![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. På tide å komme i gang med arbeidet igjen...men først må jeg komme meg til OSL hvor en 737 tar meg nordover til dagens møter. Ha en bra tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Månen lyser på himmelen og været later til å bli greit det også. Her er man oppe og klar for arbeidsdag 1/2 denne uken. Etter jobb skal det ryddes litt i hjemmet før dagen nok rundes av med Champions League på TV. Ha en fortreffelig en. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland, så var det strieskjorte og havrelefse igjen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. Her holder vi oss de skjorter i lyse blåfarger, men med en og annen variasjon i rutene eller stripene. Får vel jobbe litt etterhvert også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
"God" morgen fra det Sørlandske!
Kan ikke si at jeg kan huske at jeg har bestilt mer snø! Men her snør det altså! Håper absolutt at dette er vinterens aller siste krampetrekninger. For nå er jeg lei snø og kulde! Sov elendig i natt i tillegg så ikke den beste starten på en travel dag. Både møter og oppgaver står i kø og det er mange baller som skal landes. Jaja. Det er jo som kjent ikke rart at jeg drikker! God uke! Enda godt den bare har 4 arbeidsdager! Snart helg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God tirsdag fra Oslo. På tide å jobbe litt igjen. IKEA i kveld. Hvorfor må jeg det da? Jaja.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Gaustad. Er visst kontor igjen, og før det har jeg veid meg og målt meg før helsehelvete skal begynne. Statusen er klar - jeg har aldri i mitt liv vært så feit som akkurat nå. Ikke med særlig margin, heldigvis, men tydelig at det trengs litt action for å få tilbake sommerkroppen 2015.
På oppsiden fikk jeg endelig Lifetime Gold kort fra SAS i går. Elefanten lurer på om det betyr at han får Lifetime Sølv. Ha en fin en
![]() |
#8 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Hverdagen kom brått og brutalt tilbake. Dvs ingen ting spesielt å gjøre på. Bare mye jeg burde gjøre men det er en annen sak. En uke til jobb igjen så jeg tar helg inntil videre. God helg. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoy tirsdag fra Sola. Også her er hverdagen tilbake i form av kontortjeneste.
Heldigvis rolig oppstart hittil. Så skulle jeg ha fått booket broderen sin CT, så jeg skulle fått tatt den telefonen til CT gjengen, men tror jeg utsetter det til litt senere ut i uka. Ha en bedre tirsdag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Da var vi igang med nok en arbeidsuke. Men først var jeg ute og bygget en 'mur'. Vi må jo alle bidra til fellesskapet.
Sol og fint og det spås 25 varme. Altså ingen fare for sne. My sympathies til Fnate, men har du vurdert strekkbenk? 10 cm til, og BMI'en burde være innafor. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Aften.
Då var påska over. Avslutta den med ein god forkjølelse, så turen TOS-BOO-TRD-BGO-SVG i går var rett og slett hard. Kjentes ut som hovudet skulle sprekke under ascend og descend -og ikkje nok med det, så fortsatte forkjølelsen i dag -med andre ord ein mindre god start på arbeidsveka. I dag blei det senga. Håper på rask bedring, og klar for kontoret i mårra. Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag | EB | Flyforum | 8 | 06-12-2017 01:25 |
Glad tirsdag:-) | EB | Flyforum | 20 | 25-07-2017 20:11 |
Glad tirsdag:-) | EB | Flyforum | 8 | 23-05-2017 16:21 |
Glad november - glad tirsdag! | EB | Flyforum | 11 | 01-11-2016 21:09 |