![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei
Har lagt merke til at mange av USA rutene har blitt kansellert denne uken. Det har også vært en rekke store forsinkelser. I dag ble 925 kansellert, store forstyrrelser på EWR i går og fredag. Noen som har oversikt og vet hva som skjer? Flott at de tror at det er en bra ide å starte opp en ny rute til østen nå.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
EWR har vel vært rimelig dårlig når det kommer til regularitet i hele sommer.......og om litt kommer vinteren....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
De har en maskine som er gået tech. - ved dog ikke hvilken. CPH-PVG i går aftes blev også cancld!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=13551
RKG täckte idag för en trasig 330 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
SE-REF (A330) har stått med tech på EWR siden 17.aug og SE-REE (A330) fikk tech i CPH idag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Har SAS fått færre, flere eller samme antall tekniske problemer etter at en byttet ut B767 med Airbus? SAS har jo forholdsvis få langfly så når det blir problemer blir det jo ofte ganske store konsekvenser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hurum, nok en gang takk for relevant spørsmål ??
Noen som vet hvordan en A330/340 er sammenlignet med 767/777 i teknisk "downtime" ?? Må være MOW til å svare ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...etter hva jeg har hoert er det mere "smaasnag" med A330/340 enn 767...vet konkret at AF har vesentlig flere problemer med A340 enn 777....derimot var AF ikke fornoeyd med 767....
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har ikke noe tall, men kan ikke huske at det var saa mye kanselleringer paa interkont ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Snag/kanselleringer med SK Airbus materiell gjør at jeg bruker KLM 747400 på mine månedtlige turer til SIN siste halvannet år.
Enten er SK flight innstilt på grunn av tech eller så er det andre årsaker til at kjerrene ikke går. Det har og hendt at de har fullbooket på strekket til Bangkok fra CPH. Mange med meg i oljeindustrien synes ikke SK er spesielt pålitelig lenger. De fleste ønsker å fly SK , men ikke ikke for en hver pris når det blir så lite forutsigbart. Nytt materiell krever forstålignok innkjøring, men denne perioden bør være over nå. Men det er vel med fly som med biler. Det er lettere å fikse en mekansik feil enn alt det elektroniske. Det tar vel tid før "mekkene" blir skikkelig kjent med de nye kjerrene. Hvis de har "bruksanvisninger" som ligner de "lefsene"jeg får når jeg kjøper nytt kamera forstår jeg at det tar lang tid å finne ut av "fustasjopphengsforkoblingene" på Airbussene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Hvordan 767 er i forhold til 777 kan sikkert Dag svare på. Good one... Vært en lang uke, godt over 30 timer i lufta ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() ![]() Men hva feiler det SE-REF? Den har jo stått rimelig lenge på EWR nå.
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
SE-REE er tilbake i drift idag. Flyr SK909. SE-REF står fortsatt på EWR med for høyt oljeforbruk på en motor
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva skjer på Kastrup / SAS kanselleringer på CPH i påsken? | staale | Småprat | 13 | 21-03-2016 09:25 |
Hva skjer med SK907 22.04.12 og andre SAS IC kanselleringer? | orhel | Småprat | 79 | 02-05-2012 09:44 |
Mange kanselleringer | MD11 | Flyforum | 12 | 14-10-2008 16:51 |
Hvorfor har LH så mange kanselleringer i dag? | Stian | Flyforum | 11 | 01-07-2008 22:04 |
Nok en dag med mange WF kanselleringer | SK384 | Flyforum | 0 | 25-11-2004 11:20 |