![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sitter å ser på flightradar nå, N76064 = flight UA63 er inne i sluttminuttene på en litt over 10 timer lang innenriks flyvning mellom EWR og HNL. Jeg viste at det fantes lengre innenriks ruter enn de lengste i Norge som er på litt over 2 timer men 10 timer ++ da. Fins det flere eksempler på innenriksruter 6 timer ++?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tror her skal være en informativ tråd om dette temaet, og at konklusjonen er at Paris - Reunion er vinneren, på 10.5 - 11 timer.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Dersom du utelater oversjøiske flyginger har du noen i Russland på 8-9 timer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg har flydd Falkland Island - Ascension island - Brize Norton med Royal Airforce. Det var en rimelig lang UK "innenriks" flight
![]()
![]() |
#5 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Men er den innenriks? Falklandsøyene er British Overseas Territory og som sådan ikke en del av Det forenede kongerike.
![]() |
#6 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Men når jeg teller opp antall land jeg har vært i, skal jeg da telle 2, Falkland Island og UK?, eller er det et land til slutt uansett? Ikke så lett å forstå seg på dette her. Foreløpig teller jeg land etter FIFA listen, slik at verken Skotter, Walisere, Engelskmenn eller Nord-Irer skal bli forbanna ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Speedbird Concorde
|
![]()
Regnes Gamla Stan i så fall som et av -stan landene..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Da kan man fort løpe ut i Legoland-fellen, og så er det meste kjørt
![]()
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid Last edited by Bergern; 21-11-2017 at 23:46. Reason: typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Men Fransk Polynesia er ikke en integrert del av Frankrike slik Réunion er, så den er ikke en like sikker innenriksrute som Paris-Réunion selv uten mellomlanding. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
På grunn av restriksjonen i USA pga Corona, så gikk Papetee-Paris nonstop, med medvind, i går, og ble derfor den lengste nonstop innenriks ruten som er blitt gjennomført
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Den lär väl inte varit välfylld?
![]() |
#13 |
Speedbird Concorde
|
![]()
Bra med vind, ja! Rundt 1000 km/t i snitt er respektabelt. Men det hadde vel ikke gått i 0-vind, i hvert fall trolig ikke med nødvendige reserver. Kan jo også være de tok det gamle trikset med å file til Shannon og se om det «holdt» helt frem for deretter å «diverte» til Paris. Som Swedline F28 sier, den fløy neppe med fullt lass. Også interessant å se to cruise-climb, spesielt en over nord-Atlanteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ser at samme maskin gikk CDG-PTP tidligere i dag. Og nå er den underveis mellon PTP og PPT.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Ja, men ser ut som planen var via YVR, men at den istedet «diverted» til PTP. Som i seg selv jo en en fransk innenriks rute. Antar vi har vil se endel snodige routinger fremover |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lange køer på Flesland. | Hickok | Småprat | 3 | 07-06-2011 17:13 |
Noen lange fly... | putzmeister | Bilder & foto | 1 | 26-07-2009 11:13 |
Dagens lange overraskelse | Kim777 | Bilder & foto | 13 | 11-05-2009 12:40 |
Scanorama på norske innenriksruter | Someone | Flyforum | 12 | 27-05-2007 15:55 |