![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
Join Date: Jan 2006
Posts: 4
|
![]()
Etter årevis med rekordoverskudd ser det ut til å gå nedover med økonomien i WF.
Ledelsen skylder på høye kostnader som de i hvert fall gjennom media gir høye lønninger skylden for... Noen som vet mer? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,794
|
![]()
Trodde Widerøe gjorde det bra jeg......i allefall etter at dem tok vekk den gratise serveringen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,429
|
![]()
Slikt skjer naar de lar CK rote med tallene. Han er nok tilbake paa TRF foer dere aner ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,188
|
![]()
WF har bla. hatt store utgifter til trening av nye CA og piloter. spesielt dyrt blir det på pilotsiden når instruktører i tillegg blir låst opp i simulatortrening i stedet for å være på line.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,996
|
![]()
Dash 8-100 merker vel også endel til høyere drifstoff utgifter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,794
|
![]()
Er det noen ofisielle tall for dette, eller er det bare noe en "tror"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,301
|
![]()
Det var ei uke i sommer da fryktelig mange bagasje kolli ble ødelagt av ukyndige hender nede på Torp! Det var de ekstra kostnader det medførte som veltet hele lasset!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,297
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,914
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
....dessuten var mitt opphold på TRF i Q3 ikke i Q2....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ÜberScanFlyer
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,981
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,996
|
![]()
Ut ifra den rapporten er det tydelig å se at det er kostnadsiden som har blitt forverret da men Lønn som den posten som viser dårligs utvikling (+44mill) og så drivstoff (+29mill) og Andre driftsutgifter (+27mill).
Drivstoffutgifter er det vanskelig og gjøre noe med selv om hedging kan hjelpe noe, men såpass økning i lønnsutgifter bør bekymre |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Location: OSL
Posts: 150
|
![]() Quote:
Morten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,301
|
![]() Quote:
BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva har skjedd med WF273? | ThePlanespotter1 | Småprat | 3 | 25-04-2012 12:28 |
Hva har skjedd med Hangar.no? | Trdfly | Småprat | 1 | 31-05-2011 15:04 |
Hva har skjedd med A-net? | flyKSU | Flyforum | 35 | 30-05-2008 12:52 |
Hva har skjedd med airdisasters.com? | OEH | Flyforum | 2 | 28-11-2005 12:45 |
Hva har skjedd med danskene? | LN-KGL | Flyforum | 5 | 08-08-2005 16:45 |