![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heisann, dette er min første Trip Report så hvis du har noen tilbakemeldinger må du gjerne dele de enten her eller på Youtube
![]() https://youtu.be/rXJZ51A9OOs |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg likte den. Fikk med det viktigeste av info.
Eneste jeg ville endret på var litt saktere spoling gjennom terminalområde utland. PS: Koster 1 boks brus 53 kr. på Norwegians long haul flighter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for tipset
![]() Angående brusen så husker jeg ikke, men hvis det er i videoen koster det nok det ja :/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
EN brus koster $3. Så rundt 25 NOK. Litt anpå kurs osv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Finfin video!
Savner kanskje litt om setevalg, innsjekk og boarding for å få litt nytte ut av det. Tusen takk for at du deler ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det skal jeg tenke mere på neste gang jeg skal ut å fly
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Takk skal du ha! Bra og stødig filmet og fint at du hurtigspoler men beholder lyden originalt. Det eneste negative i min mening er spolingen gjennom Gardermoen, her synes jeg det hadde vært bedre med stillbilder eller korte filmsnutter, det ble urolig og heseblesende uten egentlig å gi noe særlig informasjon.
Ta gjerne en runde i kabinen også, det kunne være interessant å se litt mer der. (Jada, jeg vet det ikke er lett å komme ut/inn av A-setet på en treseter, så skjønner godt at du holder deg på plass...) Men alt i alt bra ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Takk for turen.
Skulle kanskje tatt med litt om ankomst/immigration selv om du ikke fikk filme der?
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
KnutW: Ja i etterkant ser jeg at det hadde vært bedre
robertaas: Hehe, litt av grunnen ligger i spørsmålet ditt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Joda, men du ser ut til å ha dreisen på editering og tekst. Burde være mulig å få til litt info om turen gjennom terminalbygningen uten å filme der.
Bare litt kort hva du måtte gjennom og tidsbruk vil være matnyttig for mange som ikke har reist der før. Nå stoppet jo fortellingen før det som mange er den mest spennende delen.
![]() |
#11 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har tenkt på det i etterkant og jeg kommer nok til å si mer om det neste gang jeg skal ut å reise. Takk for tips
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Born to run
|
![]()
En liten detalj som irriterte meg selv når jeg hadde GoPro i vinduet, er det røde blinkende lyset. Jeg fant ut at det kunne skrus av .... Vet ikke hvordan det er med ditt kamera dog :-)
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg fant ut i etterkant at jeg kan koble kameraet til mobilen og skru det av derfra :/
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NAX's første B787 på OSL! | winrace12 | Bilder & foto | 2 | 30-06-2013 17:47 |
Norwegians første longhaul-flighter (OSL/ARN-JFK/BKK) | LN-NGT | Flyforum | 247 | 14-06-2013 16:07 |
Min første video på Youtube | TONROY | Bilder & foto | 6 | 14-08-2012 21:20 |
LN-OPX Min første video av helikopter (back in 1992) | LN-DAG | Bilder & foto | 1 | 23-02-2010 11:57 |
Min første spottetur på OSL | LN-RPL | Bilder & foto | 7 | 09-08-2009 23:38 |