![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. I dag sjal jeg utplasseres hos en kunde - med skrekkblandet fryd er jeg klar for å gjøre noe jeg absolutt ikke kan:-) Satser også på å få med meg nok skritt. Ha en spennende dag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Nok en regnfull natt i Oslo nord - det har bøtta ned og nå folkens nå kan du senke skuldrene - du slipper å vanne plen denne uken
![]() Ingen flyplaner før i november. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Arvingen er allerede greit propell, mens jeg forsøker få liv i meg med en espresso. Mulig en fordel å ha en paraply tilgjengelig i dag? Hanen fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra jobben på Furuset. Vått her også ja. Kjedelig vær, men det får man ikke gjort noe med. Om 10 dager er det en uke høstferie, greit å tenke på.
Ha en fin en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra ADD. Passe trøtt i trynet, 1t før avgang retning Malawi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra et tog mellom København og CPH. Her står vi bom fast fordi toget foran oss har fått tekniske problemer. Planen er å være i Lund til kl 10, men det ser nå noe usikkert ut. Ha en bedre start på dagen...
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Bendit Bringebær & Jordbær!!!! - fra Lillestrøm. Jetlag-Franz skal på kontoret.
Schnakkes Ha en fin en
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra bøljan blå
Her har man vært i noen dager, og har nå klart å karre til seg siste sete på flighten i land i morgen (håper jeg... DW ikke oppdatert enda). Skal blir greit å komme hjem igjen. Det regner visst ute (har ikke vært ute og verifisert enda), så det er greit å ha kun papirarbeid igjen (med unntak av en rask verktøyssjekk). Ny reise neste uke, da blir en en kort tur til Tønsberg og å snakke med, og høre på, forskjellige folk innen "min" del av bransjen. Satser på å lære litt også. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hei og hå fra rett vestenfor!
Litt styr med enda to nattvakter og så formiddagsavreise til et noe mildere klima torsdag. MEN klager man? Jada. Littegrann så ![]() Men når morgenen kommer, og man får smugdrukket en Underberg eller to på dassen i loungen før frokost og en liten powernap, tenker jeg det skal gå bra, jeg. Idag klesvask. Topp tirsdag ønskes ![]()
![]() |
#10 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() Ha en fortsatt fin dag forumister ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hå - Spennende dag både på Embraer og Bombardier-fronten.
Vekket av bikkjene til vanlig tid og etter luftingen er det godt med kaffe. Kun ensifret på termometeret i dag, det er vel sesongrekord. Første morgen med jakke ihvertfall .. Lang arbeidsuke sparkes i gang om et par timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag | EB | Flyforum | 8 | 06-12-2017 01:25 |
Glad tirsdag:-) | EB | Flyforum | 20 | 25-07-2017 20:11 |
Glad tirsdag:-) | EB | Flyforum | 8 | 23-05-2017 16:21 |
Glad november - glad tirsdag! | EB | Flyforum | 11 | 01-11-2016 21:09 |