Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 09-08-2017, 02:42   #1
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default God onsdag fra Oslo

Dvs god og god. Ba om å få sove her ikke bli vekket av torden. Men er visst varsla. Tok like gjerne og henta en øl i kjøleskapet. Skal ingenting i morgen så kan like gjerne gi opp søvn.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 09-08-2017, 04:58   #2
Concorde98
ScanFlyer Silver

Default Re: God onsdag fra Oslo

God morgen fra Lillestrøm. Vekket av torden her også i tretiden i natt, fikk sovet en times tid etter det heldigvis. Ellers er det kaffe i koppen og man er straks halvveis i uka alt. Ny tur ble booket i går kveld så nå har vi to turer i september. Det var ikke gøy at Checkmytrip var tom etter ferien. Det vil bringe min kone til 45 turer med SAS i år så da er kortet sikret et år til. For min del vil jeg ha 64 turer med SAS i år, alle privat. Ja noen titter litt rart på meg på jobben men men, vi har alle våre interesser.
Ønsker alle en fin midtukedag!
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Old 09-08-2017, 06:17   #3
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

God morgen fra Varna! Her er det ikke mye uvær i sikte. Men jeg må likevel forlate byen, for jeg har billett med Easyjet til Berlin om et par timer. Varna har som vanlig levert sol, varme, avslapping og hygge til en svært billig penge i 12 dager her. Det har jo vært et favorittmål i mange år. Dog merker jeg i år at 12 dager er i meste laget. Så nå gleder jeg meg til Berlin. Værmeldingene var ikke de beste, men er litt forbedret siste halve døgn, så gleder meg til utepils ! Ha en fin dag !
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 09-08-2017, 07:15   #4
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra trikken. Mulig det var tordenvær her i natt, men det hørte ikke jeg noe til. Eller noen andre i huset såvidt jeg vet. Ha en fin dag
Old 09-08-2017, 07:34   #5
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club

SQ 777's Avatar

God morgen fra Lillestrøm. Joda, torden og regn i natt og nå. Gratulerer meg selv . He ? 12 år siden jeg ble medlem i dette flotte forum .
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Old 09-08-2017, 07:35   #6
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

Default God onsdag fra Oslo

God morgen fra Grønland. Her har man sovet som en steinSer ut til å bli en fuktig dag for festivalgjengere i hovedstaden. Best å finne frem regnjakken før man rusler bort på jobb. Ha en en god onsdag!
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 09-08-2017, 07:55   #7
ATC-flyradar
Traveler

ATC-flyradar's Avatar

Ikke snakk om vær, jeg våknet til et fryktelig uvær ved 3 tiden i natt - tror Tor sto med hammeren å banka i taket vårt - det regnet mye mengder og det lyste opp og det smalt over oss. Dette er Groruddalen på sitt beste

Nok en ny dag på jobbe - så blir det torsdag som siste arbeidsdag denne uken. Litt London besøk på fredag og et par danske byer på Lørdag - så SAS bare å stramme seg opp litt.

Ha en flott onsdag med drittvær.

Jan

Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 09-08-2017, 12:43   #8
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Tordenvær ja, våknet faktisk av det. Ganske uvanlig da jeg som regel sover gjennom både jordskjelv, syndefloden og dommedag uten problemer.
Ellers blir det å holde seg innendørs i dag tror jeg

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 09-08-2017, 13:18   #9
Cecilie
ScanFlyer Crusty

Cecilie's Avatar

God morgen fra Chicago. Nydelig sommervær i byen i går, akkurat passe temperatur med rundt 26 grader. Noe av det samme er meldt i dag. Sol og fint! Nå skal jeg gå og finne meg noe frokost, før jeg stikker en tur bort til en park ved Lake Michigan. Retur til Frankfurt allerede i ettermiddag, med samme hyggelige crewet som på vei over hit i går. Lufthansa First var bare utrolig moro å oppleve, så ser frem til returen også og 9 timer i FCT i morgen

Ha en fin onsdag
Old 09-08-2017, 14:15   #10
KnutW
Speedbird Concorde

KnutW's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cecilie View Post
God morgen fra Chicago. Nydelig sommervær i byen i går, akkurat passe temperatur med rundt 26 grader. Noe av det samme er meldt i dag. Sol og fint! Nå skal jeg gå og finne meg noe frokost, før jeg stikker en tur bort til en park ved Lake Michigan. Retur til Frankfurt allerede i ettermiddag, med samme hyggelige crewet som på vei over hit i går. Lufthansa First var bare utrolig moro å oppleve, så ser frem til returen også og 9 timer i FCT i morgen

