Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-03-2018, 03:42   #1
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Default God morgen fra Stillehavet

.....avdeling Oregon Coast, en nydelig dag på stranden 15000 skritt «rikere». God lokal espresso, perfekt lunsj på Pelican Brewery og alltid fascinerende å skue utover Stillehavet - ha en flott søndag.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0241.jpg
Views:	412
Size:	156.6 KB
ID:	44547  
Old 04-03-2018, 04:25   #2
LN-RTP
Aviator Extraordinaire

LN-RTP's Avatar

Default Re: God morgen fra Stillehavet

Quote:
Originally Posted by dc-8-63 View Post
.....avdeling Oregon Coast, en nydelig dag på stranden 15000 skritt «rikere». God lokal espresso, perfekt lunsj på Pelican Brewery og alltid fascinerende å skue utover Stillehavet - ha en flott søndag.
15000 skritt..?
Pass på så du ikke sliter it labbene, det der er ikke barnemat
Jeg kjøpte nylig slik skritt klokke og ligger daglig på mellom 3000 og 5000 men satte ny pers igår med 7500. (Parkerte langt fra øl butikken så jeg møtte gå litt ekstra, det funket bra, motivasjon må vite)
Stillehavet ser bra ut, men kaldt på de kanter. Ta deg en tur til Florida så kommer du til å emigrere, sol og sommer året rundt.

www.odincharters.com
www.susanhanssen.com
LN-RTP is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2018, 05:34   #3
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Glad morgen fra Stillehuset på Ris. Her ligger jeg så langt i pr på et gjennomsnitt på 13500 skritt pr dag...og du verden det gir resultater:-) Så det skal bli minst 10000 i dag også. Ellers ikke mange planene for dagen. Ha en fin søndag der du er.
EB is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2018, 07:09   #4
Concorde98
ScanFlyer Silver

God morgen fra et morgenstille Ålesund. Etterhvert blir det ned til frokost også hjem utpå dagen med SAS Crj på første rad.
Fin tur med mye rusling rundt i går. Hotellrom med sjøutsikt og utsikt mot Aksla er bra. Ha en fin søndag alle sammen!
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2018, 07:45   #5
WF789
ScanFlyer Molded

WF789's Avatar

God aften fra Los Angeles, etter en dag med mye trøing, endte man opp på ny pers med 67000 skritt. Kjenner det godt i beina nå, og frykter jeg fortsatt vil kjenne det i morgen...
Old 04-03-2018, 07:51   #6
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra Sandaker. La meg såpass tidlig at 7:15 våknet jeg av meg selv helt uthvilt, og det selv med 43,6 km og 1079 høydemeter på ski i Marka i går. Arvingen er på camping hos de gamle, så har invitert oss selv på frokost dit når vi må hente han etterpå. Så skal vi i barnebursdag. Så blir sikkert godt etterpå å trekke ned i kjelleren og preppe et par ski i ro og mak etterpå. Ha en fin dag

Quote:
En slags Morro Bay lookalike der?
Old 04-03-2018, 08:02   #7
Cecilie
ScanFlyer Crusty

Cecilie's Avatar

Quote:
Originally Posted by Someone View Post

En slags Morro Bay lookalike der?
Ligner på Canon Beach? Nydelig område

Morn fra Arendal. Siste finpuss på hjemmeeksamen i dag før levering i morgen. Da er jeg ferdig med semesterets første 15 studiepoeng. Blir vel litt tid til å smugkikke på litt skøyter på fjernsynsapparatet innimellom også Ha en fin søndag!
Cecilie is online now   Reply With Quote
Old 04-03-2018, 09:38   #8
KnutW
Speedbird Concorde

KnutW's Avatar

God søndag til alle, også de uten skritteller, pulsklokke med GPS og reserveskitupp.
KnutW is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2018, 13:19   #9
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Blir svett bare av å lese om alle disse skrittene. Kanskje mosjon det og?

Etter gårsdagens ‘troll og fossefall tour’ blir det i dag hjemmebrents- og NASCAR-museumsbesøk. Siden begge er i nærområdet, er det ganske så praktisk.

Kan ihvertfall ikke klage på været. Sol og fint, selv om det er litt skarpt på morgenkvisten. Kun en stakkarslig plussgrad da jeg sto opp.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2018, 13:47   #10
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Hm er dette Treningsprat.no eller er det Flyprat.no?

Jaja god ettermiddag fra Oslo. Drøyde i senga til kl 12, men de under to timene siden jeg stod opp har vært særdeles produktive. Ikke i form av skritt, men i form av rydding i heimen. Sånn er det når man snart er på flyttefot. Støvsugeren har fått tatt seg en liten runde, det samme har klut og såpevann.Nå skal jeg gå ut med en del søppel. Det er utrolig hvor mye søppel man produserer.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2018, 14:56   #11
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Quote:
Portland står høyt på todo-listen. Hvordan er det med kollektivtrafikk ut til severdige deler av kysten?

Laber søndag fra tiggerstaden. Formen er ikke helt på topp så jeg har allerede droppet markeringen av "cheese doole"-day i Mathallen. Det er antagelig tilrådelig å komme seg ut en tur i solen, men dette er bare ikke min dag.

Ha en god en alle som enda ikke har kommet seg ut av slåblåkken.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2018, 15:21   #12
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Vi synes hele Oregon Coast er meget severdig og det er relativt greit med Kollektiv Transport til Cannon Beach, absolutt blant de beste destinasjonene. Buss daglig 09:20 fra Amtrak Stajonen i Portland ankommst 11:22 i Cannon Beach, retur ved 18:00 tiden fra Cannon Beach til i Portland ved 20:00. Det er lokal buss i Cannon Beach - men det absolutt verdt å gå på stranden. Det er lett å tilbringe 6-7 timer i Cannon Beach, gode resturanter, gode bakerier med mere. Det er klart strendene som står i fokus, ikke badeliv akkurat som LN-RPT er inne på, men flott på sin måte. Masse hoteller, men de er ofte svært fulle og koster deretter i weekendene - det er utmerket med bål på stranden om kvelden og lang tur med Espresso (noen av oss synes det er grådig godt) på morgenen.

Når det gjelder selve Portland er det en av USA’s beste byer når det gjelder kollektiv transport, lett å komme seg rundt til det meste med en blanding av Light Rail og StreetCars, selv flyplassen har egen Light Rail linje (20 minutter til sentrum). Portland er også en Food Town, med masse innovasjon - Food Trucks startet ikke OSL, men i sentrum av Portland og må oppleves. Micro Brew (noen av oss liker det også) startet også i Portland.

Må si at 67000 skritt står det respekt av (egen rekord er 47000). Med ung hund og normal pendling, går jeg mellom 12-15000 daglig.
Old 04-03-2018, 15:37   #13
Polaris
Free Luigi

Quote:
Må si at 67000 skritt står det respekt av (egen rekord er 47000). Med ung hund og normal pendling, går jeg mellom 12-15000 daglig.
Jeg må si 67000 skritt for meg er uvirkelig Gikk ~35000 skritt en gang i Paris, når en u-bane falt ut og vi ikke kom på at det kanskje gikk an å ta taxi hjem. Vi satt på et tidspunkt på asfalten i Champs Elysees og gråt, fordi vi enda var så langt unna hotellet. Hadde gangsperr i minst 3 dager etterpå. Tanken på å gå 30,000 skritt til, da tror jeg jeg hadde mistet beina... haha!
Old 04-03-2018, 22:31   #14
WF789
ScanFlyer Molded

WF789's Avatar

Konsekvens av å bli hekta på mobilspill :-p
(Ikke pokemongo)
Må innrømme at jeg kostet på meg en uber de to kilometerene til hotellet etter middag/kveldsmat.

Posting Rules