![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Morn fra Lillestrøm. Ny uke og nye muligheter står for døren. Kjedelig vær utenfor men det får man ikke gjort noe med. Bare fire dager til neste flytur i hvertfall. En av de grønne lengste med propell.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra 11ern. Turbulent paraplyvær på vei til trikken i dag. Kontoret frem til lunsj, deretter hjemmekontor mens jeg venter på rørlegger skal komme å koble til en vask. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God mandag fra Silja Symphony, for øyeblikket ca her:
Frokost nytes med noe attåt: Drøy time til ankomst før det blir å tusle rundt i Helsinki noen timer før retur til Stockholm igjen. Ha en god en ![]() PS: verdens kuleste juicedispenser |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret på Ris. Flere telefonmøter på programmet i dag og da er hjemmekontor bedre enn åpent landskap på brygga. Ikke frister det å gå ut heller... Ha en bra start på uken:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen .. da er man kommet frem til den andre enden av VPN-tunellen. Sitter på kontoret med nytraktet kaffe og venter på at kollegene kommer subbende.
Ser ut til å være småskyet ute - temperaturen har jeg ingen formening om men garantert kaldere enn hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hola fra D8 mellom BCN-BGO, heldigvis direkte etter fredags lengre tur via Polen ned hit. Spesiell helg i Catalonia som toppet seg med at vi ikke fikk sett Barcelona FC live da den gikk for tomme tribuner. Spesielt å stå utfor helt frem til 25 min før avspark når det ble avklart. De viste jo at valget ville finne sted denne dagen, jaja!
Super kjekt i BCN, nå litt fly før rett på jobb og styremøte i borettslaget. ARN i morgen, og ADD om 3,5 uker. Ser lyset i enden av en travel tunnel! God mandag ønskes! Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her er det skyet og slett ikke så verst. Gårsdagens aften, den var verre. Da blåste det som rakker'n og himmelens sluser var vidåpne.
Dagen starter med litt private affærer før kursen settes mot Sola. Ha en fin fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Nattens uvær har roet seg og høsten har for alvor meldt sin ankomst. Frustrerende å vite at jeg ikke har noe på reiseplanen med 3 uker til med fri og mer dårlig vær i sikte. Sånn kan det gå når man har brukt for mye penger på reising ![]() ![]() Ellers ser jeg har Monarch har innstilt sine flygninger og det skrives at «The country’s biggest ever peacetime repatriation” siden ca 100.000 sitter fast rundt om på kloden. Ha en en fin uke og god helg ønskes Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Ville kanskje tatt toget med NSB jeg - koselig det. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Alcudia - ikke noe regn, bare lett overskyet i dag og med temperatur man kan glemme hjemme nå eller på sommeren
![]() Ha en flott høstferie videre, alle de som har det eller en flott mandag til deg som jobber. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God dag fra Barcelona Hilton.... Sett live fra Vegas.. Ferdig med Cavafrokost.. Møtte en AA kaptein for en liten prat. Fortalte ham at kun fløyet med dem på 70 tallet med DC 10-10 og 727-100 . Han hadde også fløyet begge ( glemte at jeg har også fløyet AA 747-100 ). Nå fløy han 777, hans nåværende favoritt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Kan jo ikke være plass til all verdens juice inni den der?
God mandag fra Gaustad. Ikke akkurat perlevær her i gården. Ikke akkurat så insanely mange forefallende oppgaver på pulten heller. Det er jo på en måte fint. På den andre siden betyr det gjerne at man må begynne på noen litt større prosjekter. Hmmm. Grompf. Eller dra hjem og gå seg en tur i regnet ![]() Ha en fin en
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra forstadsbanen på ukas beste dag!
Siste fridag av en hel gjeng. Lunch, pilsner og aviser står på programmet. Dagvakt i morgen og så en ørliten nattvaktsmaraton fra onsdag kveld til mandag morgen. Sånn går dagene.. Snasen start på uka ønskes ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Så var det fredag igjen:-) | EB | Flyforum | 16 | 04-01-2019 17:23 |
Da var det mandag | Someone | Flyforum | 16 | 09-11-2015 16:19 |
Så var det på`n igjen, god mandagsmorgen! | Ståle | Flyforum | 12 | 30-09-2013 16:09 |
Så var det lørdag igjen | FBU 4EVER | Flyforum | 24 | 09-01-2011 20:36 |
Da var det (snart) mandag igjen ... | LN-MOW | Flyforum | 7 | 18-10-2004 23:22 |