![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei,
Jeg har endelig fått ut fingeren og oppgradert til "Gold" på FR24. På web skjønner jeg greia og har allerede fått utbytte av utvidete funksjoner. Spørsmålet er hvordan jeg endrer innstillingene på FR24 appen jeg har på teiefonen. (iOS). Har veldig lyst å få f.eks værfunksjonen i gang på telefon også. Har prøvd å klikke meg gjennom alskensk menyer på appen uten å bli riktig klok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Jeg måtte ihvertfall laste ned den "nye" appen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Under "settings" i appen finnes det en fane for Weather. Her kan du skru på litt forskjellig.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei! Takk for tipset. Jeg fant ut at det greieste var å slette og installere appen på ny. Fikk oversikten etter det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Et lite tips, bittelitt (men ikke veldig mye) off topic: FR24 Gold koster USD 34.99 pr år. Rigger du deg til med en Raspberry Pi og en DVB-T USB-stick (totalt ca 600 NOK) og setter opp dette til å levere data til FR24 så vil du få en gratis Business-plan så lenge FR24 mottar data.
Samtidig kan du også sende data til FlightAware med samme hardware - og du vil da få en "Enterprise"-konto der. Sistnevnte er oppgitt å koste USD 89.95 pr år. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
"Rødt" fly på FR24.... PIA722 | Tjab | Register- og ATC-Forum | 2 | 10-05-2017 13:27 |
Når flyet er "fullt" ved sjekk-inn | Apollon | Reiseforum | 7 | 20-04-2017 09:08 |
Twin Otter's guest for gold (del 3) - And a little test of "the luxury life"? | Twin Otter | TripReports | 7 | 06-11-2013 23:24 |
Tvilsom app "Tjen triple poeng på alle flighter" | robertaas | Småprat | 0 | 21-04-2013 18:43 |
Ikke fullt så enkelt "Hvor er dette" | salmon-air | Bilder & foto | 3 | 28-11-2008 17:12 |