![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Son. Frokost og et møte her før turen går nordhjemover. Selskap i kveld - så litt å gjøre før gjestene kommer. Ha en bra start på september.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Arvingen er plassert hos de gamle pga planleggingsdag, så her er det stille og rolig til frokost. En kopp darjeeling first flush nytes, før det blir trikken til jobb. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Dagen starter med møte på Skøyen, deretter blir det noen timer med ordinær kontortjeneste før man kan ta helg. Ingen store planer for kvelden, men i morgen går turen til Kongsberg der man skal feire opphavet. Og på søndag er det jo noe flygreier på Notodden...
http://telemarkairshow.no/ Ha en strålende helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hei og hopp fra SVG retning OSL (snart) ombord LN-RCN. Stappfullt med mye turister!
Fløy ned fra BGO i går kveld, og etter møte på Park Inn OSL rett til KRS og så videre til hytta. Det var ikke slik jeg så for meg turen til hytten skulle foregå (pleier å kjøre 2,5-3t sørover fra SVG), dog litt artig med BGO-SVG-OSL-KRS på < 24 timer ![]() ![]() Blir digg på hytta i helgen, meldt sol og gode temp! Ha en kanon dag alle, og skål fra ca. 1920-tiden og utover ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Powder hound
|
![]()
Herlig, ny slot tid 0820 (opprinnelig 0740)... hva skjer på OSL? Vistnok noe med været, østlendinger altså...
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Morn morn!
Skulle vært i Oslo i dag og ombord på fly nå, men dødsfall i familien i natt satte en effektiv stopper for det. Så da blir man hjemme noen dager i stedet, og ta vare på familien rundt seg. Ta vare på hverandre, man vet aldri når siste reise kommer!! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God formiddag fra Groruddalen, stedet hvor jeg bor og jobber. Dagen går til å begynne med avsluttninger av august mnd - regnskap, statistikker osv.
Ha en flott helg. Den starter om noen timer. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
I dag er det gamle mor som skal på tur til Junaiten og jeg er invitert til å kjøre henne til Flesland og se til at alt går greit. Jeg kan ikke lure meg unna. Håper hun har kontroll på ESTA. Så det blir en pliktfull dag ![]() Resten av dagen taes som den kommer inkl været. God helg. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag - tikka inn en epost om at jeg var oppgradert til Plusness klasse Oslo-Gdansk på søndag. Var ingen som hadde reservert seter i Plus enda så jeg har troa på en behagelig flyging. Det er jo tross alt gratis uavhengig av status så regner med at "foran" gardina blir rimelig tomt. Bød som vanlig bare minstebud.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hallaien fra rett vestenfor!
Straks en rentawreck and off we go. Fjellheimen venter med pomp og høstprakt. Tror jaggu jeg skal tjuvstarte på fårikålsesongen ikveld. Super unnskylding for øl og akevitt ![]() Smakelig ukeslutt ønskes alle!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra CPH Apartment lounge på CPH. Alt ser bra ut så langt med Air Berlin bookingen min.
fikk til og med Fast Track og Lounge pga BA kortet mitt, selv om jeg trodde det ikke ville funke så bra etter Top Bonus har kastet kortene. Så det er gull. Så alt er vel så langt. Nå kaffe. Sov sååååå lenge i natt at jeg bare så vidt rakk utsjekk på Clairon. Ha en fin en
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen! Fortsatt et lite belte med tordenvær som skal passere før det blir tre dager med skyfritt. Men det skal jobbes, så det gjør ikke så mye. Ser ESPN3 sender Norge-Aserbajian også ..
![]() Kun fire uker til årets 'progfest' - tre konserter på 24 timer i London. At jeg gleder meg er årets understatement. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoy fredag fra Sola. Uken startet vi med tre dagers tur til København, det var storveis. I dag klargjør en oppstart av byggeprosjekt som går av stabelen fra neste uke av.
Nå sitter jeg å hører på den vente-tjattinga til Amex telefonen, stor pågang der nå. Vell, ha en god helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hm... stryk min siste post. Flyet til Berlin står fortsatt i Berlin. Time lyt show.
Er vel noe issues der fremdeles ![]() Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Ser ut som den endelig kom seg til Danmark .. Niki-kjerre .. den er ganske trang, er den ikke?
![]() Og så tittet solen frem ... og bensinen er opp til 2.75 .. opp 50c siden onsdag. Blir nok 3 daler innen mandag ,,, |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Powder hound
|
![]()
ATC problemer, for få folk på jobb @ OSL. At det er mulig i 2017... nå mister jeg videreforbindelser pga. ATC. Fy f....
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Ref mitt tidligere innlegg i dag:
British Ashtray var en time forsinket fra Bergen i dag så de jeg leverte på Flesland i formiddag er stuck in London. Personlig er jeg mer spent på hvordan de som ikke er status pax og med laveste bookingklasse blir behandlet for å komme videre. Eg venter i spenning. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Stavanger. Sitter her og klør meg i hodet og lurer på hva jeg har begitt meg ut på. Veddemål med en kompis om jeg klarer en måned uten snop, brus osv. Festlig. Ryker jeg på en smell blir det noe dyrt. Får vel jekke meg en liten øl om ikke annet.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad fredag | EB | Flyforum | 11 | 16-12-2016 23:01 |
Glad fredag! | EB | Flyforum | 25 | 19-02-2016 17:44 |
Glad fredag | EB | Flyforum | 20 | 07-02-2014 17:29 |