![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Og den skal soves vekk...
God morgen fra Ullevål! Nattvakt en av fem nærmer seg slutten. Det er alltid den første som er verst. Mye action å følge med på om dagen, med Madsen, Trump og Harvey i front. Smakelig lørdag ønskes ![]()
![]() |
#2 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Man er ikke nattevakt og ikke er det Lørdag heller, men om en stund så blir det morgendag.
Kjører maraton her i stua med å glo på Netflix serien fra Syd Amerika som heter Surviving Escobar. Skal til å trykke på kapittel 44 nå. Er vanligvis ikke TV slave og foretrekker mye annet, men denne ble jeg fascinert av. Bodde en stund på Puerto Rico og lærte meg litt gate Spansk og her blir det servert jevnt og trutt, puta, maricon, rata, cabron, etc, ![]() Anbefales.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm! Her er det både lørdag og morgen, og ikke skal jeg sove før til kvelden igjen heller!
![]() Ha en riktig fin en alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad lørdag fra Ris. Kaffe i k(r)oppen. Snart klar for en treningsøkt før vi setter kurs mot Verdens Ende. Kanskje blir det et bad i fjorden også. Ha en bra lørdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen - snart på tur til Gardermoen for å besikte SAS Lounge innenlands før ferden går kl 9:30 til SVG.
Ha en flott lørdag der du er eller skal være i helgen. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag. Pakke tilbake i koffert, spise frokost og sløve litt ved basseng. Usj, må prøve å få til dette i riktig rekkefølge i formiddag før det er fly nordover igjen.
Ha en god en alle som har like mange baller i lufta.
![]() |
#7 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Pattaya.
Natten ble som forventet. Hard og lang. Fuglene var begynt å fise og dagslys var ankommet før hodet traff puten. Nå litt reparasjon og mat. En natt igjen. Q Noen som vet hvilket forskjellige booking systemer SK og TK bruker? Får bare halve turen opp i sas app'1. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Her har man allerede vært i sving som sjauer en stund. Kona skal selge mat på ERAS-festivalen på Youngstorget i helgen, så om noen har lyst på asian street food er det bare å ta turen dit i dag og i morgen. Får vel litt fri midt på dagen, og da blir det nok en liten tur til Drammen og elvefestival... Riskokeren (bokstavelig talt) kaller, ha en strålende helg!
Last edited by TriStar; 26-08-2017 at 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Her skal det ikke bades, derimot skal det både smoking og sløyfe på, da vi skal i bryllup. Tror det blir er bra lag og jeg neppe blir kjørbar før en stund ut på søndagen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Litt regn i lufta, men det skal man vel overleve skulle jeg tro. Ikke nevneverdige planer denne dagen heller, men mulig det blir en tur på butikken ila dagen. Hvis været klarner opp så er det ikke utenkelig med litt utearbeid utpå ettermiddagen. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra Sola
Her har man stått opp etter litt for få timer søvn, heldigvis hjalp det med en tur innom dusjen. Her venter man på at SK4017 skal komme hit, tar nok en liten time da den akkurat har hatt av fra OSL. Etter en person på det flyet har blitt plukket opp så blir det tur inn i fjellheimen for bursdagsselskap, skal bare innom en butikk, eller 2, først. Regnet truer, men ser ikke ut til å regne akkurat nå, men det endrer seg sikkert snart ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hå. CoreMOW og dagens første fotballkamp er unnagjort. Får se om det blir flere. Litt småting på programmet idag.
Sol og fint. Temperaturene har så smått begynt å trekke seg nedover. Neste uke varsles det nattetemperaturer på 15. Slik liker strømregningen min å høre. Da går det også an å sitte ute igjen. Men nå får man komme igang med dagens gjøremål ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lørdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 21-01-2017 22:42 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
Go Lørdag | oddi | Flyforum | 24 | 23-08-2009 00:15 |
Go Lørdag!! | Bizflyer | Flyforum | 6 | 18-12-2004 16:22 |