![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,261
|
![]()
Ikke helt ulik A380 der den står delvis i skyggen:
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5791339 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
Det vil jeg ikke si meg enig i. Ser ut som en 747 som har fått en voldsom hevelse.... Ikke et vakkert fly (ikke det at 380en er noe glansbilde da, men ihvertfall bedre enn dette)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,391
|
![]()
Spør du meg ligner det mer på en Beluga, enn en A380. Formen, altså ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,447
|
![]()
- Jeg doeper deg herved 'Marit' ........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,303
|
![]()
ER det noe jeg ikke har fått med meg her?
En ny fraktversjon av 747 med 2 etasjer hele veien! TRodde jeg fulgte godt med jeg, men dette har altså sluppet unna min sensur. Noen som kan fortelle oss mer om dette? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Qwerty
Join Date: Sep 2004
Location: Stockholm
Posts: 1,486
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,447
|
![]()
Det er snakk om to maskiner. Begge skal baseres paa Everett. En rute skal gaa til Japan og den andre til Charleston SC.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2006
Location: Trondheim
Posts: 933
|
![]() Quote:
![]() Kart over rutene LCF vil fly: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,447
|
![]()
Saann er det naar man ikke sjekker kilden. Men det er bare to maskiner inne til konvertering naa, tror jeg.
Ser ut som at KAB og ACARS'en hans vil kunne ta den inn regelmessig ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: ENAN
Posts: 1,323
|
![]()
What the f***? Er dette en dårlig vits, eller???
Ligner ikke på noe jeg har sett før. Den halen er bare STYGG!!! Kan ikke være seriøst. "Noen" må ha doktorert et bilde. ![]()
__________________
Intet er som musikken fra en stor stjernemotor... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,447
|
![]()
Neida.
The LCF fleet will ferry 787 wings and fuselage parts from partners in Wichita, Kan.; Charleston, S.C.; Grottaglie, Italy; and Nagoya, Japan, to Boeing's Everett factory for final assembly. A cargo loader will be based at each facility. The first loader, and a second to be completed this month, will be disassembled and delivered by ship to Nagoya and Grottaglie for reassembly. To date, 29 airlines have logged 403 orders and commitments worth more than $56 billion at current list prices since the 787 launch in April 2004, making the Dreamliner the most successful commercial airplane launch in history. Two of the three LCFs are undergoing modification at Evergreen Aviation Technologies Corp. in Taiwan. The third will follow later. The freighter will make its first flight this summer and be certified by the end of the year. The first two airplanes begin supporting 787 final assembly in 2007. 747 LCF Cargo Loader Fun Facts: Length: 118 ft., 1 inch (36 meters) Width: 27 feet, 6 inches (8.4 meters) Overall height in full "down" position: 13 ft., 9 inches (4.2 meters) Height of cargo deck in full "down" position: 5 ft., 10 inches (1.78 meters) Overall height in full "up" position: 33 ft., 1 inch (10 meters) Height of cargo deck in full "up" position: 25 ft., 4 inches (7.7 meters) Loader Weight Empty: 220,000 pounds (100 tons, 100,000 kilograms) Loader Weight Capacity: 150,000 pounds (68 tons, 680,000 kilograms) Maximum speed: 10 mph (16 kilometers) Number of tires: 32 Number of steerable axles: 16 Number of steering modes: 6 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: ENAN
Posts: 1,323
|
![]() ![]() Men hvis vi andre ikke var så noldus, så ble det lite action her på forumet? Tusen takk! ![]() ![]()
__________________
Intet er som musikken fra en stor stjernemotor... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,447
|
![]()
Nuvel ... jeg maa korrigeres innimellom jeg ogsaa. Bare se litt hoeyere opp!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
Den blir a ganske tøff, hva? (men så likte jeg Super Guppy og Beluga også) Men vakker?? nei!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 3,619
|
![]()
Hvorfor bygges denne i Taiwan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2004
Posts: 430
|
![]()
hvis det kartet der stemmer så vil vi jo få flyet over Norge
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,261
|
![]() Quote:
Quote:
http://www.boeing.com/commercial/new...51214a_nr.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Jan 2005
Location: Kongsberg, Norway
Posts: 353
|
![]()
Hvis man ser nederst på kartet står det at det ikke viser eksakte ruter.
"The 787 wings for example, would be flown across the Pacific from Japan to Everett"
__________________
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2006
Location: Trondheim
Posts: 933
|
![]() Quote:
Disse maskinene blir de første tre LCF: LN 766, tidligere CI, B-161/B-18271 LN 778, tidligere CI, B-162/B-18272 (ny reg for Boeing: N780BA) LN 904, tidligere CA, B-2464 (ny reg for Beoing: N747BC (maskinen som nå er rullet ut.)) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,261
|
![]()
Flere mer helhetlige bilder av udyret, dog tatt litt langt unna:
http://public.fotki.com/irltrucks/boeing_lcf/ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Første 737 med 'sky'-interiør er ute av fabrikken | LN-MOW | Flyforum | 21 | 30-08-2010 11:11 |
Estonian Airs første CRJ900 er ute og flyr | CK | Flyforum | 6 | 09-06-2010 00:22 |
RNoAF's første C130J bilde ute nå! | LN-AFG | Flyforum | 4 | 02-06-2008 13:22 |
Første skandinaviske hovedflyplass ute med april-tallene | LN-KGL | Flyforum | 23 | 13-05-2005 10:30 |
AUA første ute med å sløyfe fuel surcharge | MD90 | Flyforum | 2 | 14-01-2005 23:20 |