![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Røros. Widerøe tok av mot Oslo på rute i det jeg gikk inn døren her på hotellet - fin morgentur når Dash`n tar av litt nedenfor kontoret. Nå venter heldagsmøte med forretningsplan. Ha en herlig torsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Osl. Flyplassen har helt klart endel å jobbe med for transfer passasjerer, men 30 min fra ankomst flyplass med tog til jeg sitter ferdig dusjet på b-gates gror jeg ikke mange flyplasser matcher.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. Innvendig faceliftet italiener i dag, dog skranglingen er som før. En spinningtime etter jobb for å få opp pulsen litt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Morn fra LHR, T2 LH kantine. Flott overfart med en nydelig nyoppusset 763, nesten tom . Som ny, med den nye Polaris C. Flott at de ikke sender fly på skraphaugen som mange andre.
Sammenlignet med "Drømmeflyet" god plass bak, men ikke vinduer du kan styre �� Last edited by SQ 777; 25-01-2018 at 08:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good morning fra Groruddalen - flott morgen - solen dukker opp over Romsås ser jeg fra kontorvinduet. Det å ha plussgrader i slutten av januar passer meg fint.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Glad torsdag fra Oslo - her må man hente en mistet mobiltelefon fra hittegodsen på Nationaltheateret. Kunne tracke den at den var på bussdepoet ved Alnabru. Men heldigvis slipper å kjøpe ny da. Heldigvis tok jeg bussen såpass sent at neste stopp var Ikke i Trafikk da jeg gikk av på Helsfyr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra det Sørlandske!
Her er man tilbake på kontoret etter å ha vært på farten siden søndag. En nokså heftig tur over Skagerak sent i går kveld med 7-8 meter bølger. Måtte holde seg fast, ja! Bilen har vært på verksted i mellomtiden og det kostet en formue. Da er det ekstra irriterende når det dukker opp hele 3 feilmeldinger i displayet da jeg startet den i dag morges. Her har verkstedet noe å svare for....... Nuvel! Champagnesmaking i kveld. Det hjelper nok på humøret. Og når det står Champagne på bordet som tilfredsstiller alle mine 3 krav til drikken (Kald, tørr og gratis) så er det sannelig ikke rart jeg drikker. God torsdag! Snart helg heldigvis! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra en liten by (?) et lite stykke utenfor Amsterdam. Gårsdagens forferdelige regnvær er heldigvis over og nå skinner sole såvidt. Ble KLM fra Oslo i går, det er lenge siden. Men en helt OK tur, investerte en hundrelapp i economy comfort sete. Av og til klaffer også firmaets reisepolicy med flynerdete ting, rimelig retur med AF via Paris. Så da får man endelig krysset av klodens styggeste passasjerjet i loggen. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra en jernøy utenfor Bergen
Her ser det ut til at man ikke får gjort noe i hele dag, så blir det å komme seg gjennom dagen uten å begynne å løpe på veggene... Satser på å få gjort noe i morgen, før hjemreise. Snart helg! Da en fin dag forumister ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra jobb. To timer igjen til man kan sette strek for denne gang, og så er man ikke tilbake før mandag 12. februar. Satser på å få et par timer på øret i ettermiddag-kveld, så man er klar for en lang reise fra Gamlebyen i Oslo til Gamlebyen i Cartagena de Indias. Regner med like høy trivselsfaktor ved ekvator. Med ønske om en suveren torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() G'moorgen! Rundt null igjen, men skal varme godt opp utover dagen. Neste Europatur begynner å ta form. Ser ut som det blir en sving innom London på veien hjem fra Mosjøen. Da skal man igjen få beundre en finansinstutisjons gedigne høyborg ... må være fint å tjene så mye penger som disse gjør. Nå blir'e en kjapp dusj før man igjen kaster seg ut i arbeidslivet. Ser ut som jeg er solo i dag, så da blir det nok småtravelt. Det er bra. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra Røros | EB | Flyforum | 9 | 29-08-2019 17:01 |
Glad torsdag fra Røros | EB | Flyforum | 6 | 13-06-2019 13:25 |
Glad torsdag fra Røros | EB | Flyforum | 5 | 09-05-2019 16:50 |