Ha en fin onsdag
Dette høres ut som noe jeg også kunne finne på! God tur hjem, får vi en TR når du er hjemme igjen?
KnutW is offline   Reply With Quote
Old 09-08-2017, 14:18   #11
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Quote:

Ha en fin onsdag
Hva sa passkontrollen til det da? Var en temmelig stor issue da jeg kun skulle være i Atlanta i to dager. Secondary og hele pakka

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Old 09-08-2017, 14:20   #12
Sondbjo
ScanFlyer Gold

God dag fra Oslo plaza Jeg bor her noen dager fordi jeg skal ta noen eksamener som jeg ikke fikk tatt i vårsemesteret. 2 igjen bare nå
Sondbjo is offline   Reply With Quote
Old 09-08-2017, 15:10   #13
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G'morgen. regn og torden i natt her også sier'em. Jeg sov godt gjennom, men det er rimelig vått ute.

Kun vanlig arbeidsdag i dag. Fikke rekommandert i posten i går og er KOMMANDERT (ja, det sto så med store bokstaver) til å møte i retten og vitne mot fyllekjørerdama som meide ned postkassen vår med Porschen sin sist november. Sirkuset skal opp i sepember og det er satt av tre dager, så det er bare å stålsette seg.

Funderer på en tur til Tuscon og Pima om noen uker .. begynner å rykke litt i reisefoten.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 09-08-2017, 15:34   #14
Cecilie
ScanFlyer Crusty

Cecilie's Avatar

Quote:
Originally Posted by KnutW View Post
Dette høres ut som noe jeg også kunne finne på! God tur hjem, får vi en TR når du er hjemme igjen?
Takk, satser på det ja! Hadde egentlig tenkt å kjøre en live-versjon men fant ut av at jeg heller ville nyte hvert eneste minutt om bord til selve opplevelsen 😁

Hypern: De spurte ikke meg hvor lenge jeg skulle være, kun purpose of visit (vacation). Benyttet APC-automatene og brukte 9 minutter fra flyet til curbside. Ny rekord for min del, og dette var med innsjekket bagasje, som var først på båndet.
Cecilie is offline   Reply With Quote
Old 09-08-2017, 15:37   #15
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Quote:
Takk, satser på det ja! Hadde egentlig tenkt å kjøre en live-versjon men fant ut av at jeg heller ville nyte hvert eneste minutt om bord til selve opplevelsen ��

Hypern: De spurte ikke meg hvor lenge jeg skulle være, kun purpose of visit (vacation). Benyttet APC-automatene og brukte 9 minutter fra flyet til curbside. Ny rekord for min del, og dette var med innsjekket bagasje, som var først på båndet.
Ja dere som kan bruke dem er heldige. Jeg har jo visum pga visitt i et såkalt "farlig" land, les Iran så var ikke bare de to dagene som var problemet. Rare var jo at jeg i SFO før jul i 2015 sa jeg skulle være i 3 dager, kontrolløren brydde seg knapt om det og det var etter Iran visitten, men før visumregelen trådte i kraft.

Last edited by Hypern; 09-08-2017 at 15:41.
Old 09-08-2017, 23:17   #16
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Ja dere som kan bruke dem er heldige. Jeg har jo visum pga visitt i et såkalt "farlig" land, les Iran så var ikke bare de to dagene som var problemet. Rare var jo at jeg i SFO før jul i 2015 sa jeg skulle være i 3 dager, kontrolløren brydde seg knapt om det og det var etter Iran visitten, men før visumregelen trådte i kraft.
Ja, men de har nå også sagt at Iran er issue. Så selv om du var der før den nye regelen trådde i kraft burde det ikke være noen stor overraskelse at det kom til å lede til secondary.

Jeg skal ikke si meg som tilhenger av Trump sin politikk (nå var dette faktisk Obama politikk med sen innføring), men jeg har en viss forståelse av å ikke ville spille snill med alt og alle.

Så... tror ikke hun hadde møtt på særlige problemer uansett.

Er ikke meningen å provosere deg altså. Bare at man må skille epler og pærer

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 09-08-2017, 23:24   #17
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Karsten Warholm da! Gull på 400 meter hekk i Friidretts-VM. Tror jeg må feire med en cola.
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules