![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Dvs god og god. Ba om å få sove her ikke bli vekket av torden. Men er visst varsla. Tok like gjerne og henta en øl i kjøleskapet. Skal ingenting i morgen så kan like gjerne gi opp søvn.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.
![]() ![]() ![]() Ønsker alle en fin midtukedag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Varna! Her er det ikke mye uvær i sikte. Men jeg må likevel forlate byen, for jeg har billett med Easyjet til Berlin om et par timer. Varna har som vanlig levert sol, varme, avslapping og hygge til en svært billig penge i 12 dager her. Det har jo vært et favorittmål i mange år. Dog merker jeg i år at 12 dager er i meste laget. Så nå gleder jeg meg til Berlin. Værmeldingene var ikke de beste, men er litt forbedret siste halve døgn, så gleder meg til utepils ! Ha en fin dag !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. Mulig det var tordenvær her i natt, men det hørte ikke jeg noe til. Eller noen andre i huset såvidt jeg vet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Joda, torden og regn i natt og nå. Gratulerer meg selv . He ? 12 år siden jeg ble medlem i dette flotte forum .
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Her har man sovet som en stein
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Ikke snakk om vær, jeg våknet til et fryktelig uvær ved 3 tiden i natt - tror Tor sto med hammeren å banka i taket vårt - det regnet mye mengder og det lyste opp og det smalt over oss. Dette er Groruddalen på sitt beste
![]() Nok en ny dag på jobbe - så blir det torsdag som siste arbeidsdag denne uken. Litt London besøk på fredag og et par danske byer på Lørdag - så SAS bare å stramme seg opp litt. Ha en flott onsdag med drittvær. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Tordenvær ja, våknet faktisk av det. Ganske uvanlig da jeg som regel sover gjennom både jordskjelv, syndefloden og dommedag uten problemer.
Ellers blir det å holde seg innendørs i dag tror jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Chicago. Nydelig sommervær i byen i går, akkurat passe temperatur med rundt 26 grader. Noe av det samme er meldt i dag. Sol og fint!
![]() ![]() Ha en fin onsdag ![]()
![]() |
#10 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Oslo plaza
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen. regn og torden i natt her også sier'em. Jeg sov godt gjennom, men det er rimelig vått ute.
Kun vanlig arbeidsdag i dag. Fikke rekommandert i posten i går og er KOMMANDERT (ja, det sto så med store bokstaver) til å møte i retten og vitne mot fyllekjørerdama som meide ned postkassen vår med Porschen sin sist november. Sirkuset skal opp i sepember og det er satt av tre dager, så det er bare å stålsette seg. Funderer på en tur til Tuscon og Pima om noen uker .. begynner å rykke litt i reisefoten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
Hypern: De spurte ikke meg hvor lenge jeg skulle være, kun purpose of visit (vacation). Benyttet APC-automatene og brukte 9 minutter fra flyet til curbside. Ny rekord for min del, og dette var med innsjekket bagasje, som var først på båndet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Last edited by Hypern; 09-08-2017 at 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Jeg skal ikke si meg som tilhenger av Trump sin politikk (nå var dette faktisk Obama politikk med sen innføring), men jeg har en viss forståelse av å ikke ville spille snill med alt og alle. Så... tror ikke hun hadde møtt på særlige problemer uansett. Er ikke meningen å provosere deg altså. Bare at man må skille epler og pærer ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Karsten Warholm da! Gull på 400 meter hekk i Friidretts-VM. Tror jeg må feire med en cola.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Oslo | Someone | Flyforum | 12 | 27-06-2018 19:59 |
God onsdag fra Oslo | Someone | Flyforum | 14 | 05-04-2017 15:36 |
God onsdag Oslo | Hypern | Flyforum | 17 | 21-12-2016 21:42 |