus og wienerpølser. Tok "gold track" hvor de hadde en ny kroppsscanner som jeg ikke har sett før. Man skulle stå mellom 2 vegger med veldig god avstand og istedenfor å løfte hendene over hodet så skulle man ta en typisk "grey alien pose".
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp. Her pøser det ned, og skal visst fortsette med det til over lunch så da har man god unnskyldning til å se fotball.
Røff natt. Den vanskelige tredjenatten etter operasjonen slo til, og fruens mage begynner å reagere på alle painkillerne. Så det ble noen turer opp for ditt og datt. Men nå er hun stablilisert, bikkjene er luftet, første kaffekoppen er tømt og nå er det vel på tide at jeg også får meg litt frokost. Deretter får man prøven å snike til seg en lur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra flyspotteverandaen på Lillestrøm. Helt fabelaktig utsikt når de lander fra sør. Storsmurfen deler desverre ikke helt entusiasmen min over det hele, men det kan jeg leve med.
Fikk med meg QR713 og alt mulig på nært hold. Her er det ikke noe cloudy IPA men en Frydenlund Bayer og et cloudy mind Ha en like fin en.
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God aften fra Snillfjord.
![]() En flott dag på denne kanten. Her venter en rolig arbeidsuke med kun 2 dager, før det blir 5 dager fri( om planene holder vann i alle fall ). I morgen ettermiddag skal det budsjetteres litt i et familieråd. Årets sommerferie-planer skal bl.a snekres litt på ryktes det. I tillegg verserer det visse ønsker om Tyrkia-tur til høsten/vinteren, så det får man kanskje se litt på. En fortsatt god en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra hovedstaden | Someone | Flyforum | 16 | 03-03-2017 14:43 |
Mornings fra Hovedstaden; Det er søndag! | Bergern | Flyforum | 11 | 23-10-2016 18:24 |
God søndag fra Hovedstaden | Someone | Flyforum | 14 | 29-05-2016 17:47 |
God søndag fra Hovedstaden | Someone | Flyforum | 20 | 17-01-2016 21:15 |
God onsdag fra hovedstaden | Someone | Flyforum | 7 | 05-11-2014 16:06 |